April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het lijkt mij dat ook het hartje groeit, dus dat je het daarom ook beter kunt horen.

Missy, dat het hart van een meisje sneller klopt dan van een jongen is een bakerpraatje hoor!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vond het gisteren al een stuk rustiger dan in het begin, niet meer die sneltrein die het eerst was.

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi meiden,

ff snel een berichtje, ik heb geen tijd om bij te lezen dat doe ik maandagavond wel weer, ga ik er ff goed voor zitten.
    Ik wilde ff laten weten dat het wel goed gegaan is vandaag met de brandjes.
    Het was wel een hele zware dag maar ik heb het volgehouden. Volgens de instructeur kon het geen kwaad met de blusmiddelen maar hij deed wel verdacht goed zijn best om me snel weer uit de rook te krijgen hmm (het was binnen trouwens) Ik raakte nog in paniek met het blussen van een vlam in de pan, de vlammen waren zo hoog en ze kwamen helemaal rond mn arm en ik heb 2e graads brandwonden gehad en toen ging het ff mis met me. Maar goed dat was ook snel weer voorbij gelukkig. Verder ging alles prima, ik heb wel wat rustiger gedaan met het oefenen van ontruimingen maar dat was ok.

Ik ben er dus pas maandag weer, morgen naar de 60e verjaardag van mn vader en zondag werken. Vanavond lekker ontspannen met mn mannetje.

Heel fijn weekend allemaal!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn weekend Harley.

Zorra, hoe is het met je meisje?

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Harley, alvast gefeliciteerd met je vaders verjaardag en een fijn weekend!

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey zorra, alles gaat wel goed toch?

eef van harte welkom.

ik zal vanavond of morgenochtend ook nog even wat nieuwe informatie toevoegen voor de lijst, moet alleen even kijken of het lukt en anders vraag ik het wel aan een van jullie haha.

gr tascha

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    He, kunnen jullie mannen de kleine al voelen, ik voel haar heel duidelijk ook met mijn hand op mijn buik, maar als mijn man z'n hand op mijn buik legt houd ze er mee op, heel jammer.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik kan het zelf nog niet met m'n hand voelen. Ik denk dat er net iets te veel isolatie tussen zit nog :oops:

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn leidinggevende belde net om te informeren hoe het ging (hij was vandaag niet op school), hij had me iig voor maandag nog vrij geroosterd en wil me dinsdag alleen zien als ik me echt weer goed voel. Nou, ben normaalgesproken geen opportunist maar nu...ga ik het er denk ik eens goed van nemen. Zwangere vrouwen eerst ;)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Goed zo loeki! :thumup:

Ik heb geen tijd gehad om al jullie verhalen nog door te lezen. Dat doe ik( probeer ik) morgen. Al komt er plotseling wel veel bezoek.

Ik ben moe van de reis. Maar niet alleen de reis, ik had 6 uur college achter elkaar aan, :(

Maar..., geen vertragingen. Nou dat komt dus nooit voor.

Ik reageer morgen wel even op jullie berichtjes. Nu ga ik rusten en thee drinken.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, je hebt het zwaar als studentje hè ;)

12. Niet meer actief

Welkom Eef.

Loeki, ik voel het ook van buiten, alleen idd net als bij jou, komt zijn hand dan vind Frummel het niet nodig om te schoppen.

Goed dat je vrij hebt!

13. Niet meer actief

Shiiiiit, kom net van de wc en ik heb bloed.
    Ik ben helemaal alleen thuis.

Oh help, ik hoop maar dat er gewoon een adertje gesprongen is. (ik kon al 2 dagen zo moeilijk naar de wc :oops: )

Ik blijf nu nog maar even op en dan zie ik het wel aan.
    oooh wat baal ik, en nu in combi dat ik de beeb zo weinig voelde bewegen en daarnet had ik ook al kramp toen ik op de bank lag.

Wat gaat dit uur toch lang duren.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne, heb je het bloed na het poepen of plassen, als je net gepoept hebt en dat ging wat moeilijk hoef je je echt geen zorgen te maken, er is gewoon een klein adertje geknapt, in het ergste geval gaat het jeuken, ik heb dat al zeker 6x gehad sinds ik zwanger ben. Rustig blijven is nu het belangrijkste.

Ik zit hier dus als je even tegen iemand aan moet kletsen, ga je gang.

15. Niet meer actief

Lieve, lieve Loeki,

Ben net even op onderzoek uitgeweest. :oops:
    Met een spiegel is het niet goed te zien. Ja je moet toch iets als je helemaal alleen thuis bent.

En het is net als uit een wondje. Maar als het bij Frummel vandaan komt zou het toch slijmerig moeten zijn? ( sorry hoor)

Als ik zit heb ik ook wel het idee dat het zeer doet rond mijn poeperd.
    ( tjonge jonge wat een praat).

Ik hoop zo dat het daar door komt.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als het uit je anus komt (vergeef me de details) en je hebt wat last bij het zitten, dan is het waarschijnlijk gewoon een klein adertje. Van de kleine moet het idd slijmerig zijn en dat zie je meestal bij het plassen. Bij mij was het steeds een beetje helder rood bloed, zonder slijm of vocht.

17. Niet meer actief

Bij mij ook echt bloed zoals uit een wondje.
    Zonder slijm.

Dus het is oke.

Waar blijft mijn rose wolk nu?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het bloed is idd net als uit een snee in je vinger, rood zonder iets anders, dan is het echt in orde Janne. Niet meer huilen oké.

19. Niet meer actief

Nee lieverd.

Nou ja nu moet ik weer huilen, omdat je zo lief bent.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0

Zo en na deze knuffel naar bedje toe en rustig aan doen meisje. Die kleine van je mankeerd niets, zorg er alleen wel voor dat je de komende dagen voldoende drinkt om je darmen een beetje actief te houden, anders krijg je er alleen maar meer last van. Spreek helaas uit ervaring.

Deel Deze Pagina