hoi meiden, @Eef welkom gezellig dat je mee komt kletsen. @Janne oef wat schrikken dat bloed gelukkig was er vanmorgen niks te zien hoe is het nu? @Meliske leuk he als je de beeb kan voelen geniet er maar van want het schijnt dat als je verder bent dat het niet altijd leuk meer is (doet het soms pijn, heb ik gehoord maar ik zou het niet weten) @Zorra he bah wat vervelend dat je meisje zo ziek is ik hoop dat ze gauw weer beter is. @Jopie succes vandaag met de trein ik hoop dat je toch nog een beetje plezier hebt. @Bosi lekker relaxen vandaag. @Dizzy missie vervelend dat je zo'n buikpijn heb helemaal als je niet weet waar het weg komt is zo onzeker misschien harde buiken of toch gewoon je darmen. @Loeki wat ben je toch altijd lief voor iedereen dankjewel hiervoor. zo ik geloof dat ik iedereen gehad heb zo niet sorry Ik ben zelf een paar dagen niet hier geweest ik zat er helemaal doorheen ik heb nog steeds bloedingen en ik mag helemaal niks, niks doen voor de lol is leuk maar verplicht niks doen is vreselijk, ik verveel me dood en wordt er depressief van. wat een geklaag weer oh erg he heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Veel plezier loeki. Dizzy, dat heb ik ook al een paar dagen. ik denk dat het groeipijnen zijn. Want ik heb Frummel net weer luidt en duidelijk gevoeld.
Ach Zorra dat meiske. Raar dat hij geen peniciline voor wilde schriven, normaal geven dokters toch voor alles dat? Dizzy ga anders even liggen. Als ik op mijn rug lig, dan komt de kleine vanzelf wel. Tenminste vanaf gister weer. Daarvoor heb ik hem ook een paar dagen niet gevoeld. Mss had dat wel te maken met mijn overvolle darmen en dat hij geen plek had. He Loesje het wil maar niet overgaan he. Is dat nu nog steeds die bloeduitstorting? Hoe lang gaat dat duren dan? Nu heb ik nog geen bloed gehad. Alleen doorzichtig slijm, dus ik denk ( hoop) dat het loos alarm was. Gelukkig, pfff.
@Janne ja het is nog steeds die bloeduitstorting en die moet er uit hoe lang dat gaat duren weet niemand. ik ben blij dat het bloeden bij jou gestopt is het blijft altijd eng
Ach Zorra,vind het zo sneu voor je kleine meid hoop dat ze gauw weer beter is! Sjee Janne dat was schrikken zeg! Ik heb het altijd als we sex hebben gehad en soms met hard persen idd. dus maak me er nooit zorgen om eigenlijk. Gelukkig heb je nu niks meer en voelde je je baby weer. Loesje,vind het zo balen voor je al die bloedingen steeds,dat is echt een domper op de zwangerschap! Wou dat ik wat voor je kon doen,maar helaas. Kan alleen maar meehopen dat het snel voorbij is! Ik heb een beetje pijn aan mijn rug,gister had ik het weer in mijn bol en heb met meubels lopen sjouwen en de boel verandert,was iets te hard van stapel gelopen geloof ik haha. Ow was zooooo gaaf vanochtend. Had de baby nog niet gevoeld dus ging ff met mijn handen op mijn buik. Na een paar minuten schopte de baby tegen mijn hand,best hard en toen verplaatste ik mijn hand toen schopte hij/zij daar en verplaatste weer mijn hand en toen schopte de baby weer daar. Ow dat was zo ontzettend leuk,voelde echt als contact met de baby,tranen schoten in mijn ogen. Vanavond met mijn man proberen,denk dat hij het nu ook kan voelen want de baby schopt echt,het voelt niet meer als kietelen. Ow ben helemaal in de wolken joh! En het slaat natuurlijk nergens op,maar ergens hoop ik dat het een goed teken is dat de baby goed groeit en gezond is aangezien de baby dus steeds sterker wordt! nog 11 nachtjes tot de echo...
