April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    daar ben ik ook weer even.

ik ben vanmorgen ook kraamvisite geweest bij me vriend zijn nichtje. die had 3 weekjes geleden een beebje gekregen, en het is zo'n schatje! als ik die kleine dan zie en vast heb, krijg ik helemaal de kriebels! Wil dat het april is!

loeki - vanmiddag was ik bij de prenatal en daar hadden ze allemaal spulletjes (rompertjes, truitjes, broekjes, slabbertjes en nog veeeeeeeeeeel meer, allemaal stond er op (b)engel en dan een konijntje erbij. dus ik dacht meteen aan jou. Misschien leuk om is te gaan kijken.

janne - mooie foto's hoor! Leuke spulletjes allemaal!

bosi - och meis toch wat vervelend, krijg je niet gewoon koorts en griep ofzow omdat je zo dikke ogen heb?

Ik heb vanmiddag weer vanalles gekochts bij de prenatal. Kleertjes, en een lakentje en een dekentje. Mooi :)

2. Niet meer actief

Daarnet hebben we 2 tripptrappstoelen gekocht.

Helemaal blij, want ze waren echt heel erg goedkoop.

Bosi, das erg die ogen. Hopelijk kom je te weten waar het van is.

3. Niet meer actief

Joepie de stoel staat ook weer in mijn album.

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    janne - mooi hoor!
    Ik vind die buikfoto's ook erg met dat hartje.

5. Niet meer actief

Gepikt uit een tijdschrift hoor ;)

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    maar toch wel je eigen buikje! je heb een mooie buikje al! leuk he, nou begint het toch ook echt ECHT te worden.

7. Niet meer actief

Ja tuurlijk onze eigen Frummel zit in DIE buik.
    Ik ben ook wel trots op mijn buik.

Ik dacht rond te gaan dragen, omdat ik brede heupen heb.

Maar nee alles mooi naar voren.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja ik hoopte ook altijd dat ik een mooie buik na voren zou krijgen, zodat je het niet echt aan de achterkant ziet, en ik geloof dat ook mijn buik richting voor gaat.

9. Niet meer actief

Ik vind dat zelf wel mooier, maar dat heb je niet voor het uitkiezen he.

Als de beeb maar goed groeit.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd dat is het belangrijkste!
    wanneer had jij de 20 weken echo?

11. Niet meer actief

Donderdag, spannend!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owwwwwwwww spannend! en wouden jullie weten wat het word? ikke moet nog zolang wachten :(

Nou ik ga lekker slapen. Truste en tot morgen!

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Leuk hoor shoppen!

Ik kijk het nog even aan met mijn ogen. Ze jeuken ook heel erg. Bijna pijnlijk. Ze voelen droog, pijnlijk en jeukerig aan.

Ik zie er dus prachtig uit, ;)

Loeki: hoe was het concert?

14. Niet meer actief

Nee meliske, we hoeven het niet perse te weten, zien we het dn zien we het en anders zien we het over 19 lange weken.

Bosi, kan je geen oogbadje nemen?

Loeki, wat was het eigenlijk voor concert?
    Oja van het Philharmonisch orkest toch?

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen, ik begeef mij ook weer onder de wakkeren. Het was het Metropoolorkest kwam ik achter, ach voor mij is het allemaal een pot nat. Als ze maar mooie muziek maken.

Het was erg leuk, mijn man en ik hebben er van genoten. Ik heb wel een plekje bij de deur gezocht zodat ik ten alle tijde naar de wc kon, dus gelijk bij de pauze en zo naar het toilet gestormd vaar daar een rij zou ontstaan. Heb echt hele erg veel last van mijn blaas gehad. Aan het einde van het concert kon ik nauwelijk opstaan zo zeer deed het.

In de auto maar een paracetamol genomen en ik heb er vannacht ook niet veel last van gehad. Helaas was dat over zodra ik op stond, want het doet nu toch echt weer zeer. Misschien toch de HA maar eens bellen, want de AB-kuur moet nu toch ook eens gaan werken. De kleine trappeled wel, maar ik maak me toch wel ongerust.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, ik heb alles teruggelezen en weet nu al niet meer waar het over ging. In ieder geval hele mooie foto's Janne, jullie hebben ook mooie spulletjes aangeschaft voor Frummel.
    Loeki:hoe was je concert?
    Meliske:Ik wil ook wel lekker gaan shoppen, hopelijk deze week even de tijd om de stad in te gaan :D
    Bosi:Klinkt ook wel als een allergie, hopelijk gaat het snel weg bij je. Heb je andere make up of creme in je gezicht gebruikt?

Uuuuuuuuh verder weet ik het niet meer :oops:

Met mn kleine meisje gaat het gelukkig wel weer wat beter, gisteravond wel overstuur wakker geworden en allemaal slijm overgegeven, ze had ook nog wat koorts. Even haar bij ons in bed in slaap laten vallen omdat ze zo overstuur was en daarna overgelegd in dr eigen bedje.

