April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Bosi ik heb in jouw album Mister gezien wat is het voor ras, leuk hondje zeg!, blijft hij deze maat of is hij nog erg jong?

2. Niet meer actief

Ik ben al getrouwd hoor Bosi!

En Annabel, het is wat tascha zegt. Het is makkelijk te doen in 12 weken. Gewoon even een ochtend de telefoon pakken en dingen bellen.

Alleen moet je wel geluk hebben met je jurk. Anders wil er nog weleens een levertijd van een paar maanden opzitten.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Janne: sorry, ;)

Dizzy missy: het is een boerenfox kruising ( met markiesje) Hij is nu 1 jaar en een paar maanden. Hij wordt verder niet groter. Het is ook echt een leuke lieve hond. Al heeft hij soms wel erg veel aandacht nodig.

4. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    tascha bedankt voor de tips, het regelen zal wel lukken maar het is zoals je zegt het is een grote warboel in mijn hoofd voor het moment en denk dat het daar eerst wat moet bekoelen maar het zal wel gaan, alvast bedankt,
    Deze namiddag even niks doen en genieten met de kindjes maar niet aan de trouw denken..
    Annabel

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het komt wel goed anabel, maak je maar niet druk

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Annabel, fijne middag. Kan me voorstellen dat je nu door de bomen het bos niet meer helemaal ziet. Je moet ook zoveel regelen ineens. Maar het komt vast allemaal goed!

Dizzy Missy, het gaat dus de goede kant op! Eet je alweer gewoon of heb je nog het dieet van de dietiste?

Zorra, ben benieuwd hoe het was bij de gyn.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes Annabel, ja het hangt er natuurlijk van af hoe groots je de bruilof wilt/kunt vieren, wij hebben het in heel besloten kring gedaan en hebben het in 5 weken geregeld, met jurk en alles er op en er aan (heeft mijn moeder zelf gemaakt).

8. Niet meer actief

Jopie ik heb nog extra pillen en poeders maar de drankjes heb ik fors verminderd daar ik nu redelijk normaal eet en drink sinds kort. Warm eten maakt me nog steeds extra misselijk dus dat eet ik minimaal en lang niet alles, maar het gaat beter met eten en drinken.

Voel me alleen vermoeider dan bijv. 2 weken geleden, en de hoofdpijn dat blijft hand in hand met de misselijkheid. :x
    Ach ja ik ben al over de helft dus waar hebben we het over.

Ben net even in baby zaak geweest en heb niets gekocht had vanalles in de handen maar ineens kreeg ik het benauwd van het idee dat stel er gaat wat mis heb ik nagenoeg alles al gekocht. Daarna was de zin over en ben ik maar naar huis gegaan. :(
    Hebben jullie dat ook nog of is er rotsvast vertrouwen, ik ben erg onzeker momenteel en er is geen echte reden voor vind ik zelf. alles gaat tnt goed, ik voel de baby ook maar alle horror scenario's passeren de revu de laatste dagen.

Bosi dat is wel een bijzonder hondje dan lijkt me wel een pittige!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo, ik doe het redelijk rustig aan vandaag, geen zin om aan school te denken.

Even nieuwe zwangerschapstenten gekocht. Was bij de lingeriezaak en zag dat Ten Cate nu 4 voor de prijs van 3 had. Ik wilde eigenlijk 2 onderbroeken hebben, maar nu heb ik er toch gewoon 4 gekocht. 3 witte en een zwarte.

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    is ten cate een winkel en heb je die ook in rotterdam, want ik ben ook op zoek naar tenten, maar vind ze zo duur. dus elke aanbieding is mee genomen

11. Niet meer actief

Ten Cate is een merk overal bij livera ed te koop.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    oh ok, dan ga ik gauw eens even kijken (was toch niet een hele domme vraag he) hahaha

13. Niet meer actief

Nee hoor :) , je kan niet alles weten he zeg ik altijd maar.
    En ik kende het merk omdat mijn vriendin er de tenten van heeft.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee hoor, je kunt Ten Cate in bijna iedere lingeriezaak wel kopen, bij ons in het dorp hadden ze ze ook.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hema heeft ook tenten die volgens mij niet zo heel duur zijn. Ik wil er nog steeds niet aan. Met heupslips gaat het tot nu toe nog prima!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  17. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    hoi dizzy missy

ik ben ook zo onzeker als wat , ik heb straks de 20 weken echo en ik ben nog nooit zo bang voor een echo geweest terwijl hier ook alles naar behoren gaat. ik had vannacht al nachtmerries over hazelippen en open ruggetjes ik ben ook blij als alles sraks achter de rug is. je bent dus niet de enige die er last van heeft

ellen

18. Niet meer actief

Ben net even in baby zaak geweest en heb niets gekocht had vanalles in de handen maar ineens kreeg ik het benauwd van het idee dat stel er gaat wat mis heb ik nagenoeg alles al gekocht. Daarna was de zin over en ben ik maar naar huis gegaan. Sad
    Hebben jullie dat ook nog of is er rotsvast vertrouwen, ik ben erg onzeker momenteel en er is geen echte reden voor vind ik zelf. alles gaat tnt goed, ik voel de baby ook maar alle horror scenario's passeren de revu de laatste dagen.

bovenste stukje had ik al geschreven net, wil toch even weten of jullie ook onzeker zijn en of er tips zijn die me een beter gevoel geven.

19. Niet meer actief

Ellen gelijk gepost zag ik, ik heb woensdag as echo (22 weken) en denk er nu al overna idd. Ik denk dat ik pas ga genieten na 28 weken als de baby levensvatbaar is gek he!

20. punkey

punkey Lid

2 sep 2006
    53
    0
    0
    Hoi Missy
    volgens mij ga ik pas genieten als ik hem/haar in mijn armen heb.Ik zat even bij de november 2006 mama's te lezen en dat had ik beter niet kunnen doen.

groetjes Ellen

Deel Deze Pagina