Als je het wel wil geven, maar nu nog niet wil doen kun je bij de meeste echobureau's een cadeaubon kopen.
Ongelovelijk, wat kunnen jullie kletsen zeg, Ik heb even door de pagina's gebladerd en het enige dat is blijven hangen is: Eierkoeken, rook, neusspray en pretecho's.
Bosi Ik ben eigenlijk een beetje bang. Ik heb al een paar dagen de beeb niet gevoeld, terwijl ik hem eerst elke dag meerdere keren voelde.
goeiemorgen meiden! ik ben een poosje niet geweest 8) maar had het erg druk met mijn babysite.... www.babyreitsma.beebiesite.nl t'is een beetje mijn trots hahaha namelijk de eerste x dat ik zoiets heb gedaan.. hoe gaat het met jullie? ik heb ff geen puf om alle 30? bladzijdes te gaan lezen vanacht zijn we nog naar de eerste hulp geweest.. ik was gisteravond naar de wc geweest en toen ik me dus afveegde zag ik bloed op mijn papier zitten... had krampen aan mijn rechterkant en voor en dacht dus dat het helemaal mis was.... we kwamen er om 12;00 en waren pas om kwart over 1 aan de beurt! terwijl er helemaal geen mensen zaten te wachten... ze waren ons vergeten! maar ja iig ik moet zometeen mijn vroedvrouw bellen...en misschien/hopelijk krijg ik het hartje te horen of mag ik een echo maken.. nou meiden ,ik kom hier vandaag nog wel ff kijken.. rustig aan! liefs annechien
Jeetje Annechien wat een schrik. waarom hebben ze niet gelijk vannacht een echo gemaakt? Zodat je gerustgesteld bent?
Inderdaad Annechien, waarom hebben ze niet even naar het hartje geluisterd of een echo gemaakt, erg vreemd hoor. Wat hebben ze wel gedaan als ik vragen mag? Ik zal straks even je babysite gaan bewonderen. In ieder geval leuk dat je er weer bent, jammer genoeg met niet zulk leuk nieuws, maar hopelijk valt het allemaal mee (ik heb zelf vorige week bloed verloren en harde buiken en nu gaat het allemaal weer goed) Lieve lieve onzekere Janne, ik heb de baby de eerste tijd dagelijks gevoeld en toen opeens bijna niet meer, nu voel ik het nauwelijks terwijl ons zoontje toch echt super druk was op de echo. Ik voel het nu soms dagen niet, de gyn. gaf aan dat het heel normaal is en dat ik me geen zorgen moet maken, jij dus ook niet! Vanaf week 28 moet je de baby dagelijks voelen, nu is het volgens mn gyn. veel te vroeg en kunnen ze nog alle kanten op en kunnen ze ook alle kanten op schoppen, dus ook in je vruchtwater. Dus niet druk maken, straks voel je t vast weer
Janne ik snap dat je ongerust bent maar echt de baby heeft nog zoveel plaats om te zwemmen, waarschijnlijk ligt ie nu anders en voel je hem daarom niet. Annechien schrikken he, succes vandaag. Harley Waarschijnlijk te laat maar de brandjes blussend doe je buiten kan geen kwaad heb ik ook pas gehad. Loeki weet je al wat meer over de buikpijn? Ben gisteren met mijn moeder in de stad geweest heb een rok en topje gekocht gewone kleren in gewone winkel dit rekt nog ruim mee en voordeel kan ik dan nu nog lang aan en straks na bevalling ook weer. Ik werd al raar aangekeken dat ik bijna 5 maanden ben De verkoopster had meer buik dan ik Mij werd vitamine tablet C 1000mg aangeraden voor blaasontsteking te verminderen/voorkomen en teveel aan vit. C plas je gewoon uit kan dus geen kwaad. Voor de rest alle dames gefeliciteerd met echo's uitslagen. heb veel moeten bijlezen en ivm hoofdpijn ga ik nu pc weer even verlaten. Oja gisteravond belde vriendin ook zwanger 3 mnd leuk he.
