Je bent een schat. ik ga maar weer aan de 2 glazen laxo per dag ipv 1. Je hebt me wel gerustgesteld. Dank je lieverd.
Nou welterusten dan maar, donderdag is de echo en je zult echt zien dat alles dan in orde is. Slaap lekker en sweet dreams. Ik ga mijn bedje ook maar eens opzoeken.
jeetje janne - ik verschoot me kapot toen ik net aan het terug lezen was! en idd wat loeki zegt, het is gewoon een gesprongen adertje. Maar geloof dat je je helemaal lam verschiet als je ineens bloed ziet! zorra - hoe is het met je meisje? Alles toch wel goed? En ik weet het bijna zeker! Ik voel de kleine! (denk ik )
Meliske wat gaaf. Het voelt als kietelen. Soms zit ik echt te lachen. Vanochtend nog geen bloed gezien ( de ochtend is nog jong), dus hopelijk blijft het zo.
Go Loeki! Gewoon ervan nemen als je leidinggevende je al niet heeft ingeroosterd! Janne, als ik je verhaal zo lees denk ik net als Loeki dat frummel prima in orde is. Meliske heeft een heel apart gevoel van binnen..... Leuk hè dat gepruttel? Bosi, ik hoop dat je weer een beetje bent uitgerust naar zo'n drukke dag college. Toch wel "vreemd" dat je met zo'n lange reis geen vertraging hebt. Ik ga vandaag weer met de trein naar Utrecht. Hoop dat het beter gaat als vorige week....
@ Janne, heb je nog een beetje kunnen slapen? @ Meliske, leuk dat je nu de kleine kunt voelen, appart hè. @ Jopie, succes met de trein. Het zal wel druk zijn in Utrecht, mijn man wou ook naar de HCC dagen, maar heb hem dat toch zijn hoofd kunnen praten. Hij heeft er toch geen geld voor. @ Zorra, hoe is het met je kleine meid, we maken ons wel een beetje zorgen hoor, alles toch wel goed met d'r. Ik heb vannacht flinke buikpijn gehad, maar met het idee dat het een blaasontsteking is maak ik me er niet al te druk over. Weten jullie of je naast de AB-kuur gewone paracetamol mag slikken tegen de pijn?
Wat is HCC? Ik heb juist heel goed kunnen slapen. Stom eigenlijk. Om 22.15 ging ik en om 6 uur werd ik pas wakker. Een teken dat je me erg gerustgesteld hebt Loeki. Smaksmaksmak, hihi
Oh, de HCC-dagen zijn de grootste computerbeurs van de benelux, het trekt zo'n 50 duizend bezoekers in een weekend. Ik heb er een hekel aan, maar mijn man is er dol op, een soort huishoudbeurs voor mannen.
Mhhh, als ik dat van te voren had geweten, was ik denk ik niet gegaan... Vorige week was er de Margriet beurs ofzo en toen was het ook al zo druk...
Nog nooit van gehoord. ( jeetje is mijn algemene ontwikkeling zo slecht, hihi) lk ga ook weleens naar een beurs en dan al die mensen voor je voeten, verschrikkelijk. Oef 50000 mensen.
Nou Jopie, je zult het wel zien vanmiddag, karren vol computer(onderdelen) die de trein in en uit getakeld worden, neem een auto mee denk ik dan. Ik heb een hekel aan van die beurzen, krijg het er Spaans benauwd van en nu moet ik er al helemaal niet aan denken.
Janne: wat was dat even schrikken zeg! Ik hoop dat het weer goed met je gaat. Meliske: wat leuk dat je de baby hebt gevoeld echt super. Ik ben er nog steeds niet zeker van. Zorra: ik las dat je dochter haar best rot voelt. Ik hoop dat het nu weer iets beter gaat. Jopie: jij vandaag succes met de trein. Ik had gister geluk. Maar dat ze op tijd rijden is meestal nooit! PFFFF En voor alles en iedereen die ik vergeten ben, de volgende keer probeer ik meer te onthouden, Ik voel me vandaag niet goed. Moe en heel erg pijn in mijn rug en nek. Zo'n hele lange dag is toch niet fijn. Ja het leven van een student gaat niet over rozen,
Ik weet niet meer wie het de afgelopen week vroeg, maar je kunt nu wel degelijk harde buiken hebben volgens mijn VK, ze vroeg er naar, maar ik wist niet goed wat het was, nu voelt mijn buik wel gespannen en is het ook wat harder dan anders als ik voel, zijn dat dan harde buiken?
