April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    goedemorgen,

het gaat gelukkig alweer een stuk beter. gisteravond lag ik om 9 uur te slapen, heerlijk doorgeslapen tot vanmorgen kwart over 8!

En nou ben ik eigenlijk nog moe, maar wel weer fit.

goh dientje, wat zal je blij zijn als je eindelijk de naam van je vader heb! Hoelang gaat dat nog duren of weet je daar nog niks van?

jeetje jopie wat vervelende dat ze zo moeilijk daarover doen op je werk, het blijft idd altijd een probleem als vrouwen minder willen gaan werken. ben benieuwd hoe ze bij mij gaan reageren, ik heb aangegegen dat ik 15uur wil gaan werken, vaste avonddienst, dat zijn 3 avonden in de week van 5 uur tot 22.00 uur. ben zo benieuwd!

em - goh zeg dat zijn niet weinig treden! knap hoor, ik zou het je niet na doen, ook niet als ik niet zwanger was. spannend hoor over anderhalve week!

loeki, en hoe is het met je man? wil hij nu wel miner werken of nog steeds niet?

sorry als ik weer iets vergeten ben :oops:

2. Niet meer actief

Nee sorry Loeki, dat weet ik niet.
    Ik wil zo wie zo in het ZH bevallen.

Als je zelf de kaartjes maakt, moet je dan nu al beginnen?

3. Niet meer actief

Even snel een berichtje van mij.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb het erg druk met de verbouwing waardoor ik geen tijd heb om hier te te reageren......Ik lees wel zo veel mogelijk mee.
    Maar nog even doorbijten, want dan kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen! :)
    En daarna kan ik weer lekker meekletsen. Dus sorry dat ik niet zo actief ben, in tegenstelling tot de kleine. Hihihihi die schopt me helemaal beurs, ik ben zo blij dat ik hem of haar zo veel voel. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed gaat. Met de misselijkheid gaat het ook al iets beter gelukkig.
    We hebben de 13e een echo gehad, en alles was dik in orde. Alleen jammer dat de echoscopist zo sjagerijnig was. Maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben er weer van genoten om de kleine te zien. Mijn placenta ligt aan de voorkant, en dat verklaard ook meteen waarom mijn man (met zijn eelthanden) de kleine niet voelt. Wel met zijn wang, als hij op mijn buik ligt hihihi. :)
    Mijn buikomtrek was bij 21 weken 98,5 cm, maar 0,5 gegroeid.... :( Het gaat niet zo hard meer nu.....En ook wij willen het geslacht van ons kindje niet weten! We hebben al een koningsgezin dus maakt het helemaal niets uit. We weten inmiddels alle voor en nadelen van een jongen en een meisje hihihihi. :) :)
    Ik zou zeggen doe rustig aan allemaal op jullie werk! En geniet van de zwangerschap want voor je het weet is die weer voorbij. Wij zijn alweer over de helft!
    Ik kan me nog herinneren bij die andere twee dat ik mijn buik erg miste, ik zou het lieft heel mijn leven wel dat getrappel willen voelen in mijn buik. Maar dat gaat natuurlijk niet hihihi

doeggggggg

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil eigenlijk kosten wat kost thuis bevallen, alleen als de gezondheid van de kleine in gevaar is wil ik naar het ziekenhuis, maar in alle andere gevallen wil ik graag in mijn eigen bedje bevallen.

Ik wil nu al met het kaartje beginnen, zodat ik niet op het laatste moment nog van alles doen moet.

@ Meliske, we hebben het er niet meer over gehad. Manlief is toch al wat sjagie de laatste dagen, want hij wordt doodgegooid met de verkiezingen en daar heeft hij dus een schijthekel aan, terwijl ik het juist erg spannend en interessant vind. Ja onze karakters botsen nog wel eens, ben benieuwd wat de kleine daar aan over houd ;)

5. Niet meer actief

Mooi dat het weer een stuk beter gaat Meliske.
    PRDM, oef die verbouwing. Moet er niet aan denken.
    Ik zal ook even je lijstje aanpassen.

