He Loeki ik zie dat we samen met verlof gaan jij neemt er dus een weekje vooraf bij om naar noorwegen te gaan he? Heerlijk. als ik me beter ga voelen zou ik ook nog wel een lang weekend weg willen maar dat zien we dan wel weer. heb net even baby gevoeld denk ik niet zo sterk dan eerdere dagen maar toch even opgelucht.
Ik krijg op de 23e zoewiezo al voorjaarsvakantie, leek me handig om mijn verlof er maar direct aan vast te plakken, want om na de vakantie nog een weekje naar school te gaan leek me niet handig, bovendien MOET je 6 weken verlof nemen als je in de ziektewet zit en daar wil ik toch wel op aansturen.
Gelukkig is je buikpijn al wat minder Dizzy, en heeft de kleine even van zich laten voelen. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Tascha, klinkt als een buikgriep, heerst alweer een paar weken. Erg vervelend, maar volgens mij is het niet een hele lange griep en ben je er dus hopelijk snel vanaf. Beterschap! Loeki, wij hebben de Traveller gebruikt met mn dochtertje en zijn er super tevreden over . Voor ons iig geen Maxi Cosy. Als ik met haar de stad in wilde dan hoefde ik niet eens de kinderwagen bak mee te nemen omdat ze in de Traveller in zitstand, half ligstand en helemaal liggend kon. Ik vind het dus echt een aanrader. Ze zijn volgens mij qua prijs ongeveer hetzelfde als de maxi cosy geloof ik. Als je liever voor 2e hands wil, er staan er een aantal op marktplaats
Dank je Zorra, nee, het autostoeltje willen we neit 2e hands, je weet nooit of er iets mee gebeurt is, bij die van mijn zusje weet ik dat natuurlijk wel, maar verder kun je dat nooit met zekerheid zeggen. Ik zal eens kijken wat een nieuwe kost, want hij lijkt me toch echt wel handig.
Zou ik ook niet willen hoor Loeki, je weet idd niet of er iets mee gebeurd is. Ik zag ém voor 179 euro bij Baby Planet, maar volgens mij zijn ze wel goedkoper te krijgen. Ook handig aan de Traveller is dat je het handvat kan draaien waardoor je makkelijker met de Traveller aan de hand kan lopen.
Ja, ik heb ze eigenlijk nog nergens gezien, volgens mij heeft Prenatal alleen Maxicosy en op de site van babydump kwam ik ze ok neit tegen. iemand een idee waar je ee Mutsy Traveller kunt kopen?
Volgens mij kan je de Traveller kopen bij winkels waar ze ook de Mutsy verkopen, maar ik zal eens voor je op zoek gaan
Op http://www.mutsy.nl kan je via de storefinder de winkels vinden waar ze Mutsy's verkopen (vast ook Travellers) In Groningen bijv. bij: Babypander Babyplanet Gardo Babysuperstore Prenatal Groningen
zorra - jammer, ik heb al een hele tijd een maxi cosi. en om er dan nog een traveller bij te kopen, nee, das me te duur. misschien als ik de oudejaarsloterij win ik ben dus vanavond na PSV geweest, en daar was het natuurlijk een gruwelijke herry en geschreeuw, en die kleine van mij, die was me toch druk aan het trappelen! Nou weet ik het echt zeker
Zo even per bladzijde antwoorden. Zorra, fijn dat het iets beter schijnt te gaan met je dochter. Loeki, dat boek heb ik ook gelezen heb echt geen idee meer waarover hij ging. Meliske, wij hebben een oudere wagen. Ik heb hem nl bij mijn 1e zwangerschap al gekocht.
Goede morgen allemaal. Ik het normaal dat een blaasontsteking eerst erger wordt voor het beter gaat, Oh het heeft zo pijn gedaan vannacht wist soms echt niet meer hoe ik moest liggen. Heb tot nu toe nog geen paracetamol geslikt, maar denk er nu wel serieus over na om het zeker 's avonds toch maar te doen. Ook de kleine heb ik helemaal niet meer gevoeld sinds gisteravond, vind het toch wel griezelig. Maar ja, verder wel weer heel lang geslapen, bijna de klok rond en mijn man ook en dat is helemaal niets voor hem. Komt eigenlijk ook wel goed uit want dan ben ik vanavond uitgeslapen als ik naar het concert ga. Hoop niet dat ik zo veel buikpijn houdt als vannacht, maar ik vind het vooral pijnlijk als ik lig.
Nou tot nu toe voelde ik haar er zonder problemen door heen, het is een heel ander gevoel, maar ze zal ook nog wel wakker moeten worden, hoop ik.
Ik voel Frummel altijd pas in de middag. De mijne is een kind van zijn vader. Lekker uitslapen. Heeft jullie meisje miesschien ook wel.
Ja loeki, je hoeft je kleine nu nog niet elke dag te voelen. Ook al doe je dat al wel elke dag. Dat hoeft pas geloof ik toch tussen de 25 en de 28 weken? Wel erg vervelend dat je zoveel pijn hebt, Ik ben ook nog opzoek naar een autostoeltje. We krijgen hem van mijn schoonouders. We hebben een quinny freestyle, dus al een oudere wagen. Tweedehands gekocht. Ik weet niet of alle stoeltjes daar wel bij kunnen. Ik zal ook eens kijken naar de Traveller. Misschien is dat wel een leuk stoeltje voor ons. Gefeliciteerd jopie, met je mijlpaal, Hoe gaat het verder met iedereen? Nog veel kwaaltjes en klachten verder in de zwangerschap?
Joepie Jopie. Bosi je moet even nagaan of de adapters wel op elke wagen passen en of deze dan ook weer op de cosi kunnen. Elke wagen heeft aparte adapters en elke cosi ook weer.
Dank voor de bemoedigende woorden dames, ik weet dat ik het frummel niet iedere dag hoef te voelen, maar ik combinatie met de pijn zou het wel fijn zijn als ze even liet merken dat ze er nog is. Ik heb ook een oudere wagen, maar wel ee Mutsy, dus die Traveller moet er wel op passen. Er moet sowieso altijd een adapter op die dingen, dis misschie is die er voor jouw wagen ook wel Bosi. Gefeliciteerd Jopie, ik was gisteren op 20 weken. Gekke is dat ik ook veel lees over dat je pas bij 21 weken op de helft bent.