April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Daar ben ik even, zo koken dus niet zoveel tijd om te reageren op iedereen. Janne, het klopt dat het voor je gevoel nog niet zo lang geleden is dat ik bij de gyn. ben geweest, afgelopen maandag mn echo gehad en vorige week maandag ben ik bij gyn. geweest en heb echo gehad ivm bloeding en harde buiken. Deze keer heeft ze alleen mn bloeddruk opgemeten en mn uitslagen doorgegeven, ze had alleen mn bloeduitslagen, die waren op zich goed alleen mn b12 was wel wat gedaald. Over 3 weken weer testen op mn b12, kijken of het nu stabiel is gebleven en anders zal ik mn maandelijkse injecties naar elke 2 of 3 weken moeten doen. Hartje heeft ze ook niet geluisterd omdat afgelopen maandag alles gewoon goed was met de baby. Dus anderhalf uur in de wachtkamer gezeten voor een bloeduitslag :x En daarna weer een uur in de auto naar huis. Ik ben nu ook erg moe, dus vanavond maar weer vroeg naar bed. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

2. Niet meer actief

Nou ja zeg.
    Ze had toch even naar het hartje kunnen luisteren?

Even een vraagje: hebben jullie het ook dat je soms zo'n raar gevoel in je buik heeft. Net of je kindje zich aan het uitrekken is en dat dat been telkens op de plaats druk geeft. Of dat het een hoofd is. Die druk houdt echt wel een minuut of 3 aan.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik weet niet wie het afgelopen week vroeg maar Bellyfashion heeft ook maillots in positiekleding.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi meiden,

nou ik moest ook nog even kijken, ik had al eerder foto's gezien van een andere baby die was overlede, dus ik wist wat ik moest verwachten. Zoiets grijpt altijd aan, ook als je niet zwanger bent. het blijft ontzettend lastig.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dtt jullie daar naar kunnen kijken, kan het echt niet ondanks mijn nieuwsgierigheid.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    als je denkt het niet aan te kunnen, moet je het echt niet doen, mar ik kan je wel zeggen, het ziet er niet eng of gek uit.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    De foto's zijn idd niet eng. Het zijn de verhalen die mij het meest aangrijpen. Ik lees ze dan ook lang niet allemaal. Maar als ik dan zo'n verhaal lees van een doodgeboren kindje, wil ik wel graag weten waarom. Misschien dat je later zelf in zo'n situatie terechtkomt en dan beter een beslissing kunt nemen. Sorry, dit klinkt misschien een beetje cru, maar ik hoop dat jullie me snappen.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik soms als ik adem. dan voel ik bij het uitademen een soort van druk. Alsof er iets zit.
    Baby was vandaag erg druk :D denk dat mijn man het bijna kan voelen,want wordt steeds harder.

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jopie - begrijp je helemaal! zo dnek ik er ook over en ik vind het ook heel erg mooi dat mensen weer op kracht komen na zoiets verschrikkelijks!

zorra - jammer dat je niet na het hartje heb kunnen luisteren

pientje - ow ik wou dat ik em ook voelde...soms denk ik dat ik iets voel maar ik weet het gewoon niet.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meliske, dat gevoel waarvan je nu denkt dat het het is, wordt steeds sterker en op een dag weet je het gewoon zeker. Dat is frummel!

Dat had ik afgelopen zondag. En nu voel ik uk elke dag (vooral 's avonds in bed)

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd savonds in bed voel ik steeds hetgeen wat ik denk te voelen, overdag voel ik echt totaal niks :(
    hoop dat ja idd gelijk heb en ik het idd snel kan hebben over de kleine die ik voel.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Laatst ben ik op internet badcapejes tegengekomen voor € 6,95 die heel geschikt waren om te borduren, wit en ecru. Nou wil m'n schoonmoeder gaan borduren en kan ik die site toch niet terugvinden! Iemand enig idee?

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Vind rose nou niet zo. Straks is het een jongetje, moet schoonmoeders er nog een borduren.....

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owja is rose... :( had ik niet eens gezien

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Is er niemand vanavond?

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Allemaal de verkiezingsuitslagen aan het kijken denk ik. Ik ben net terug van de Makro en ik heb eindelijk een videocamera gekocht, hadden het geld al maanden geleden van mijn ouders gekregen en nu dan eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb ook een yogabroek gekocht, die rekt heeeeeeel ver mee en ik hoop dat ik daar nog een tijdje in kan sporten.

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Loeki Leuk dat je de kaartjes zelf gaat maken!
    @Meliske Fijn dat het weer beter gaat!
    Oh ja je vroeg wanneer het rond is met die achternaam dat zal waarschijnlijk april of mei zijn.
    @Annabel Doe maar lekker rustig aan het komt allemaal wel goed!
    @Zorra Jammer dat ze niet even naar het hartje hebben geluisterd!
    @Jopie Ik heb echt geen idee, ik vind het echt knap dat jullie het allemaal zelf maken echt tof!

Groetjes nandine

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik ga naar bed dames, morgen om 6.30 uur op en dan een dag van 8.00 uur tot 17.30 uur, dus ik wil er bijtijds in liggen.

Deel Deze Pagina