Gekkie, je mag niet tillen hoor! Heb daar hele enge dingen over gelezen. Telkens als ik mijn hand op mijn buik leg, stopt ie met schoppen. Gewoon een eigewijze donder. ( net als ik toen ik nog in mijn moeders huisje zat) Ik ga vanaf donderdag ( weer een mijlpaal , de echo) elke keer hetzelfde muziekdoosje afspelen.
Loesje en dizzy, doe allebij maar lekker rustig aan ook. Ik heb vandaag mijn dag ook niet. Komt net ook nog de halve schoonfamilie op bezoek. Erg druk, pffff Rugpijn en heel moe. Ik hoop voor jou loesje dat het bloeden snel stopt! Zorra: ik hoop echt dat je dochtertje snel mag opknappen. Arm kind. Als volwassene weet je dat je er even doorheen moet, maar voor zo'n kleintje is het toch wel erg vervelend. Pientje: wat een heerlijk gevoel lijkt me dat. De baby reageerde helemaal op jou. Echt heel erg mooi! Loeki: veel plezier bij de bios. Vertel je even welke film jullie hebben gezien? Eef: welkom bij de " verschrikkelijke" kletsers, Het is soms een hele klus om allemaal bij te houden. Janne: dus jij hebt een eigewijze! Dat ga ik onthouden. Straks als onze baby's er zijn kunnen we kijken of het uit is gekomen. Ik denk dat ik een rustige heb, Ik mag mijn school deeltijd afmaken. Ik kan mijn baby meenemen naar mijn stage. Daar is daar een plekje voor. Op vrijdag hoef ik alleen naar school. Dan heb ik het KDV voor, en op woensdagmiddag heb ik voor de zekerheid ook een plaatsje geregeld. Ik studeer Bestuurskunde en Overheidsmanagement.
Loeki - veel plezier in de bios! zorra - wat zielig voor je meisje, hoop dat ze lekker vanzelf opknapt van het weekend. janne - gelukkig is het bloeden weer voorbij! loesje - jee zeg wat balen die bloedingen steeds! pientje - dat moet idd een fantastisch gevoel zijn geweest dat contact met je baby! bosi - lekker rustig aan doen vandaag! ennuh nou weet ik het niet meer! Heb de kinderwagen gehaald foto's staan in me album!
Hij is moooooooooooooooi. Ook een Mutsy? Wij hebben ook een mutsy, alleen met 3 wielen. Volgens mij dezelfde als Loeki. Hij is echt gaaf he.
ja echt wel he! Yep een Mutsy urban rider. ben er ook erg blij mee! en lukt het ja al om foto's in je album te zetten?
Nee die heb ik dus nog niet. Helaas, ik wil ze idd ook in mijn dagboek erbij plakken. Wij vinden ze echt heel mooi. Mijn man geeft een zoen op mijn buik en we hebben een hartje gemaakt. Ik zal eens bellen of hij zijn memorystick aan broer geeft. Hopelijk zet hij ze vanavond er dan op. Zal wel niet ( druk, druk, druk)
Kan hij ze niet doormailen dan? of via msn aan je sturen? Leuke wagen Meliske,krijg je gewoon zin om te wandelen heh
ja echt wel pientje, zou het liefst er een pop in leggen en rondjes lopen maar da zal ik maar niet doen, is zo raar
haha nee lijkt me geen goed plan,hihihi Ik loop af en toe een rondje in huis....als de gordijnen dicht zijn 8)
Nee met doormailen zou hij wel een paar dagen bezig zijn. En msn heeft mijn broer niet. Heb ze net even gebeld en we zijn al 1 stap verder: man heeft zijn memorystick aan broer gegeven. Dus er wordt nu aan gewerkt.
idd pientje stiekem rondjes lopen, zodat niemand het ziet, anders sta je zo voor l*l hihi mannen die hebben overal meer tijd voor nodig!