Heb ik 1 dagje vrij, is al 3 keer de telefoon gegaan. Allemaal met stomme vragen. Grrrr.... Ik word hier zo flauw van. Kunnen ze nou helemaal niks zelf!
Hahaha stoute poesjes! Maar durf jij dat nog te eten? Ik ontdooi vlees en vis altijd in de koelkast. Als ik het erbuiten ontdooi durf ik het eigenlijk niet meer te eten. Maar dat komt denk ik omdat in de catering gewerkt heb en het daar streng verboden was. Zijn jullie er al uit kwa tekst op het geboortekaartje?
hey meiden, nou ik heb even contact gelegd met het echo bureau en die raden mij aan om nog even een paar weken te wachten. het kindje is nu nog te klein, dsu zou ik nog niet heel veel zien. Ik ben wel blij dat ze gewoon eerlijk tegen mij zijn geweest. het is toch heel veel geld. gr tascha
@ Pientje. Nou ik had de vissen er laat uitgehaald en ze zijn dus het grootste gedeelte van de nacht diep bevroren geweest. Nu liggen ze idd in de koelkast. Straks lekker bakken. De regels in de catering zijn denk ik ook een stuk strenger. @ Zorra, Volgens mij is de bof niet gevaarlijk, zeker niet na de eerste 13 weken. @ Tascha, fijn dat ze zo eerlijk zijn tegen je. Wij denken ook nog over een 3D echo, maar dan ergens en februari/maart. Ik heb wel gezien dat de prijzen er van heel sterk uiteen lopen. Wij betalen hier 75 euro voor de echo en 3 foto's.
Geef die katten maar eens ongelijk, die visjes lagen er gewoon voor om op gegeten te worden Net trouwens even opgezocht, als een vrouw tijdens de zw. schap de bof krijgt is er een verhoogd risico op een MK, nou mooi is dat, bijna alle kinderziektes gehad en deze nou juist niet Echt de symptomen van de bof heeft ze volgens mij niet, maar er was een kindje geweest in haar klas een paar weken geleden die de bof had en aangezien het zeer besmettelijk is......Pfff je moet als zwangere volgens mij gewoon in quarantaine. Tascha, idd fijn dat ze gewoon eerlijk zijn geweest, heb je straks tenminste een mooie echo Pientje, wij zijn nergens nog over uit 1 naam staat vast, nog 2 te gaan. Geboortekaartje gaan we misschien zelf maken, of met mijn buik en ons dochtertje erbij of van een foto van de 3d echo. Tekst in het kaartje ook nog opzoeken of zelf een gedichtje schrijven. Wilde ik ook met het kaartje van mn dochtertje maar ik vond toen op internet zo'n mooi gedichtje dat we die gedaan hebben. Jopie: Mijn vriend wordt ook altijd gebeld als hij vrij is, zelfs op vakantie in het buitenland bellen ze hem. Op een gegeven moment hebben we de telefoon maar uitgezet. Zoveel mensen op kantoor en dan moeten ze juist hem iets vragen, grrrrrr.
Heeft Frummel gewoon naar me geluisterd, hihihihi. Ik zei het toch gekkie, er is niks aan de hand. Jouw dag is iig weer goed
Och Janne toch, traantjes van geluk mag ik hopen? Ja dat oogvocht zit ook erg hoog bij mij de afgelopen dagen.
de namen hebben we al compleet. we hebben alleen nog geen kaartje dus ik weet gewoon nog niet wat er op moet komen te staan. vind de tekst ook afhankelijk van wat voor soort kaart ik kies. we zijn daar dus nu druk mee bezig. ik wil een hele mooie kaart, dus ik ben heel kieskeurig.
Hier ook snel waterlanders hoor, mn vriend moet binnenkort voor een week naar de VS voor zn werk, nou als ik daar al aan denk dan komen ze En mn ouders gaan zaterdag voor 3 wkn naar Indonesie, kan ik ook gerust om brullen Zo maar even klaar maken om naar de tandarts te gaan.
Pfff, mijn ouders gaan in januari voor 6 weken naar Noorwegen. Ik zie er nu al tegen op. Oh, ik heb toch een blaasontsteking.
ik ben dus gister wezen shoppen in die babywinkel, en kom ik daar toch mijn favourite kinderwagen tegen, die als show model de deur uit ging! dus ikke meteen aan het belletje getrokkken, maar helaas had ik niet genoeg geld bij. no problem, morgen kan ik em ophalen
Gelukkig annechien! Janne zie je wel Loeki dan hed je de rust ook echt nodig. Pientje wij hebben nog niet eens een naam voor de kleine, volgende week bij de echo hopelijk te zien wat het wordt hoeven we maar 1 naam. En dus nog geen kaartje niets verder, denk dat ik met de kerst eens ga neuzen in de boeken. Zorra een miskraam kan toch maar tot 18 weken? daarna is het kindje veel minder vatbaar volgens mij. (daarna is het volgens mij een vroeggeboorte, maar dat zal ji beter weten dan ik denk ik ) In ieder geval beterschap met je meissie! Jopie lekker vrij, wat ga je nog iets doen vandaag behalve huishouden enzo. Dientje mijn kleren zullen wellicht met de kerst ook nit meer passen maar dat zien we dan wel, dat dacht ik ook met de bruilift van min schoonzus in september en toen vielen me de eigen kleren bijna uit (bij wijze van spreken dan)
Dat is wel een echte meevaller he meliske, Super Tascha hoe gaat het met jouw vandaag was de NOTP niet te vermoeiend aangezien je ook weinig prikkels mag hebben. Ik zou het niet aankunnen met de hoofdpijn
Meliske, ik kreeg net de folder van Gardo in de bus en daar stond nog steeds de Philips actie in met het t-shirtje, misschien is het verlengd. Er was ook een Maxicosy Cabriofix voor 99,95 euro, dat is de goedkoopste die ik tot nu toe gezien heb.
missy - je echt geluk dat we gingen kijken! dank je loeki ik heb gister al een babyfoon gekocht. was ook in de aanbieding, geen shirtje, maja me papatje heb een eigen textieldrukkerij dus ik vraag hem wel wat te drukken als ik dat tegen die tijd wil toch wel fijn dat je nu eindelijk weet waar die buikpijn vandaag komt!