April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jeetje meliske dat had ik niet gelezen.
    Hopelijk gaat je moeder even naar de HA. Gewoon om zeker te zijn.

Pientje ga je niet teveel sjouwen? Is niet goed hoor!

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee pientje niet te zwaar tillen hoor!

ik zit al een paar dagen te denken of ik een foto van mezelf in het album zal zetten, durf niet goed, hihi.

3. Niet meer actief

Met hoofd?

Maar dan kan heel de wereld je zien?

Zou ik niet doen. Doodeng.

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi ja met hoofd, lijkt me ook doodeng....

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja gek hè, dat we ons zo moeilijk prijs geven, maar ik zet mezelf ook niet graag herkenbaar op Internet. Ik geef ook les in veilig gebruik van Internet en raad mijn leerlingen ook af om hun foto's op profiesites te zetten, en dan zou ik het nu ineens wel zelf doen. Toch maar niet.

@ Meliske, ik zou je moeder idd maar naar de HA brengen als ze zelf niet wil.

6. Niet meer actief

Ik heb hier gewoon dingen staan, die bekenden niet hoeven te weten.

Dus ik ben en blijf lekker ano.
    Hoewel ik merk dat ik wel steeds meer vertel, maar dat komt omdat we hier zo lekker vertrouwd zijn met elkaar.
    Maar vergeet soms weleens dat de hele wereld mee kan lezen.

Dus ik zou voor mezelf geen foto plaatsen.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou misschien als de kleine er is, dan mag iedereeen deze trotse mama zien hoor.

8. Niet meer actief

Maar Loeki, bij jou zie ik wel een stukje gezicht op een foto.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy, ik kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, maar mn gyn. zei toevallig vorige week nog tegen me dat je de baby zo elke dag kan voelen en dan opeens helemaal niet, maar dat het niet iets is om je druk over te maken omdat de baby nog zoveel ruimte heeft en alle kanten op kan. Vanaf 28 weken moet je het dus wel elke dag voelen, dat vond ik dus best een onzekere tijd omdat ik soms de hele dag mn dochtertje niet voelde en pas sávonds dat ik naar bed ging ging ze pas schoppen. Maar als je erg onzeker blijft, gewoon je VK even bellen en vragen of je even tussendoor mag voor het hartje. Een lieve en begripvolle VK zal je ongerustheid vast begrijpen.

Meliske, mijn moeder had ook veel last van bloedingen, dit bleken 2 vleesbomen te zijn. Maar als je in de overgang bent dan bloed je toch niet meer? Ik dacht nl. dat dat altijd het enige voordeel was van de overgang :( Maar neem dr gewoon mee naar de HA, normaal is het natuurlijk niet en ik weet hoe eigenwijs ouders/schoonouders soms kunnen zijn.

Loeki, ik vond het al wel vreemd dat de 1e test negatief was en dat je daarna toch blaasontsteking bleek te hebben, dus ze waren er niet helemaal zeker van of je wel/niet blaasontsteking hebt. Het klinkt toch wel als een blaasontsteking. Hadden ze je urine al op kweek gezet? Dan kunnen ze zien om welke bacterie het gaat en welke antibiotica het beste zou werken.

Pientje, misschien ook even op blaasontsteking laten testen? En niks tillen he, rustig aan doen.

10. Niet meer actief

Nee zelfs dan wil ik ano blijven.

Ik zit al te bedenken als ik de naam van Frummel neerzet, met geboortedatum ed dat 1+1 2 is.
    Dus ik weet zelfs niet of ik dat doe ( lees durf)

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik denk dat een bekende misschien aan de hand van verhalen toch wel zou weten wie we zijn hoor, ik heb de laatste tijd toch steeds meer dingen prijs gegeven en als je alles bij elkaar op telt dan weten ze zo wie ik ben. Is ook weer niet zo'n ramp hoor, maar met mn gezicht en naam hier op de site, nee dat durf ik niet, hihihihi.

12. Niet meer actief

Nou van de stress heb ik net weer overgegeven :pale: bah. had net bord brinta op voor mijn darmen te helpen.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Janne, kun je me herkennen dan? Ik denk dat echte bekende de omgeving op de foto's ook wel herkenne, als jij je babykamer plaats geef je ook al heel erg veel prijs.

@ Zorra, ja er was een kweek van 24 uur geloof ik. De eerste test was negatief, maar het was ook geen ochtendurine, want ik ben van de VK gelijk door gegaan naar de HA. Ik krijg nu ook weer pijn in mijn rug, vooral gisteren in de auto, aan beide kanten net iets onder m'n ribben, als ik mij niet vergis zitten daar je nieren, dus pijn in die streek is echt niet goed.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy als ik jou was zou ik even VK bellen, je maakt jezelf helemaal gek van ongerustheid en dat is niet goed voor je en voor de baby ook niet.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zorra - me moeder is er al is voor na de HA geweest en die zei toen dat het heel normaal was in de overgang en dat ze veder geen klachten heeft die leiden tot kanker of een vleesboom of iets anders, maar nu wordt het steeds erger en duurt het steeds langer en ik vergelijk dat dan weer met een bewoner van mij en dan denk ik meteen het ergste. maar toch, ik sleep er woensdag gewoon mee als het niet minder is ;)

missy - toch zou ik even de VK bellen hoor. als je nu ook al gaat overgeven van de stress, bellen meid!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Missy als je je er zo beroerd van voelt moet je de VK bellen. gewoon even uitleggen wat er aan de hand is. Wij kunnen je blijkbaar niet genoeg gerust stellen en je man ook niet, misschien dat zij je rust kan geven, want stress is helemaal niet goed voor je kleine.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, daar zitten idd je nieren. Het kan een beginnende nierbekkenontsteking zijn, maar meestal heb je daar hoge koorts bij. Hopelijk komen ze er snel achter wat het nou is.

Meliske, mn moeder werkt ook in de zorg, en als ik dan weer iets heb (ben nou eenmaal een kneus) dan komt ze ook met van alles, want die bewoner had ook die klachten etc etc. Je word er dagelijks mee geconfronteerd dus logisch dat je het met elkaar gaat vergelijken.

18. Niet meer actief

Loekie , ons kamertje is toch net even anders dan die op de foto.

Dizzy ga naar een vk. De gyn zei tegen mij dat stress het ergste is voor de beeb. Bellen he!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja, zorra, iedereen die ik spreek vraag ook of ik koorts heb of me beroerd voel, maar dat heb ik dus helemaal niet. Of ik heb het en merk er helemaal niets van, maar dat lijkt me ook sterk.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki - ik denk dat als je koorts heb, deze onderdrukt wordt door de AB die je nu slikt.

Deel Deze Pagina