April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:) :) :) Al onze kleintjes dalijk bij elkaar in de klas.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, mijn berichtje was gewoon in het algemeen hoor Janne.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als ik daar de juf maar niet van hoef te zijn ;)

4. Niet meer actief

is dit alleen jouw baby of algemene info

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik dacht dat de kleine met 20 weken 25 cm was en 400 gram weegt.

Ik las het volgende en dit komt wel overeen met wat ik heb.

Symphysis Pubis Dysfunction (Pijn in onderbuik)
    Tijdens zwangerschap zorgen hormonen voor een ontspanning van de cellen en verwijding van het schaambot om de baby een grotere opening te geven bij de geboorte.

Bij SPD zorgt deze ontspanning voor een lichte tot ernstige pijn die je voelt in de schaamstreek en deze verergert tijdens het lopen, het spreiden van de benen, het optillen van een been of bewegen in bed.

Er kan ook sprake zijn van pijn in de onderrug, heiligbeenheupbeengewricht, lies of aan de binnenkant van de dijen. Na de geboorte zal de gewrichtssoepelheid weer verdwijnen, en met de juiste zorg kan verder ongemak worden voorkomen.

Het zou dan idd BI kunnen zijn.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het is me opgevallen dat het heel erg verschilt per website, bij de een is de baby met 20 weken zolang en bij de ander weer zolang. Is natuurlijk altijd een gemiddelde maar ik vond er soms toch echt een behoorlijk verschil tussen zitten.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    even een vraagje, moet ik nu wel of niet doorgaan met de AB-kuur?

Laat maar de ass. van de HA gebeld en die zei dat ik gewoon door moet slikken.

8. Niet meer actief

Loeki altijd doorgaan met een AB kuur, die mag je niet eerder afbreken. dit heeft te maken met bacterien groei en de remming. als je eerder stopt is dat niet oke.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    O heeft de HA daar niks over gezegd dan Loeki? Ik zou ze anders nog even bellen. Lijkt me dat als je geen blaasontsteking hebt je kan stoppen met de kuur, maar mss. heeft hij wel liever dat je ém afmaakt.

10. Niet meer actief

Ik vind dat ook zorra de ene site vermeld groei van 22 cm de andere 27 cm, volgens mij gokken ze maar wat. :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oke, dus ook als ik geen blaasontsteking heb moet ik hem afmaken. Ik hoor het morgen wel, hij is toch alvoor de helft op.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    volgens mijn babysite is het nu 23 cm en 287 gram.
    het verschilt echt per site en boek en noem het maar op.

13. Niet meer actief

Gek loeki dat je je benen niet mag spreiden, dat is bij mij juist een oefening. ( die heel erg goed werkt ook nog)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar Ischias is ook iets heel anders dan BI, ik heb jouw oefening idd een keer gedaan en ik wist niet hoe snel ik mijn benen weer bij elkaar moest brengen

15. Niet meer actief

Heb net voor mijn man al gekookt, hopelijk voel ik me straks niet zo misselijk meer. heb pas 1/2 broodje en peer op vandaag en 1 glas water.
    Vanavond starten we met de cursus samen bevallen, ben benieuwd of het wat is.
    Ik voel de baby nu wel. voel me beetje stom dat ik me zo gek heb gemaakt in het weekend en vanmorgen. VK zei dat het heel waarschijnlijk was dat ik de kleine direct zou voelen als ik zou ontspannen klopt dus :)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, wat fijn voor je Missy, ik heb net de boontjes gedopt en ik ga zo krieltjes bakken, stukje kipfilet er bij, heerlijk.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Laat je even weten hoe het was? Ik ga namelijk in januari beginnen. :p

Ik ben vandaag echt heel erg moe. Ik eet wel erg veel. Al 6 boterhammen en een banaan en twee mandarijntjes op.
    Verder schaam ik me soms wel een beetje. Ik maak me namelijk helemaal nergens druk om met de baby. Ik voel de baby niet echt vaak, maar ik maak me er eigenlijk helemaal geen zorgen over. :oops:
    Dit terwijl ik juist iemand ben die altijd piekert over echt alles. Zelfs de meest kleine dingetjes. Misschien maken de hormonen me juist wel minder angstig! ?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IK hoop het vor je Bosi, ik maak me niet druk om de kleine, die maakt het zo te voelen wel goed, maar n ik zelf nog. Ik heb tot nu toe helemaal geen zwangerschapsklachten gehad, maar deze pijn is echt niet leuk meer.

19. Niet meer actief

Bosi, tuurlijk laat ik weten hoe het is.
    en heerlijk toch dat je geen stress hebt. ik had het ook niet tot donderdag een buikpijn begon en ik abrupt de baby niet voelde. gelukkig is nu de stress weer voorbij.
    Ik heb gelezen dat je juist 6 boterhammen moet eten in de zwangerschap en fruit kan ook geen kwaad dus leef je gezond :D

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    :)

Nu jij nog even goed eten, dizzy

Loeki: ik vind het ook heel rot voor je die pijn. Natuurlijk ken ik je niet echt, maar zoals je op het forum over komt lijk je me geen persoon die om niks thuis blijft, en om elk pijntje zeurt.
    Ik heb in de eerste weken bandenpijn rond mijn bekken gehad. Toen kon ik soms ook wel erg verkrampen van de pijn. Terwijl ik dus tegen heel veel pijn kan ( boren zonder verdoving etc...)

Deel Deze Pagina