April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tot morgen zorra.

2. Loeki, daar heb ik nog nooit van gehoord dat je de capsules niet zou mogen tijdens zwangerschap.....

3. Niet meer actief

Wat is krentewegge? :(
    Klinkt als krentebaard.

Ik doe mijn handen zelf op mijn buik leggen als ik vermoed dat iemand zijn handen op mijn buik wil leggen.
    Kunnen ze er iig niet meer bij :)

4. Niet meer actief

Em , ik vroeg aan mijn man of mijn buik ook dikker is als ik lig. Net als bij jou, maar nee hoor. jammer zou wel een leuke foto geweest zijn.

Meiden ik stop er ook mee voor vandaag.

Ik ga dalijk lekker in mijn boek duiken.

Mss tot morgen.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Em, uit de bijsluiter:

Advies voor gebruik
    Raadpleeg vóór gebruik een deskundige in geval van zwangerschap, lactatie, ziekte of medicijngebruik.
    Niet gebruiken in combinatie met coumarinederivaten (antistollingsmiddelen).

Sap mag wel, neem dan de licht gezoete om maagzuur te voorkomen. Ja, als echte Terschellingse moet ik toch wel weten hoe het met ons rode goud gesteld is ;) Mijn kast staat vol met jam, compote, jachtsaus, mosterd, thee, gedroogde cranberries en sap. Toch worden de capsules wel aangeraden na het vrijen, maar niet voor dagelijks gebruik.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Krentewegge is een groot, plat krentebrood, met heel veel krenten.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Klinkt goed Jopie, doe mij maar een stukje ;)

Hier wordt mijn buikpijn maar niet minder, zeurend met af en toe steken in mijn lies, veel plassen en weinig resultaat. Kreeg vanmiddag van de HA-assistente wel het advies veel te drinken dus dat doe ik nu maar, maar ik hoop echt dat ze morgen vinden wat het is, want ik wordt er niet vrolijker van.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    he meiden,

ik heb even een vraagje.
    ik wil graag mijn mannetje ergens mee verrassen. je hebt toch die dozen die krijgt bij de prenatal en zo. nou daar zitten alleen maar producten in voor de mama's, ik wil nu iets heel leuks doen voor papa. hebben jullie enig idee. ik wil hem echt even in het zonnetje zetten. hij heeft het op dit moment niet heel erg makkelijk met mij en met zijn familie. het wordt hem door zijn familie heel erg moeilijk gemaakt om te genieten van deze zwangerschap. dus help! [-o< [-o< [-o<

liefs tascha

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het is wel een grappige site, maar dan dit.
    ze bieden leuke cadeuatjes aan om samen te viren dat je zwanger bent. is het champagne, een zwanger drinkt toch eigenlijk niet. of ligt het aan mij.

gr tascha

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, zou het niet doen idd, maar het was maar een idee, dan kies je toch iets zonder drank ;) Geef hem anders een kadobon voor de 3D echo of zo, lijkt mij super om te krijgen en te delen met mijn mannetje.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
  13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik zag het ook net in het zwanger forum staan

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wat zou de beste tijd zijn voor een 3d echo

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat ligt er een beetje aan, maar het kan volgens mij heel goed vanaf week 16, na week 26 kun je ook de uitdrukking op het gezicht zien en zien op wie de kleine gaat lijken.

Dat papakket heb ik even gebookmarked en dan bestel ik het tegen de tijd dat ik ook de blije doos krijg, lijkt me lachen.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou klopt mijn verhaal als een bus

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    zouden jullie mij dan toch aanraden om te wachten tot na week 22 of zou ik het nu al kunnen doen. ben misschien een beetje moeilijk, maar het kost toch deen hoop geld

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb een afspraak gemaakt voor 2 februari, dan ben ik 30 weken. Ik heb foto's gezien van anderen en ik vind dat ze voor in de 20 weken nog zo vel over been zijn. Er zit dan nog geen vlees op de botten. Aan het einde van de 20 weken is het gezichtje wat voller. Vind ik persoonlijk mooier om te zien.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Kijk hier anders even rond, dan krijg je een idee hoe het er ongeveer uit gaat zien.

Deel Deze Pagina