6. Niet meer actief

01.Harley jongen 01-04-2007 28 jaar- 4* 1e kindje111 cm (19+3) 4,2 kg (17+1)
    02.PRDM ???? -> surprise01-04-2007 24 jaar - 8* 3de kindje 98,5 cm (21+0)
    03.Dizzy Missy meisje 05-04-2007 31 jaar - 1ste kindje 86 cm (19+6) 0,5 kg (19+6)
    04.Em meisje 07-04-2007 29 jaar-1e kindje 76 cm (19+1) +1kg(19+1)
    05.Ayyildizf jongen 07-04-2007 25 jaar - 3de kindje
    06.Saartje meisje08-04-200723 jaar - 1e kindje??? cm (17+3)-0.5 kg
    07.Jeesicaengin 09-04-2007
    08.Carol78 meisje -> surprise 10-04-2007 26 jaar - 1ste kindje 82cm (16+1)0,2 kg (17)
    09.Milou ?? ??10-04-2007 31 jaar - 1ste kindje 84 cm ( 16+4)
    10.Janne meisje-> surprise 11-04-2007 3* 1e kindje107 cm ( 19+4) 4 kg ( 18+0)
    11.Punkey jongen 12-04-2007 34 jaar 2* 3e kindje 101 cm (19+1)3 kg (19+1)
    12.Zorra jongen ->jongen 13-04-2007 28 jaar-2*-2e kindje 105 cm (19+3) 4 kg (19+3)
    13.Loeki meisje->meisje14-04-2007 29 jaar - 1ste kindje 101 cm (19+1) 2,3 kg (19+1)
    14.Mirjam meisje ( volgens Zorra) 14-04-2007
    15.Eyerish meisje -> meisje 14-04-2007 29 jaar- 3e kindje
    16.Jopie meisje->surprise 15-04-2007 28 jaar - 1ste kindje 104 cm (18+4) 3,5 kg (18+4)
    17.Stitch jongen 15-04-2007 26 jaar - 1 ste kindje 104 cm (15+2)
    18.Annechien jongen 18-04-2007 23 jaar - 1ste kindje ?? cm (15+6)
    19.Meliske jongen 19-04-2007 22 jaar - 1ste kindje 110 cm (17+0)3,9 kg (17+0)
    20.Loesje jongen -> geheim 21-04-2007 27 jaar - 1* 1e kindje109 cm (18+2)
    21.Pientje meisje->surprise 24-04-2007 23 jaar - 2e kindje 90 cm (18+0) 0 kg (18+0)
    22.Bosi333 jongen->surprise 25-04-2007 28 jaar 1ste kindje 87 cm (14+6)
    23.Almira jongen 25-04-2007 20 jaar 1e kindje 90 cm (15+0) 3 kg (15+0)
    24.Mirtje jongen 26-04-2007
    25.Tascha meisje->surprise 27-04-2007 21 jaar 1e kindje
    26.Miran73 ???? 27-04-2007 33 jaar 3e kindje
    27.Dientje jongen -> jongen 29-04-2007 20 jaar - 1ste kindje 90 cm (13+1)5,0 kg (14+3)
    28.Sandra

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga al wel vast de adressenlijst in orde maken, want die is voor het grootste gedeelte gelijk aan de kerstkaarten, dus dan ben ik daar ook gelijk klaar mee. De kerstkaarten moet ik ook in orde gaan maken.

8. Niet meer actief

Ik was van plan om de adressen van onze trouwkaarten te pakken.
    Dat zal ik van het weekend eens uitzoeken.

9. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    Loeki Ik ben bij alle twee de kinderen gewoon thuis bevallen ik denk dat het wel uitmaakt waar je last van hyper hebt, ik heb het vooral in mijn schouders en dat was geen probleem anders even vragen aan de vk.
    groetjes Ellen

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik heb het voor al in mijn schouders en armen, dus ik denk dan dat het wel mee zal vallen. Hoop echt dat ik gewoon thuis kan bevallen.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Em, mooie stad is Praag he, ik vond het erg leuk om het een keer gezien te hebben. Wat een boel treden trouwens, ik word er nu al moe van bij de gedachte :)

PRDM, hopelijk is de verbouwing snel klaar en kun je de babykamer beginnen. Goed om te horen dat je misselijkheid al wat minder is en dat de kleine lekker trappelt.

Meliske, gelukkig voel je je vandaag al een stuk beter, doe nog maar lekker even rustig aan, je lichaam even wat aan laten sterken.

Loeki, ik denk dat je altijd thuis mag bevallen als je hypermobiel bent, er kan volgens mij niks gebeuren dat de bevalling in problemen zou kunnen brengen. Als je hypermobiel in je bekken bent heb je wel meer kans op beschadiging van je banden, maar dat is dan volgens mij dat je daar zelf na de bevalling veel hinder van ondervind. Maar overleggen met je VK kan natuurlijk geen kwaad, maar ik denk dat je gewoon van een thuisbevalling kunt uitgaan. Maar ik zou mezelf er niet helemaal aan vast pinnen, je weet nooit wat er gebeurt waardoor je wel in het zkh moet bevallen en dan kan de teleurstelling enorm zijn. Alles gewoon open houden, van thuis bevallen tot in het zkh en van een natuurlijke bevalling tot een keizersnee.

Janne, je kan nu alvast beginnen met het bedenken van het ontwerp, wat Loeki al zegt als je alles op het laatste moment moet doen is dat echt stressen. Je kan alvast de adressenstickers/ adressenlijst maken. Het definitief maken van een zelf gemaakt kaartje kan pas aan het einde, je weet immers de bevaldatum, gewicht e.d. niet.

Eyerish, ik heb de link opgeslagen in mn favo's ik zal vanmiddag eens gaan neuzen :D

Om 10 uur weer op weg naar de gyn., uur in de auto en minimaal een uur weer daar wachten, zucht. Hopelijk is mn bloeduitslag, urine onderzoek en bloeddruk ook deze keer weer goed. De laatste keer was mn bloeddruk wel wat hoger, daar schrok ik best van, maar dat was die dag dat ik die spoedecho kreeg ivm bloedverlies, dus de gyn. maakte zich geen zorgen, het was vast doordat ik me druk had gemaakt.