Vandaag trouwens precies op de helft \/ Vannacht nauwelijk geslapen, mn dochtertje begon om half 11 te huilen, ze had zo'n pijn aan dr kies. Ze was helemaal overstuur. Paracetamol zetpil gegeven en ze mocht bij ons in bed slapen, dan slapen ze vaak wat makkelijker in. Nou ze is af en aan wakker geweest, met behoorlijke huilbuien dat het zo'n zeer deed. Op een gegeven moment hoge koorts erbij, nou dan voel je je als ouders zo machteloos. Dr wang werd ook wat dik. Vanmorgen meteen de tandarts gebeld, ze mag om 11.35 uur langskomen. Met de pijn gaat het nu gelukkig wel, maar ze heeft hoge koorts en dr wang is tot aan dr oog wat dik. Ik hoop maar niet dat ze een kaakontsteking heeft ofzo. Mocht de tandarts niks zien dan vanmiddag maar langs de dokter. Ze heeft gisteren wel dr griepprik gehad dus daar zou ook de koorts vandaan kunnen komen. Maar afwachten, hopelijk valt het mee en is het dmv een pilletje of drankje te genezen.
nou de vroedvrouw komt hier zometeen..ze hebben vanacht niets gedaan..alleen mijn buik gevoeld..ze had geen dopner of hoe je zoiets noemt hahah...nou tot strax!mijn vroedvrouw zou ff komen om naar het hartje te luisteren..ben daar wel erg blij om! liefs mij
Annechien : succes vandaag, en straks wel even vertellen hoe het was! Janne: Ik wilde je al gerustgestellen over dat je de baby nu even niet voelt, maar zorra en dizzy hebben dat al gedaan. Ik dacht ook dat je pas vanaf 28 weken de baby elke dag even moet voelen. Ik heb de baby volgens mij nog niet eens echt gevoeld. Dizzy: leuk dat een vriendin ook zwanger is. Dat heb ik ook. Ze is nu 30 weken. We hebben dit weekend leuk met zijn tweeen buikfoto's gemaakt. Het komt vast niet zo vaak voor dat je samen zwanger bent. Ik ben er vandaag ook niet zo vaak. Ik moet vandaag naar school. Van 10.00 tot 18.00 uur ben ik op pad. Van Overijssel naar Friesland. Nu maar hopen dat die trein een beetje op tijd vertrekt. Daar kun je dus echt nooit van op aan.
Leuk Dizzy al die kleren! Zorra, achos het meiske. Je hebt me toch wel weer een beetje gerustgesteld, maar ik zou blij zijn als het donderdag is. Annechien hoe laat komt ze? Bosi succes met de NS. Treinen, pfoeh.
Annechien: Succes dan strakjes als de VK komt. Dizzy: Is dan toch wel weer een voordeel als je buik nog niet zo groeit, je kan nog normale kleren kopen, ik moet echt positiekleding kopen want een paar maten groter dan zit het om mn buik misschien wel goed maar bij mn kont en benen veel te groot Wat leuk dat een vriendin van je ook zwanger is, dat heb ik met de zw. schap van mn dochtertje gehad, toen was een vriendin van me 10 weken verder dan mij, onze kinderen schelen nu maar 4 wkn (die van mij was 6 wkn te vroeg ) en kunnen het vanaf hun geboorte al leuk vinden. Een vriendin die we niet elke maand zien aangezien ze verder weg wonen is nu 35 weken zwanger, dus die heeft t er bijna op zitten Bosi:Succes vandaag, een behoorlijke rondrit zo te horen. Hopelijk niet al te vermoeiend.
