Nou ja, ik mag nu iig een paar dagen rust houden van de VK, das dan een voordeel, maar ik heb er nu echt wel last van en dat is minder. De kleine staat denk ik op mijn blaas te dansen . Ik vind toch wel fijn dat ik nu ook echt iets lichamelijks heb en dat het niet alleen tussen m'n oren zit, dan kan ik me toch met een beter gevoel ziek melden.
Doe maar lekker rustig aan Loeki, kan je ff bijkomen. Fijn dat je urine schoon was. Ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt.
Ja idd fijn dat het schoon is, maar aan de andere kant (oh muts dat ik ben) ik dacht echt dat het een blaasontsteking was, dus bij ieder pijntje dacht, oh, straks blijkt het een blaasontsteking te zijn, kuurtje er over en klaar. Nu dat dus niet het geval is maak ik me ineens zorgen. Weet wel dat het met onze uk helemaal goed gaat en dat laat ze ook wel merken, maar toch.
loeki ik denk dat het gewoon een hint van je lichaam is dat je je rustig moet houden. ga lekker in bad en doe lekker een paar dagen niks, waarschijnlijk is het dan zo minder.
precies, je gaf zelf al aan dat het je een beetje teveel is geworden. Je hebt waarschijnlijk gewoon rust nodig. Luister maar naar je lichaam. Zwanger zijn is tenslotte een topprestatie van je lichaam.
lekker toch, morgen vrij, weekend niks doen, en dan volgende week nog een paar daagjes en dan kn je er misschien weer tegenaan, en als je dan denkt hmm het gaat niet, gewoon weer ziek melden.
Nou, ik heb zondagavond een concert in Utrecht, dus komt eigenlijk wel super goed uit als ik maandag niet hoef te werken, maar dat was beslist niet de opzet. Oh ik heb zitplaatsen hoor
Philharmonisch orkest Ik heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten, iemand een tip, moet niet te veel tijd kosten en niet met pasta zijn.
Aha nou dat is toch ook lekker onspannend? Geniet er maar van! Ik kan altijd heerlijk ontladen met muziek.