Gewoon even vragen, hebt is vast niet gevaarlijker dan 10 eierkoeken achter elkaar opeten , maar je kunt het beter vragen, heb ik met de verf op mijn werk ook gedaan toen in vanmorgen de schilders aan het werk zag.
Hmmm eierkoeken...lekker met vlokken... Heb vandaag kibbeling op,maar dat was mijn ontbijt en lunch,dus valt mee... Ik zag trouwens dat de jongetjes voor staan Dat maakt de kans voor mij groter dat het een meisje is,hahaha,nee hoor slaat natuurlijk nergens op. Maar toch denk ik dat we een meisje krijgen. Vandaag eten wij simpel een bami soepje met indische snacks. mjam mjam
Die Harley, 10 eierkoeken naar binnen gestouwd. Nog niet misselijk? Loeki, je lichaam zal je wss. even een halt toe roepen, je lichaam heeft het al een paar keer geprobeerd met een verkoudheid maar eigenwijze Loeki ging door Nu dan maar buikpijn, misschien dat ze dan eens rust gaat nemen zullen ze vast gedacht hebben, en het helpt, toch? (ik zie die mannetjes van die animatieserie van het menselijk lichaam voor me, ken je die? ) Ayyildizf, wat bijzonder om weer zwanger te mogen zijn van een jongen. Gefeliciteerd! Zal wel een mooi moment geweest zijn dat jullie te horen kregen dat het weer een jongetje is, of toch ook wel een beetje slikken? Je gevoel was dus ook goed, je tante had er ook over gedroomd toch? Net bij de huisarts geweest, ze wil toch dat ik mn bloed laat prikken voor een allergietest, ze heeft al wel gekeken of er een neusspray is voor zwangeren met een allergie, die blijkt er gelukkig te zijn, mn neus zit nu echt potdicht, benauwd zeg. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen, vannacht paar keer wakker geweest omdat ik voor mn gevoel amper nog lucht kreeg. Maar ja, morgen bloed prikken en dan vlg. week woensdag of donderdag pas de uitslag, zucht.
Zorra asjemenou :-k ik denk dat je gelijk hebt. je hebt wel een geheugen als een olifant hè (positief bedoeld hoor)
Nou dan heeft een olifant toch een heel klein geheugen hoor Loeki Het schoot me iig opeens te binnen dat je sinds je zw. schap veel ziek bent geweest en door bent gegaan (op schoolreis bijv.). Nu dus maar even luisteren naar je lichaam he
@Janne: Pollen blijken nu niet meer actief te zijn, en het wordt met de dag erger Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of het misschien iets anders zou kunnen zijn. Iemand ideeen?
Hihi nee niet misselijk, het was heerlijk hahaha! Jullie hebben gelijk ik zal gewoon informeren morgen, misschien mag ik wel zo'n sexy gasmasker op haha \/ Ik ga nu ff eten maken en straks taart halen voor de verjaardag van mn mannetje morgen. Ik spreek jullie wel weer!
Feliciteer je man van mij! Ik dacht dat Meliske had gezegd ( veel blz terug) dat er iets nog van gras was waar je nu last van kon hebben. En anders mss de huisdieren?
Nou met je geheugen is volgens mij weinig mis hoor zorra. Ja, ik ga vaak lang door als ik me niet lekker voel, morgen iig vrij en dan even langs de HA
@Janne:Ik was degene die dat gezegd had over die pollen, aangezien het LUMC op 13/11 nog melding maakte van een hoge concentratie. Maar daarna hebben ze de lijsten niet bijgehouden en iemand die voor een allergoloog werkte vertelde me hier dat het absoluut niet door pollen kan komen. @Tascha:Een huis dier heb ik idd, een kat. Ik mag toch hopen dat ik niet opeens allergisch voor haar ben geworden, ik ben super gek op dr. Ze is op een speciale manier in mn leven gekomen, en dat kon gewoon geen toeval meer zijn (beetje mysterieus he, maar mn berichten zijn altijd al zo lang ) Harley, alvast gefeliciteerd met je man. Veel plezier morgen. Als ik jou was zou ik meer dan 1 taart halen, als je al 10 eierkoeken eet
hahaha ja idd harley, 2 taarten kan geen kwaad ikke ga nu met me vriend en zusje na een babywinkel, die hebben vanaaf koopavond en ga ik lekker shopppen! tot straks!
