April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    @ Mo... grappig he,,nu maar eens afwachten welke datum het wordt!!! spannend.. maar mijn buikje begint ook een beetje, vooral als ik iets gegeten heb, krijg dan geen broek dicht..

liefs

2. milou

milou Niet meer actief

dag allemaal,
    net terug van vakantie (wat vroeger dan gepland). jeetje, loop ik 20 pagina's achter!
    op vakantie was ik vooral 's nachts zwanger (zere borsten). 's ochtends waren ze weer geslonken. verder had ik een halve dag nodig om op gang te komen. gewoon een halve dag helemaal nergens zin in (niet om te eten, maar ook niet om te fietsen). en dat terwijl we een fietsvakantie deden. was ook echt niet vooruit te branden. dus eigenlijk ook overdag wel zwanger ;)
    nu dus nog een paar dagen thuis om uit te rusten. vriendje zorgt goed voor me, dus dat komt wel goed.
    zo, nu weer even terug lezen wat er allemaal gebeurd is.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    O wat fijn om te horen Mo dat je onzekerheid nu weer weg is. Hier ook hoor, van de week waren veel van mn klachten bijna verdwenen en voelde ik me super onzeker, nou gisteren en vandaag niks hierover te klagen. Ik ben verschrikkelijk moe, huilerig, snel aangebrand,beetje misselijk, sóchtends geen trek hebben en dan een uur daarna de hele kast leeg willen eten. Ik had nu zo'n enorme trek dat mn mannetje voor me naar de supermarkt is gereden, zo lief :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :) dat is inderdaad erg lief van hem.

Nienke gefeliciteerd!!!

Ik voel me ook wel redelijk. Vandaag wel in de stad een beetje kramp( moeilijk te omschrijven) in mijn buik gehad.

Ik ga morgen de verloskundige bellen. Dat zou vandaag, maar ik ben dus ook net een zeef ( zorra, :p )

En ik durf geen seks te hebben, is dat raar?

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi meiden, ik kom ook nog ff kijken hiero!
    Morgen om 9.00 naar de gyn en dan ben ik de hele dag vrij dus da's lekker. En natuurlijk kom ik hier melden hoe het gegaan is.
    Ik had me net toch kramp in mn buik! Pff niet fijn. Ik hoop dat het mn darmen waren en niet iets engs. Ik zal blij zijn als ik morgen uitsluitsel heb. Maar ik ben wel onwijs zenuwachtig.

Wie schreef er nou iets over niezen? Daar heb ik ook zo'n last van! :confused: Ik dacht zal wel weer aan mij liggen want ik ben helemaal niet verkouden ofzo maar toch nies ik me een ongeluk!
    Echt bizar.

6. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    He Bosi nee is niet raar heb ik ook. Ik ga het morgen nog even navragen maar ik vind het ook eng na 4 mken

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Dat van die sex heb ik ook.
    Wij hebben laatst gesext en merk toch dat ik me niet helemaal durf te ontspannen.
    Terwijl je gewoon zou kunnen vrijen.
    Maar denk dat het wel meer mensen hebben.

8. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja en dan ben ik ook nog eens gezegend met een schimmelinfectie (grrr) en dat helpt ook niet echt voor de mood als je begrijpt wat ik bedoel

9. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    hier hetzelfde van seks komt er niet veel meer in huis het isgeleden van vorige zondag de dag voor de positieve test en sedert dan n!iks meer!! Maar moet ergens bekennen heb er helemaal geen zin in ook... 'k heb zoiets van ben moe en als ik bed kruip val ik als een blok in slaap... dus weer gene seks. tot nu toe klaagt mijn vriend nog niet maar denk niet dat het nog lang duren zal...begrijp hem wel heb al paar keer al lachend gezegd nu 10 mnd niks meer en dan kijkt ie zo van ge meent dat toch niet....
    kga slapen want val bijna in slaap achter pc.
    tot morgen iedereen,
    slaapwel
    Annabel

ps: harley succes é morgen geniet van die eesrte beelden en hou ons op de hoogte é... :D

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja Harley,veel succes morgen!! Hoop dat je een hartje mag zien!!
    Veel plezier met het zien van jullie wondertje!!
    Laat je weten hoe het is gegaan?

11. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he he Meiden,
    ik heb dat met momenten ook van het sexen.. de eerste week dacht ik van neeeeeee en toen toch maar wel ha ha en durfte ook te ontspannenen, alleen na de sex kwam er tegelijk met de rest You Know!! ook een beetje bloed mee, maar dat schijnt heel normaal te zijn omdat het allemaal heel gevoelig is op dit moment... maar je kunt echt gewoon sexen hoor..

alleen moet ik zeggen dat ik de afgelopen dagen ook een beetje ziek , zwak, en misselijk was en dus ook echt geen behoefte had aan sex...

arme kerel, eerste moest ie heel veel hi hi

Liefs

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lisje en willempie - gefeliciteerd meid en veel kletsplezier!

wat betreft die sex... ik kan me wel ontspannen, maar heb er totaal geen zin in, en daarna heb ik ontzettende steken in me buik, dus dan maar effe geen sex.

harley - heel veel plezier met je echo! en geniet lekker van de eerste beelden en geluiden van je kindje!

wie van jullie heeft er allemaal de HA gebelt om door te geven van de zwangerschap? en moesten jullie op gesprek komen?

13. Niet meer actief

@ meliske: ik... Was een heel suf gesprekje hoor! Over foliumzuur en rauw vlees...

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi heb net gebeld, en mog zelf kiezen, heb gezegd dat ik het niet echt nodig vond, dus dat was dan goed. pff ben ik daar ook weer onderuit!

mag je trouwens een paracetamol innemen als je zwanger bent?
    heb al 2 dagen koppijn. en natuurlijk ben ik dat net weer vergeten te vragen aan die HA asistente....

15. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    ik ook melisike en die heeft onmiddelijk bloedtest gedaan meer niet en dan de dag erna uitslag gekregen en ne dikke proficiat van de ha.

dus bel eens je zult zien wat hij te vertellen heeft...

kga me douchen en klaarmaken 'k moe werken van 10 tot 20u15 vandaag en k zie het enorm zitn maja :(

tot vanavond,
    Annabel

16. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hier in belgie nemen we enkel dafalgan als we zwanger zijn en daar mag je er tot 6per dag van nemen iets anders zou ik niet innemen !

grtjes,
    Annabel

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nooit van gehoord, maar toch bedankt!

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    joepie vandaag ben ik 5 weken :D dat klinkt al een stuk beter dan 4 weken. ;)
    Nog 2 weken en 3 dagen en dan de echo....jaja ik tel af....

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja hoor Meliske, een paracetamol kan echt geen kwaad als je zwanger bent, andere pijnstillers kan je beter niet gebruiken. Dus neem gerust een paracetamol hoor (zowel VK als gyn tijdens zw. schap van mn dochter tegen me gezegd en hier ook wel gelezen dat het mag, staat volgens mij ook wel in gebruiksaanwijzing)

20. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    volgens mij is in Nederland paracetamol het enige dat je mag innemen tijdens je zwangerschap.

Wij gebruiken altijd ibuprofen, maar laat ik nou net de gebruiksaanwijzing weg hebben gegooid, voor we de test deden. Dus ik kan het niet na zoeken. Maar paracetamol mag in ieder geval!

Whahoeeee! Vandaag 7 weken * even Pientje de ogen uitsteken haha...* gaat steeds beter klinken!

Deel Deze Pagina