Nou meiden tot vanavond, enne niet vergeten te stemmen he ;)

12. Niet meer actief

Moets je weer naar de gyn? Ik heb het idee dat je net geweest bent.

Veel plezier vanmiddag met naar jullie menneke te kijken.

13. Niet meer actief

Hoi, ben net tot de conclusie gekomen dat mijn spijkerbroek in de taille nu toch niet meer zo lekker zit, komt net uit de droger en de knoop kan wel dicht maar ik denk dat deze broek langzaam einde oefening gaat worden. ben maar even op weegschaal gaan staan en jawel 1,5 kg erbij. Zag vanmorgen ook in de spiegel voor het eerst sóchtends een buikje.

Ik wil dus ook 80% gaan werken, moet dit binnenkort even officieel gaan regelen.
    tot later

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zorra - veel plezier straks bij de gyn!

missy - wow wat goed! eindelijk komt er ook bij jou schot in! voor je het weet zit je met een dikke buik te kijken :)

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Succes bij de Gyn zorra

Dizzy missy: wat fijn dat je nu pas iets bent aangekomen. Ik kom elke week wel iets aan. Normaal heb ik een klein en best wel slank postuurtje. Ik sport niet echt ( steppen thuis) maar loop elke dag een uurtje met de hond. Maar toch al en 5 kilo erbij hoor.

Janne: ik heb zeker gemist dat je vertelde dat je ging trouwen, gefeliciteerd alsnog. :p

Ik zal vandaag eens rond gaan kijken in de stad waar hier de drukkerijen zijn. Ik woon hier nog niet zo lang, dus ik mag alles weer opnieuw gaan uitzoeken. Ik wil nu al rustig gaan kijken naar een leuk geboorte kaartje.

16. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemorgen allemaal,

dank u wel dientje! ja dat is het hem net dat als we niet trouwen die naam op de geboorteakte komt en dat wil ik al helemaal niet, onze pruts heeft niks met mijn verleden te maken. Dus gaan we trouwen.
    <we zijn gisteren naar stadhuis geweest en de datum ligt vast op 16/02/07 om 15uur dus precies nog 12 weken en k moe zeggen het is niet gemakkelijk om het zo vlug alles in orde te krijgen. Ik loop bloednerveus wat weer niet goed is voor mijn bloeddruk maar ik ben sedert vrijdag dan ook al zo'n 700gr vermagerd oké klinkt niet veel mss maar heb het toch niet graag nu ik zwanger ben. 'k voel me echt mottig vandaag, steken in mijn buik, koppijn..

hoor me nu weer zagen en klagen, sorry :cry:

* zorra veel plezier bij de gyn straks ik verlang echt tot 5 december dat we onze pruts ook terug zien en dan we dan ook het geslacht gaan kennen ben echt benieuwd.

* janne waarom zou je niet beginnen ik ga het nu ook al doen hoor adressen in pc stoppen zodat het gewoon printen word.

Annabel

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Annabel: doe wel rustig aan hoor! Het is niet goed om je teveel druk te maken. Ga, als je tijd hebt, even lekker liggen en even niks doen.

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey annabel,

je kunt een trouwerij op zich wel regelen in 12 weken, heb ik ook gedaan. belangrijk is dat je voor jezelf alles op een rijtje hebt staan. zet dus alles op papier wat je nog moet regelen en streep het af als het geregeld is. het is best pittig, maar hou je hoofd koel dan redt je het echt wel.

ook ik heb de adressen voor de geboorte kaartjes als klaar, heb inderdaad de lijst geebruikt die we hadden voor de trouwerij, hier en daar wat aanpanssingen maar voor de rest klaar.

ik kan ook niet wachten om weer naar de vk te mogen. 5 december heb ik controle en 7 december heb ik 20 weken echo. ik wil zo graag het hartje were horen en het kindje weer zien. had mijopgegevn voor die gratis echo, maar viel helaas buiten de boot.

vanavond ga ik met mijn mannetje, moeder en een vriendin naar de night of the proms in ahoy. kijk er erg naar uit. doe vandaag dus lekke rrustig an, want dan geniet ik er vanavond het meest van.

gr tascha

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dit is natuurlijk ook voor alle andere meiden he, niet alleen voor annabel

20. Niet meer actief

Ik ben al 7 jaar getrouwd dus die adressen hoef ik niet meer te gebruiken iedereen bijna is verhuisd of hebben we erg weinig contact mee, toch vind ik het wel leuk om oude vrienden te laten weten dat we een kleine krijgen, zullen ze opkijken. Iedereen dacht nl dat wij kinderloos (bewust) zouden blijven. zo zie je maar wel iemand voor het hoofd kijken maar niet erin! :p

Deel Deze Pagina