April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carol78

carol78 Actief lid

Mar 27, 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Begin ook rare dromen te krijgen. Laatst droomde ik dat ik mijn man het kindje wilde laten voelen. Ik lag op mijn zij. Ik legde zijn hand om mij heen en toen viel het kindje zo uit mijn buik. Ik werd er wakker van, zo echt voelde het!

2. Niet meer actief

Bij deze nodig ik je uit op de koffie, kun je meteen gebruik maken van mijn angelsound hihi.

Zo ben er weer even, ik heb net 2 buikfoto's van 8 en 22 weken in mijn album gezet. En ook de schets voor de muurschildering. Hij komt dus zeker 5 keer zo groot op de muur, pffffffff waar begin ik weer aan. Hihihi nee hoor geintje. Nu maar hopen dat de zolder snel af is zodat ik ermee aan de slag kan. Ik probeer ook nog wel foto's te plaatsen tijdens het schilderen en als het kamertje af is. En zodra ik erbij kan ook van de spulletjes......

Verder met iedereen alles goed? Sorry dat ik niet zo vaak reageer maar ik lees wel alles mee elke keer, zodra ik er even tussenuit kan knijpen hihihi.

Groetjes

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Carol ik heb ook rare dromen over kleine kinderen en bavallingen hoor.

4. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    tsja die dromen.... bah niet leuk!

prdm - mooi bukje al hoor! ennuh suc6 met de schildering op de muur ;)

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou succes met schilderen PDRM. Wel al een mooie buik.

6. carol78

carol78 Actief lid

Mar 27, 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Schenk je ook thee? :)

Loeki: Fijn dat ik niet de enige ben met gekke dromen. Ze voelen zó echt!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja het voelt heel echt, ik heb ze sinds de buikpijn vorige week begon.

8. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    loeki - nog steeds niks gehoord?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ben net gebeld, vanmiddag nog een keer urine brengen en morgen om 10.10 uur weer naar de HA.

Conclusie was, of de kuur slaat niet aan of er is iets anders aan de hand, maar dat had ik zelf ook al wel bedacht.

10. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    jee wat spannend. Hoop dat je morgen eindelijk wat meer weet.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja en dat de klachten niet nu ineens verdwijnen. Maar de klachten van gisteravond hadden absoluut niet gemogen als de kuur goed aangeslagen was. Maar de uitslag van de urine test was ook al dubieus zei deze arts en dat had de ass. ook al gezegd.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nou meiden,

jullie hebben wel veel gelezen he de afgelopen dagen, had moeite jullie bij te houden :) .
    ik weet nu inderdaad ook al niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven. jullie zijn zeker enorme kletskousen.
    Ik heb gelukkig niet zo'n heel veel last meer gehad dit weekend, dus heb best een redelijk weekend gehad. hebben jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?

gr tascha

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja naar een concert, maar de buikpijn heeft daar wel een beetje een domper op gezet.

14. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    meiden ik ga werken. Niet te veel kletsen, anders moet ik zoveel bij lezen ;)

tot vanavond en anders tot morgen!

15. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het houdt niet op he loeki, ben je al weer bij de huisarts geweest?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Urine was wederom schoon, morgen naar de HA

17. Niet meer actief

Is goed hoor, succes met de rit :)

18. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben benieuwd hoor loeki. denk je zelf iets of niet?

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik zou werkelijk niet weten wat, hele erge bandenpijn misschien? Ik weet het werkelijk niet meer, was vrijdag zo blij dat het 'gewoon' een blaasontsteking was en nu is er toch iets anders aan de hand. Het is vooral pijnlijk bij het (op)staan en het lopen. Merkte het net ook weer bij het boodschappen doen, dan voel ik mijn blaas en onderbuik gewoon heel erg.

20. Niet meer actief

LOeki heb je al eens gedacht aan BI, (gezien de hypermobiliteit kan dat va week 18 al) ik wil je niet bang maken maar wellicht als je een bekkenband (lees om uit te proberen een sjaal om je heupen geknoopt) omdoet dat het dan minder is. heb ook flinke buikpijn nu maar ben wel gerust aangezien net hartje klopte bij VK.
    voor de rest leuk dat oude bekende meelezen en zo nu en dan even een berichtje posten, weten we ook hoe het met iedereen is :)

Share This Page