goedemorgen, Janne gaat het weer? Loeki verstandige leidinggevende heb je hoor Harley werk ze morgen. Zorra hoe is het met je meisje? Jopie lijkt me ook niks zoveel mensen op een en dezelfde plek. Tascha geef je nieuwe maten maar door als het niet lukt er zitten hier een paar PC wonders op het forum die zetten het er wel in. Heb momenteel buikpijn en weet niet wat het is, voelt niet goed aan. Rond mijn navel ongeveer, kom op baby laat je even voelen dan ben ik weer gerust
O ja Bosi hoe gaat dat straks met je studie, heb je dan toch even de tijd na de bevalling om bij te komen of moet je snel weer de schoolbanken in en wat studeer je eigenlijk, :
Oh, missy, vervelend die buikpijn, weet er alles van helaas, maar bij mij zit het lager en is het dus een blaasontsteking. Ik ga zo met mijn man op zoek naar en maxicosy en daarna naar de bios. Spreek jullie later weer.
He meiden, even snel een berichtje. Lief dat jullie zo aan mn kleine meisje denken, de dokter kon vreemd genoeg niks vinden en wilde niet een peniciline kuur voorschrijven als hij niet wist wat het was. Hij vond het wel vreemd dat ze zo'n hoge koorts had gehad en zo'n pijn, maar waar het vandaan kwam? Hij wilde dat ik iig haar neusje open hou met neusspray, mocht er toch een bijholteontsteking zijn. Paracetamol mag ik even niet geven, aangezien ze daar van opknapte (bij de dokter huppelde ze rond ) en hij wil liever dat we van t weekend met een kind komen die echt pijn heeft en ziek is zodat ze goed kunnen zien waar het van komt Vannacht is ze meerdere keren huilend wakker geworden, gelukkig heeft ze niet echt veel pijn meer, maar wel koorts en ze is erg moe. Vannacht ook 2x achter elkaar in dr bedje geplast, arm kind. Nu ligt ze in ons bed wat tv te kijken omdat ze zich niet lekker voelt, ze zal zo wel in slaap vallen. Lieve Janne, ik schrok me rot dat ik het las van je bloedverlies, kreeg zowat een hartverzakking hier. Maar zoals je het beschrijft klinkt het toch echt als een gesprongen adertje. Ik heb ook al een paar keer behoorlijke krampen in mn buik gehad, en het voelde als flinke menstruatiepijn, maar niet lang daarna moest ik naar de wc en waren de krampen ook weg. Ik denk dus dat je darmen flink van slag zijn en dat kan dan ook voor krampen zorgen. Frummel doet het gewoon allemaal hartstikke goed, maar kan me voorstellen dat je je lam schrok. Gaat het nu wel weer? Loeki neem het er maar lekker van hoor, is ook wel fijn dat je leidinggevende je niet pusht, als je iemand hebt die denkt dat je je maar aanstelt dan voel je je al snel geneigd om toch te gaan werken. Neem het er dus maar lekker van. Klinkt idd wel alsof je harde buiken hebt, zo is het mij iig uitgelegd dat het zo voelt. Harley, kan me voorstellen dat je even in paniek raakte met die vlammen om je arm, zo'n gebeurtenis als een verbranding blijft toch altijd in je achterhoofd. Bosi, doe maar rustig aan vandaag, laat je anders even lekker masseren door je man Meliske, je voelt de kleine echt wel hoor! Het zal snel wat sterker worden het gevoel en dan weet je het zeker. Eef welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen. Verder weet ik het niet meer
Nou Zorra, ik hoop toch echt dat de kleine meid snel op zal knappen, niet leuk dat de dokter niets kon vinden. Strekte dit weekend.
Nou Loeki lekker naar de bios wellicht een goed idee, ik durf dat niet aan ivm hoofdpijn en heb gemerkt dat baby harde geluiden niet leuk vindt. Ga vanmiddag wel even de frisse lucht in is zo lauw buiten vorig jaar 25 november was er een sneeuwstorm, toen hadden we geen verwarming en riool lag open ivm verbouwing. Nee dan zit ik er nu beter bij. Hopelijk knap je met de AB snel op Loeki en of je Paracetamol erbij mag nemen normaal wel. Zit echt te wachten tot baby zich beweegt, voelme erg onzeker. Zorra succes met je gezinnetje dit weekend en hopelijk gaat het snel over.