Nu gebruik jij ook weer Frummel. Ik vertelde dat tegen mijn man. Wij gaan patent op die naam aanvragen. Wie weet waar je dat kan regelen?
goedemorgen, Loeki hopelijk is de pijn snel voorbij en voel je de baby gauw, (nee Janne ik zal Frummel niet gebruiken ik vind in tegenstelling tot de rest de naam niet zo bij mijn baby passen , vind het toch echt iets van jouw!) Jopie proficiat, idd een mijlpaal magische grens is weer bereikt he. Ik leef nu naar de grens van levensvatbaarheid toe. Bosi ik ben nog steeds niet fit maar dat zal nog wel een tijd duren, die hoofdpijn en misselijkheid zouden niet meer overgaan dus pech gehad. Meliske PSV had weer ruim gewonnen he, die gaan toch goed. ga met douchen en wachten tot die kleine zich meld, sind gisteren 1 keer iets gevoeld wat er op leek daarna niets meer, vind ik toch wel eng. ben erg blij dat ik woensdag een echo krijg.. duurt nog zo lang tot woensdag.....
even een vraagje ik heb een vier wiel wagen en de meeste nu zijn drie wielers, mij lijkt dat totaal niet handig ivm wendbaarheid en stabiliteit. Kunnen jullie me eens uitleggen waar het succes van de driewielers in zit ik zie het niet.
Ik leef ook echt naar de grens van levensvatbaarheid. Stom he. Ik ga me steeds beter voelen. Ben nog wel moe, maar niet meer doodop. De misselijkheid is ook helemaal weg. Dizzy is dat je 20-weken echo? Wij gaan donderdag en ik vind het doodeng. De 3 wielers zijn juist wendbaarder. Ik heb er wel een die niet snel kiepert.
Missy, driewielers zijn jaren lang helemaal hot geweest, toen mijn zusje 3 jaar geleden een vierwieler wilde kopen was de keuze heel beperkt. Nu komt de vierwieler weer helemaal terug, dat kun je ook goed zien op MP de meeste 2ehands wagens zijn driewielers. Ze zijn naar mijn idee wel wendbaar, maar minder stabiel, zeker als een klein kind er in kan zitten. Ik heb ook heel bewust een vierwieler gekocht, misschien minder wendbaar, maar wel zo stevig en stabiel.
Wat gaan jullie doen vandaag? Het is heerlijk weer hier, dus ik wil er wel even uit. Net als vrijdag heerlijk hardloopweer, maar die blaasontsteking voelt nog niet zo dat ik nu ga sporten, baal daar zo verschrikkelijk van. Mijn hardloopmaatje vond het ook wel jammer dat we steeds minder samen lopen. 'nou dan kom ik toch gewoon een keer koffiedrinken' zei ze afgelopen week aan de telefoon. Was daar zo blij mee, we lopen eigenlijk alleen samen en verder niet, ja soms verjaardagen en zo, maar verder niet en als ik nu niet meer kan lopen, dan doen we gewoon samen een bakkie leut, was helemaal ontroert.
Ja Janne dat is mijn Verlate 20 weken echo ben dan 22 weken. vind het ook eng maar wil wel alles nu weten. stel dat er wat is dan kan ik me daar enigszins op voor bereiden. Goh ik heb nou net het idee dat 4 wielers wendbaarder zijn, en Loeki ik heb dat ook dat wellicht ongegronde gevoel van stabiliteit. Mijn vriendin heeft een quinny freestytle en ik vind die niet zo wendbaar maar wellicht heet ze het wiel voor niet keerbaar staan dat hij daarom zo lastig te draaien is. Ach ieder zijn ding he
Loeki ik ga vanmiddag naar mijn schoonzus daar komt bijna hele schoonfamilie, ze heeft een enorme schade aan haar huis gehad en een 1/2 jaar daar verschrikkelijk gewoond en nu is alles weer netjes en klaar en dat gaan ze vieren met ons. Zo heb ik gelijk weer even de meerderheid van de schoonfamilie gezien. En verder hier was het gisteren al 19 graden en vandaag is het ook prachtig weer (het zonnige zuiden dus) dus even naar buiten als manlief klaar is met schilderen, is het kozijn op babykamer aan het aflakken. Dus als alles goed is dan kunnen we binnenkort het kamertje gaan inrichten Leuk loeki als je nog contact houdt zonder dat je samen sport, mn de laaste maanden wordt dat den k ik beetje moelijk.