Voor de rest ben ik nog steeds verkouden/allergisch, vandaag bloedprikken, is er vrijdag niet meer van gekomen omdat mn dochtertje toen zo ziek was.

Gisteravond even bij mn schoonvader en zn vriendin langsgeweest, ze hadden een pakket voor mn dochtertje van Sinterklaas ;) We vieren het met mn broer, zn vrouw en zoontje dus het pakket krijgt ze dan. Maar thuis even erin gekeken, zoooo leuk. Ik wou dat ik weer kind was en zo'n opa en oma had :) Ze wilden het nl. eerst opsturen, had ze 10 euro gekost, nou dat vond ik zonde van het geld aangezien mn vriend een lease auto heeft waarvan de benzine door de baas betaald wordt, dus kleine moeite om het even op te halen. Stiekum in de auto gelegd. Maar het is dus een groot ptt pakket, met daarin een jute zakje met een grote taai taai pop, chocola en chocoladeletter, en iets van 5 cadeautjes, en er bleken ook 2 cadeautjes voor de papa en de mama in te zitten, 2 heerlijke chocoladeletters :D Mn dochtertje boft maar met 2 opa's en 3 oma's die haar regelmatig verwennen, is mn wens van vroeger toch uitgekomen, als klein meisje had ik een hele lieve oma en een oma die niet naar me omkeek, de lieve oma ging dood en die andere leeft nog steeds. Bijna iedereen in mn omgeving hadden lieve opa's en oma's, en ik weet nog heel goed dat ik een keer een wens heb gedaan dat ik hoop dat mijn kinderen later opgroeien met lieve opa's en oma's, toch mooie gedachte dat het uitgekomen is :D

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Fijn dat jullie genoten hebben van het concert Loeki. Wat betreft je blaasontsteking, het zou heel goed kunnen dat je niet reageert op deze antibiotica. Je zou nu wel verbetering moeten voelen, idd maar even je HA bellen.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Loeki: Wat slim inderdaad om dichtbij de uitgang te gaan zitten, i.v.m. het toilet. Anders kun je vaak de hele pauze in de rij staan. Bij de heren is dat altijd anders, ik snap dat nooit.
    Fijn dat het een leuk orkest was.
    Ik zou ook even contact opnemen met je HA. Misschien reageer je niet zoals het moet op de medicijnen.

Zorra: Dus jij hebt ook een allergie? Ik heb er duizend en 1 en weet van de helft niet waarvan het komt. Dat is soms wel frustererend. Ik heb geen andere creme of make up gebruikt. Het gaat vandaag wel iets beter.

Ik herken het lieve oma gedeelte ook. Mijn lieve oma woont in italie, en heb ik in totaal misschien 6 keer in mijn leven gezien. Mijn oma in Nederand werd erg jong oma en vond dit vreselijk. Ze was dus nooit lief voor ons. Nu ze ouder is zoekt ze contact. Ik vind dat prima. Ik zou haar daarom niet een tweede kans ontnemen. Mijn zusje niet, die vind het belachelijk dat ze nu ineens wel contact wil.

Gelukkig is heeft jou dochter wek een lieve oma. Ons kindje straks ook. Ook al is mijn moeder nog jong ( 48 ) toch is ze erg blij dat ik een kindje krijg, gelukkig :p

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik had een hele lieve opa en oma die ook regelmatig sinterklaas met ons vierden. Sinterklaas was iets heiligs voor mij opa en we mochten ons door niemand laten vertellen dat de sint niet bestond en dat het kinderachtig was. Mijn opa is 10 jaar geleden overleden en mijn oma 2 jaar geleden, dus ik heb ze niet meer, maar ze blijven in mijn gedacht, ik twijvel er niet aan dat mijn ouders net zulke lieve opa's en oma's worden, maar van mijn schoonouders zou ik het niet weten. Mijn schoonvader is al 77 en hij heeft al 4 kleinkinderen waar hij nauwelijks naar om kijkt dus... (ligt er meer aan dat hij het contact met zijn kinderen verbroken heeft)

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Bosi: Of ik een allergie heb weet ik niet, maar ik heb wel al 5 mnd allergische klachten die steeds erger worden. Vandaag dus bloedprikken voor een allergietest (de krasjes/prikjes mag je niet als je zwanger bent)
    Da's helemaal niks als je lieve oma in een ander land woont, gaan jullie eigenlijk nooit op vakantie naar Italie? Zo'n heerlijk vakantieland en dan combineren met fam. bezoek, leuk!

@Loeki:Je opa en oma klinken erg lief, verdrietig dat ze er niet meer zijn. Heb je de HA al gebeld?

Deel Deze Pagina