Hoi meiden Hoe is het met jullie? Ik heb geprobeerd terug te lezen maar het is zoveel en ik ben echt vreselijk moe dus ik kon mn gedachten er niet bijhouden. Zijn er nog dingen gebeurd die ik wil weten?
Pfffffffff heb ik eindelijk een dagje vrij, ben ik doodop. Mijn man is naar een concert toe, en ik heb uit verveling maar 2 schilderijtjes gemaakt. Ze staan in mijn album, ze zijn nog niet helemaal af. Moet namelijk nog een 2e laag overheen. Ik denk dat ik maar lekker in bad ga en daarna mijn bedje in kruip. Prettige avond nog allemaal en weltrusten alvast.
Ook leuk Jopie, ik ga zo denk ik maar afsluiten, heb toch niet veel nieuws te melden. Buikpijn houd aan, met vlagen welliswaar, maar toch steeds weer net op een moment dat ik er niet op voorbereid ben. Merk dat ik heel voorzichtig op sta, niet eens dat het dan ook pijn doet, maar voel me net een hoogzwangere vrouw terwijl je m'n buik nog niet eens onder m'n kleding vandaan ziet komen. De pijn viel vandaag wel mee, maar ik heb dan ook werkelijk helemaal niets gedaan.
Nee, hoop echt dat ik nu een duidelijk antwoord krijg. Op mijn werk doen ze er gelukkig niet moeilijk over en mijn leidingegevende leeft echt met me mee (of hij kan heel goed acteren). Ik heb wel gemerkt dat ik meer last heb als ik me inspan. Ik ga ook naar bed dames, tot morgen.
Ik voel de baby nu ook zeker. Ik kan er nog niet echt mee communiceren, maar ik voel hem/haar echt bewegen, Leuk hoor, Nou slaapkoppen ( jullie liggen altijd vroeg onder de wol volgens mij) tot morgen,
En jij altijd laat Bosi Leuk dat je de beeb hebt gevoeld. Dat geldt ook voor jou Tascha. Loeki, ik duim vandaag voor je. PRMD leuke schilderijtjes.
Goedemorgen allemaal, ik heb mezelf vandaag maar eens uit bed gesleurd, want als ik dat niet doe slaap ik gerust weer de klok rond en mis ik mijn afspraak met de HA. Ik heb een hele onrustige nacht gehad. Gisteravond last van harde buiken en vannacht bij het omdraaien in bed weer een pijnscheut waardoor ik echt naar lucht lag te happen. Daarna kon ik niet meer in slaap komen, de juiste houding was er niet en ik was zo bang om weer die pijn te krijgen dat ik me nauwelijk nog durfde te bewegen in bed. M'n rug doet nu ook zeer, maar dat kan ook komen doordat ik ondertussen heel geforceerd beweeg. IK ben echt blij als ik bij de HA eindelijk hoor wat er aan de hand is, want beter wordt het er niet op. Ik houd BI in mijn achterhoofd, zodat ik niet overvallen wordt als het idd BI blijkt te zijn.