Ja dan zit sporten er niet meer in denk ik, maar met alle kwaaltjes van de afgelopen week is er ook veel te weinig van terecht gekomen. Ik heb een vierwieler zonder zwenkwielen, maar ik vind hem wendbaar genoeg, heb er ook een tijdje een mét zwenkwielen gehad, maar die gingen steeds dwars op de rijrichting staan en daar was ik op een gegeven moment zo zat van. Missy, fijn dat het huis van je schoonzus weer goed bewoonbaar is en familiefeestje vind ik persoonlijk altijd wel erg leuk. Ligt er wel een beetje aan van welke kant van de familie
Zo nu ga ik echt douchen, anders blijf ik zitten hier vandaag, meld me later op de dag weer. Ik vind het wel gezellig zo kletsen Loekie deze schoonfamilie is bijna ideaal, dus wordt vast een leuke middag.
hoi meiden, hoe is het hier, alles goed. Ik was gisteren met mijn moeder op zoek naar goeie laarzen voor de winter en dat was erg lastig omdat ik ook niet zo hele dure wou dus we hebben behoorlijk wat winkels gehad niks past goed met mijn dikke kuiten door de zwangerschap heb ik dikkere kuiten gekregen uiteindelijk heb ik wat gevonden mooie hogen, verstelbaar bij de kuiten (voor het geval dat ik vocht ga vast houden), met pasvorm en afgeprijst van 130 voor 65 ik ben helemaal blij
Ik heb ook een driewieler. Ik heb echt geen idee of het wel of niet fijn is. Ik woon overal erg dichtbij, en zal dan ook vooral gebruik maken van een draagdoek, de tricot-slen. Af en toe misschien de wagen, als ik ergens moet blijven. Dan kan de baby lekker in de wagen slapen. Bevalt deze toch niet, verkoop ik de wagen en koop ik wel een andere. Het is toch uitproberen. Ik heb een beige kleur gekocht, i.v.m. de warme dagen die er dan zijn. Dan brand de zon minder. De babykamer verven en daarna lekker een lange wandeling met de hond. Bij vookeur in het bos!
Fijn dat je goed op kunt schieten met je schoonfamilie. Ik kan ook wel goed met mijn schoonouders, maar de halfbroers en zussen van mijn man zijn een ander verhaal. Ook zijn ouders hebben daar bijna al het contact mee verbroken, dus hoef meniet schuldig tevoelen. Met een zus en een broer heeft hij nog af en toe contact en soms met zijn neefjes en nichtjes, maar veel meer dan een kerts of verjaardagskaart is het niet. Mijn familie komt hier bijna wekelijks over de vloer. Daar kan mijn man gelukkig ook goed mee opschieten.
oja janne ik voel de beeb juist extra goed bewegen omdat het allemaal erg gevoelig is van binnen. @Loeki de spelletjes van onze playstation heb ik allemaal uitgespeeld.
Pfff, dan wordt het tijd voor nieuwe spelletjes of een nieuwe PS Loesje Wij wachten al met smart op de Nintendo WII.
Ik vind niet alle spelletjes leuk hoor ik hou niet van race, schiet, vecht spelletjes, en ze zijn behoorlijk duur ik heb nog buzz maar die is niet zo leuk in je eentje
Ik speel vooral puzzelspellen, adventures, RPG's en RTS' spellen. Moet geen of weinig geweld in zitten anders vind ik het ok niet leuk hoor, geef maar Mario en zo. Kun je anderen nog eens met bloemen om hun oren meppen Ik heb net buiten de was opgehangen, wat is het lekker buiten zeg, helemaal neit kuod of zo. Natuur is wel helemaal van slag, want mijn fucsia's bloeien weer.