April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jakkes, boren zonder verdoving, moet er niet aan denken, met verdoving ook niet trouwens.

Hoe gaat het trouwens op school Bosi, is alles nu uitgepraat?

2. Niet meer actief

zo dames ik verlaat het forum voor vandaag, ga eten klaarzetten en me klaar maken voor de cursus. Iedereen een fijne avond en tot morgen.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel erg veel plezier Missy.

4. Niet meer actief

Veel plezier Dizzy.

Loeki, met die ischias kan je ook BI krijgen. Ik hoop maar dat ik dat dan niet krijg.

Ik ga ook eten klaarmaken.

Doei

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ja alles is uitgesproken. Die aardige docent heeft al voor meer problemen gezorgt. Hij is de laatste paar maanden alleen maar rare dingen aan het doen. Mijn coordinator vertelde me dat ze haar handen vol aan hem heeft. De klachten stromen binnen. Hij zou aan een andere student, die dislectie heeft, hebben gevraagt waarom diegene op een hbo zat als je toch niks kon lezen en schrijven op een normale manier. Dan kon hij/zij maar beter gaan werken en zichzelf de moeite besparen.

Nou dat lijkt me niet echt motiverend.

Ik ga nu ook koken. Aardappeltjes met worteltjes en een bloemkool/kaas medallion voor mij en mijn vriend kip.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    MIJN MAN HEEFT DE KLEINE GEVOELD!
    ben helemaal happy

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    heeft het eten voor iedereen lekker gesmaakt. hier was het brocoli met kaassaus, gebakken aardappeltjes en cordon blue. zo lekker en ik heb dan ook heerlijk gegeten. zometeen een heerlijk bakkie koffie met een goeie appel beignet. dus het is een smul avondje voor mij.

top loeki, helemaal geweldig. ik zal ook zo blij zijn als ik de kleine voel en als ik de kleine aan mijn hubbie kan laten voelen.

mizzy, veel plezier op de cursus, je lata het ons wel weten he.

bosi, het werkt inderdaad niet motiverend als iemand zoiets zegt. sommige leraren denken echt dat ze beter zijn dan andere.

en voor als ik iemand vergeten ben, sorry hihi

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi ik ben blij dat het nu allemaal uitgesproken is. Kun je je weer helemaal op je studie en je zwangerschap richten ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tascha, het gaat bij jou ook zeker heel binnenkort komen.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Wat leuk voor jullie loeki :p

Klinkt lekker tascha, ik moet nu nog eten, dus als ik dat van jou lees, loopt het water in mijn mond.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, wat leuk! Kan me voorstellen dat je blij bent.

Bosi, fijn dat het uitgesproken is, dat geeft wel een beter gevoel lijkt me.

Zorra, fijn dat het met je meisje weer wat beter gaat.

Volgens mijn zwangerschapskalender zou Uk nu 25 cm (met benen) en 300 gram zijn.

De reis van en naar Utrecht is het weekend goed verlopen, maar elders was het een puinhoop zeg. Ik had afgesproken met meiden uit het hele land, maar iedereen had zo'n beetje vertraging en niet te weinig ook. Waar zouden we zijn zonder de trein.... en dan gaan ze de dienstregeling ook nog omgooien per 10 december.

Vrijdag krijg ik op m'n werk een nieuwe collega die mij bij komt staan en die mijn werk straks over gaat nemen als ik met verlof ben. Ik ben erg benieuwd.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb er ook zeker vertrouwen in hoor loeki, wachten duurt alleen zo lang. ik heb nu alleen een iets strakkere broek aan en ik heb nu het idee dat ik onder mijn navel wat plopjes voel, zou dit de baby kunnen zijn?

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zou heel goed kunnen Tascha!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat kan idd heel goed je baby kunnen zijn tascha, ze kunnen protesteren als je strakkere kleding draagt.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    laten we het hopen, ik heb het niet meer gevoeld. dus het zou zo maar kunnen

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik voelde het voor het eerst toen ik 18 weken en 3 dagen zwanger was, dus net zo ver als jij nu. Daarna kwam het steeds regelmatiger en nu, 2 weken later, kan mijn man het ook voelen.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Achteraf voel ik Uk al een week of 4, maar bij 19 weken wist ik het pas zeker. Aan de buitenkant voel ik nog niets hoor!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Uhm, waar slaat je tekst op Jopie 'gedonder in het vooronder'

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben ook wel benieuwd

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    het gepruttel in m'n buik haha! en getrouwd met een zeeman....

Deel Deze Pagina