April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Maar voel je BI dan niet alleen in je rug? Ik ben niet zo bang voor BI hoor, als het komt dan komt het, maar ik ga me daar niet bij voorbaat druk om maken. Een buikband zou verlichting kunnen geven, ik weet het werkelijk niet meer.

2. Niet meer actief

nee BI schijn je door je hele onderbuik te kunnen voelen.
    Loeki probeer maar anders wat te slapen , dat lijk je ook wel nodig te hebben als je zo moe bent. misschien helpt liggen tegen pijn.
    Ik moet morgen weer naar dietiste verslag uit brengen.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En gaat het goed met je dieet Missy?

Nou weer iets geleerd dus. Ik heb het gevoel dat mijn baarmoeder heel zwaar op mijn blaas en bekken rust als ik loop, maar ik heb nog bijna geen buikje dus daar denk je dan niet zo snel aan

4. Niet meer actief

Dat eten gaat wel beter alleen zoals vanochtend als alles er weer uitkomt is balen. en de voortdurende misselijkheid...
    Drink nog steeds veel te weinig rond 1 L en eet nog weinig echter beter dan voorheen. Heb dieet nu beetje losgelaten daar ik de dieet drankjes vies vind. morgen even overleggen met haar. Maar ik krijg genoeg energie binnen om het weinig wat ik nu doe te doen. Dat is ook de reden dat ik niet kan werken gewoon de accu blijft leeg. En meer eten zit er niet in. Ach ik houhet nog wel 4 maanden vol hoor ik heb de helft al gehad dus . Zolang de kleine goed gaat pas ik me maar grondig aan, er is weinig keus he :)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb van mijn huisarts begrepen dat je bi ook moet voelen in de schaamstreek, dan doet je schaambot ook zeer. je voelt het dus niet alleen in je rug. ik hoop wel dat je er snel vanaf bent hoor loeki, zo is het ook niks

6. Niet meer actief

Toch zou het wel kunnen hoor Loeki. Ik heb soms ook dat gevoel.

Prmd wat een leuke muurschildering.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welk gevoel Janne, die druk bedoel je, ja dat kan nu natuurlijk, maar dat het na 5 minuten lopen al weer pijn gaat doen is toch niet gezond. Voor vandaag en morgen is het dus weer thuisblijven. Zucht, dat begint nu al te vervelen.

Ik voel de pijn nergens in mijn botten of zo, echt alleen in mijn lies, blaas en onderbuik.

Goed dat je het zo vol houdt hoor Missy.

8. Niet meer actief

Weet je wat het is, in het begin wilde ik er niet aan en voelde ik me nog slechter, ik heb dus door schade en schande "geleerd"dat ik me beter voel als ik niets doe. Het is heel moeilijk om te accepteren dat ik van super actief naar bankzitter ben verwezen maar mijn lijf reageert gewoon heftig op de zwangerschap.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy wat fijn dat je langs mocht komen bij de VK en dat je het hartje weer hebt mogen horen. Hopelijk gaat het eten en drinken straks ook wat beter.

Carol en PRDM, leuk dat jullie er weer even zijn, goed om te horen dat de zw. schap goed verloopt.

Loeki, dus toch geen blaasontsteking. Even afwachten dus wat er morgen uit komt. Misschien ligt de baby wel in een stuit net als bij mij, en dat kan soms ook een behoorlijke druk en pijn aan mn blaas en liezen geven. Maar het is nu allemaal gissen, morgen maar horen wat de HA te vertellen heeft.

Nou bloedprikken heb ik weer gedaan, het wilde alleen niet zo snel stoppen met bloeden, komt vast door mn bloedverdunners. Daarna even in de stad een stapel spuugdoekjes en sokjes gehaald, voor de rest zag ik niks leuks :(

10. Niet meer actief

Hoi Zorra, ben van de week even in de Hema geweest en ook spuugdoekjes gehaald en slabbertjes volgens mijn collega's moet je de slabbertjes hebben met klitteband, dat zou het allerhandigste zijn. Dus die heb ik nu :)

11. Niet meer actief

Dizzy wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt. Ik denk dat je nog meer visite krijgt PRMD, hihi

12. Niet meer actief

Ja die slabjes die je over het hoofd moet trekken vind ik altijd zo zielig.

13. Niet meer actief

Ja Janne een enorme opluchting!
    gaat het met jou weer, je had toch bloedverlies gehad ?

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wacht rustig af wat ik morgen te horen krijg. Ik ben het helemaal niet gewend om thuis te zitten, dus ik voel me heel snel een aansteller. Op school maar gemeld dat ik zeker niet eerder dan donderdag weer op school ben, maar ik denk dat de HA langer rust voor zal schrijven. Balen hoor. IK weet echt niet wat ik er van moet denken, maar niet te erge dingen. Dus praat me niets aan ajb. Ik houd het voorlopig op bandenpijn als gevolg van stress, dat klinkt niet zo erg.

15. Niet meer actief

Ja en da's gelukkig weer over. Maar zal zo blij zijn als het donderdag is.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We moeten allemaal positief blijven denken dames, daar is dit forum voor en we steunen elkaar door dik en dun, dus kop er voor en we zetten in april gewoon 30 gezonde kids op deze wereld.

17. Niet meer actief

Loeki misschien kun je een heel dik boek gaan lezen en als je afleiding hebt valt het waarschijnlijk mee, ik zat nl ook te denken als je nog weinig buik hebt dan zal de baby ergens moeten blijven tenslotte groeit ie gewoon en drukt hij wellicht tegen zenuwen of ingewanden, niets ernstigs wel vervelend.
    ;)

18. Niet meer actief

Ik weet niet of je op mijn berichtje doelt Loeki, maar dat was nog als antwoord op wat Mizzy mij vroeg.

Het staat er een beetje raar. ( bij mij dan he)

19. Niet meer actief

Loeki zijn we al met 30 dames hier :) :) :)
    weer een klasje gevuld. kijk zo houden we de scholen ook aan de gang.

20. Niet meer actief

Houden jullie ook de groei van jullie beeb bij?

Hij is nu ( 20 weken) 22 cm en 450 gram.
    Plus dan nog eens al het extra van vruchtwater ed.

Deel Deze Pagina