Jullie zijn ook echt niet bij te houden zeg Ik ga dan ook niet op iedereen reageren. Ik heb op m'n werk vandaag een krentewegge gekregen van ruim een halve meter. Iemand zin in een stukje? Ik ken hem niet eens kwijt in m'n diepvriesje zo groot istie.... Harley, 10 eierkoeken, ik wordt al misselijk van het idee :-& (nou komt dat alleen omdat ik eierkoeken niet lekker vind ) Voor die brandweercursus, moet je je dan ook in zo'n pak heisen? Want die zijn vaak wel heel zwaar. Ik zou het iig duidelijk laten weten dat je zwanger bent. Aiz... (sorry weet het ff niet meer) gefeliciteerd! Alweer eentje met een goed voorgevoel. Ik kan wel stoppen met het zoeken naar een jongensnaam! Een meidennaam zijn we al wel uit, dus dat scheelt. Zorra, wat vervelend zo'n allergie. Kunnen ze nu wel testen doen, waar het voor is? Of moet dat wachten tot na je zwangerschap. Het kunnen idd geen pollen zijn, want dat seizoen is allang voorbij en het regent te veel. Ik hoop met je mee dat je niet allergisch voor je kat bent geworden! Loeki, lekker uitrusten, je lichaam vraagt er duidelijk om! Annabel.... Er was ook nog wat met Annabel... Jongens, sorry, maar ik weet het echt niet meer hoor!
cranberry werkt nog beter tegen blaasontsteking dan alleen iets zuurs. Voorkomt ook dat bacterien aan je blaaswand hechten. Voor diegenen die snel last van zuur hebben bij het sap: er zijn ook capsules van. over het verhaal van de " steen in je buik" van ongeveer 10 bladzijdes geleden: heb ik ook. Lijkt net of de kleine om wil draaien maar het niet helemaal lukt. Tot nu toe 2 personen ongevraagd aan mijn (vrijwel afwezige) buik gezeten. Wel veel ongelovige reacties als ik zeg dat ik al net over de helft ben. 10 eierkoeken: daar mag je wel bijna mee in het Guiness book of records ennu...gefeliciteerd met jullie goede, leuke, mooie echo's!
Hai ik kom even snel een berichtje acheterlaten jullie hebben aardig wat gekletst vandaag! @Loeki Volgens mij werk je idd een beetje te hard als het echt niet maar gaat gewoon lekker rustig aan doen hoor! @Janne Ik hou er ook niet echt van als mensen ongevraagd aan mn buik zitten maar ja ik zeg er eingelijk niks van. @Harley Welkom terug en wat fijn dat alles goed gaat met je kindje! @Meliske Mooi buikje hoor! @Dizzy missy Vervelend die hoofdpijn. @Punkey Balen zeg een blaas ontsteking zo te lezen heerst het. @Ayyildizf Leuk hoor een zoontje nog iemand die gelijk had! @Zorra Vervelend die allergie ben je er al achter waardoor het komt? Groetjes nandine
Em, die capsules mag je niet slikken tijdens tijdens de zwangerschap, de concentratie is te hoog. Janne, ik zou het denk ik ook niet fijn vinden als mensen aan mijn buik zitten en toch, ik deed het laats ook bij iemand, helemaal onbewust, vond het naderhand zo verschrikkelijk stom, kan ook niet zeggen waarom ik het deed, ging gewoon vanzelf.
@Jopie en Dientje: De vraag is nog even of het om een allergie gaat, de symptomen lijken er wel op, maar ik heb een paar jaar terug al zo'n test gedaan en toen kwam er niks uit. De HA vind het iig niet normaal dat ik nu al 5 mnd. elke dag veel nies en dat de andere klachten ook steeds erger worden.(ik dacht zelf dat t gewoon door de zw. schap kwam en er was wel mee te leven, maar nu is het gewoon niet leuk meer vandaar dat ik nu pas aan de bel trek bij de HA) HA wil nu eerst dmv een bloedtest een allergietest laten doen (met die krasjes op je arm doen ze niet als je zwanger bent), als daar iets uitkomt krijg ik een neusspray die geschikt is voor zwangeren. Jopie, ik kom die krentewegge wel halen hoor, mjammie Nou meiden ik stop ermee voor vandaag, tot morgen!