Als ik het op dit topic doet is idd het formaat te groot. Ga ik naar fotoverkleinen.nl dan staat er dat het geen geldige foto is. Ik heb alles geprobeerd. jpeg, gif en png. Maar hij zegt dat het geen geldige foto is. Nou hij is hetzelfde als die andere 2 buikfoto's.
Hoe krijg je het voor elkaar Loeki? Waar ik 4 uur over doe, doe jij 4 minuten over. Nou 4 seconden maar dat is wel heel snel. Jij hebt toch ook in de computers gezeten?
Hahaha, Janne, beeldbewerking is mijn beroep, of tenminste een onderdeel er van, dus ik mag er ook wel een beetje verstand van hebben. Je had gewoon een verkeerd vestandstype te pakken. Dat is alles, maar je moet wel even weten hoe je dat kunt veranderen.
Nou ga lekker van je thee genieten en het gevoel dat iets niet werkt heb ik ook hoor, HET MOET EN ZAL ME LUKKEN denk ik dan, ik laat me toch niet kennen door zo'n stomme pc. Gelukkig zijn er dan altijd mensen die er meer van weten dan ik.
Nou, ja, misschien in verhouding en van bepaalde dingen, maar lang niet alles hoor. Ik roep mijn man er ook nog steeds bij als een programma niet wekrt zoals ik het wil. Mannen zijn trouwens maar wat vaak geintimideerd door vrouwen die veel van pc's weten.
Mijn man weet niet zoveel van pc's af. Tenminste niet mijn onderdeel ( forum ed) Hij weet weer andere dingen op de pc. We vullen elkaar gewoon geweldig aan
Ja, ik ben meer van de software en hij van de hardware zeg maar. Ik weet vele malen meer over beeldbewerken, videomontage, e.d. en hij weet weer meer van de werking van Windows en zo, maar ja dat is dan ook ons werk.
Het was heerlijk buiten, even de was buiten gehangen. Lekker alles in huis open gehad en heerlijk alle dekens kunnen luchten.
Nou ik ga afsluiten voor vandaag om 20.15 uur begint het concert in Utrecht en we gaan zo weg, nog even omkleden enzo. Dus tot morgen dames.
Veel plezier vanavond! En ik heb de smaak te pakken. Nu sla ik eerst op in word en dan opslaan als webpagina en dan in een nieuwe map. Vast erg omslachtig, maar ik geloof dat het werkt met plaatjes die al in word staan.
Zo janne, jij bent wel druk geweest met foto's plaatsen. Leuk hoor! Ik heb ze allemaal even bekeken. Mooi linnengoed! Ik voel me vandaag een beetje ziek. Ik heb opgezette rode ogen, en daar voel ik me rot bij. Ik ben dus ergens allergisch voor, maar ik zou zo niet weten waarvoor. Normaal heb ik wel eczeem en allergie voor parfum. Maar of dit er mee te maken heeft? Verder heb ik niet veel gedaan vandaag. Ik zou helpen met het kamertje, maar ik voelde me niet goed genoeg. Dus heeft mijn vriend het alleen gedaan. Ik zal binnekort ook de spulletjes op de foto zetten die we nu al hebben. Alleen linnengoed heb ik nog niet. Alleen de deken, maar de lakens nog niet.