Janne: het blijft elke keer weer spannend he, vooral voor zo'n echo of controle. Als je de baby gewoon voelt vind ik zo'n controle lang niet zo spannend. Hopelijk krijg je straks een goede schop en ben je door Frummel gerustgesteld
nou ze is net weer weg... en alles was goed! ik heb het hartje kunnen horen ende baarmoeder zat nog mooi op zijn plaats. godzijdank!weer een pak van mijn hart! liefs annechien
Annechien, gelukkig dat alles goed is. Moet een hele geruststelling zijn. Zorra, ik hoop dat het voor je dochter allemaal een beetje meevalt. Wat moet jij je machteloos voelen zeg. Bosi, succes met je Keulse reis. Ik hoop dat je niet teveel last heb van bladeren op het spoor. Afgelopen zaterdag heb ik er een uur over gedaan om terug thuis te komen vanuit Utrecht. Normaal doe ik daar een half uurtje over met de trein.... Ik heb vandaag een dagje vrij, dus ik kan lekker ongestoord meebeppen!
Annechien, gelukkig is alles goed. Zorra, sterkte met je dochter. Hier alles ok hoor, heb de klok rondgeslapen, blijkbaar was dat hard nodg, nu gewoon koppijn van de diepe slaap, maar dat zal na de koffie wel over zijn. Kleine schopt al aardig vandaag. De pijn is nog niet weg en de afgelopen dagen werd hij ook erger in de loop van de dag, dus dat is afwachten. Ik kan de HA na 11 bellen voor de tweede uitslag en als er dan ook geen blaasontsteking gevonden is moet ik waarschijnlijk even langskomen. Maak echt geen zorgen over de kleine, maar toch wel een klein beetje over mezelf nu (werd ook wel eens tijd hè)
Gelukkig is alles goed Annechien,dat lucht heel erg op! @Zorra,ach zielig van je meisje zeg! Dat is het allerergste heh als je kind pijn heeft,dan zou je het het liefst over willen nemen. Succes bij de tandarts. En gefeliciteert met deze nieuwe mijlpaal,20 weken @Dizzy missy,leuk nieuwe kleren! Ik heb van de week nieuwe kleren gekocht,ook gewone en past nog prima,tis voor kerst dus kan ook dat ik ineens een groeispurt krijg en het niet meer pas Hoop dat de hoofdpijn snel over is. @Bosi,succes vandaag,hopelijk werkt NS een beetje mee! Ik word altijd zo moe in de trein ,vooral een lange treinreis,dan val ik bijna in slaap hihihi Vind het echt leuk dat ik de baby steeds vaker en beter voel,zo grappig om te merken dat de baby steeds sterker wordt. Maar nog steeds voel ik de baby het hardst als ik op mijn buik lig,dus Janne heb je dat al geprobeert?
@Annechien: Gelukkig dat alles goed is, hele geruststelling he? @Jopie: Je voelt je idd erg machteloos als je kleine meisje zo'n pijn heeft, gelukkig gaat het nu wel weer. Weet iemand trouwens of de Bof gevaarlijk is voor zwangeren (ik weet niet of je dan pijn hebt? Dr wang is ook niet echt dik meer, maar mocht er niks met dr gebit of kaak zijn......) Lekker een dagje vrij, gezellig hier meekletsen! @Loeki: He he werd tijd Hopelijk word de buikpijn niet meer vandaag, ben benieuwd naar de uitslag strakjes.
Nou, nog een mooi verhaal. Ik had gisteren 3 forellen uit de vriezer gehaald voor vandaag. Helaas was ik ze straal vergeten en heb ik ze op het aanrecht laten liggen. Stom natuurlijk als je twee katten in de keuken hebt 's nachts. Dat bedacht ik me toen ik vanmorgen naar de wc moest, maar aan de reactie van mijn man vanmorgen was het kwaad al geschied. Ze hadden een van de vissen uit de verpakking gehaald en die lag dus op de grond. De andere waren onaangeroerd, maar die ene vis is niet eetbaar meer (voor ons), nou die kook ik en dan krijgen ze het gare vlees vanavond. Gelukkig had ik er 3, want nu hebben mijn man en ik er ook nog een