April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    das wel lekker ik in augustus alweer. maar ach vind het niet erg, vind me werk leuk en ga dan nog maar 15 uur werken dus 3 avondjes van 5 uurtjes, heerlijk!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoe gaat het verder Meliske? Je voelt de kleine nu toch ook wel goed neem ik aan.

@ Annabel, fijn dat je een mooie jurk gevonden hebt. Zou bijna zeggen 'foto' maar dat moet maar na de bruiloft ;)

Iemand leuke ideeën over wat je in huis kunt doet terwijl je je rustig moet houden. Zou graag willen gaan sporten, maar ben als de dood dat ik iets verkeerds doe.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    niet sporten! rustig houden is het voorschrift! ;)

ja voel de kleine zeker, wel nog hele lichte schopjes, maar was dus zaterdag in het psv stadion en daar werd onverwacht een vuurwerk bom agestoken, en dat ging zoooooooo hard! en die kleine verschoot denk ik, want toen voelde ik echt een schop, zo hard had ik het nog nooit gevoelt daarbinnen :)

maar ik wil zo graag dat het 14 decmeber is, eindelijk ook weten of alles goed is en of het een kunulletje of meiske word.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, kan ik me voorstellen Meliske. IK had je stukje over die vuurwerkbom ook al gelezen. Das wel even schrikken idd. Bij het concert afgelopen zondag heeft mevrouw ook heftig geprotesteerd.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja wel leuk he, ze zeggen dat ze druk en nrustig worden van harde geluiden, nou dat klopt echt wel!

Maar leuk joh dat je man het ook gevoelt heb! Wat vond ie ervan?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja fantastisch, op bed wou hij weer voelen en net toen hij z'n hand op mijn buik legde werd mijn hele buik weer strak en pijnlijk, wel vervelend dat ik nu al harde buiken heb, maar misschien dat het vanavond wel weer lukt. Gisteravond in bad lag mevrouw zo druk te spartelen dat ik het zelfs kon zien ;)

Zo morgen om 13.00 uur naar de kapper, is ook weer hard nodig geloof ik, want ik ben al sinds augustus niet meer geweest.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow wat leuk!

Ik moet dalijk weer werken en heb eigenlijk helemaal GEEN zin!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dat is idd al een tijd geleden, ik heb een thuiskapster, vriendin, dus das heel hendig en goeikoop!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik ben an bijna een week wel zo ver dat ik weer iets wil doen. Vandaag hoefde ik niet meer naar school te gaan van mijn leidinggevende. Donderdag mag ik weer en dan gelijk maar halve dagen. Zal ook wel even wennen zijn.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki:Fijn om te weten dat je nu weet wat het is. Maar hoe kan je er zelfs aan denken om misschien te gaan sporten met een peesontsteking? Rust houden is het enige dat helpt, als je gaat sporten of dingen in huis gaat doen overbelast je die pees alleen maar meer. Dus wil je dat het snel over gaat, is rusten het enige dat je kan doen ;) Dingen om in huis te doen:
    -Foto's inplakken
    -Spelletjes op de computer spelen
    -Geboortekaartje ontwerpen
    -Adressenlijst aanmaken voor geboortekaartje
    -Creatieve dingen doen; tekenen, scrapbooken, raamstickers maken (bijv. voor babykamer)

@Tascha:Oei da's schrikken zeg, ik zal zeker voor je duimen dat er niks ergs aan de hand is. Misschien valt het allemaal wel mee.

@Annabel:Wat leuk dat je nu je bruidsjurk gevonden hebt, drukke tijd nu voor jullie he.

@Meliske:Ja die hormoontjes kunnen je soms helemaal uit balans brengen. Hopelijk slaap je vannacht wat beter.

@PRDM:Klinkt toch wel als je banden, en elke zw. schap is weer anders dus kan heel goed dat je er nu wel last van hebt en bij de vorige 2 niet. Ik heb nu ook last van mn banden terwijl ik dat bij mn dochtertje niet heb gehad, je zou zeggen dat die banden toch sneller meerekken maar blijkbaar toch niet?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh zorra als we jou toch niet hadden. Je hebt denk ik ook de meeste ervaring met zwangerschappen, dus wijs ons de weg maar hoor ;) Ik had me voor genomen geen geld meer uit te geven deze maand dan absoluut nodig is, maar misschien dat ik toch eens ga kijken voor een nieuw computerspelletje.

12. Niet meer actief

Oke bedankt, ik begon me al zorgen te maken. En ja inderdaad je zou denken dat die banden nu wel uitgerekt zijn maar nee dus, ze zijn blijkbaar weer strak genoeg hihihi

Enne rustige dingen om thuis te doen, tja dat is toch echt hobbyen aan tafel of op de bank. En dan is er van alles wat je kunt doen om voor de babykamer te maken. Schilderijtjes bijvoorbeeld, van verf of ministeck? Of borduren, naaien, tekenen, enzovoorts. En anders lekker op de bank gaan liggen met een goed boek en genieten van je ukkie.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, bij mij was de pijn dus echt wel meer dan alleen mijn banden, maar ik denk dat het bij jou idd gewoon bandenpijn is PDRM, dat hoop ik iig voor je.

Oh, ik heb toch gezondigd dames, kon het niet laten om speculaasbrokken bij de C1000 te kopen, klein stukje per dag, maar zo lekker.

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Meiden ik ben weer werken. Ben rond kwart over 10 thuis dus dan ben ik er weer!

tot vanavond!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Werkse Meliske.

@ Jopie, als je creditcard op de Noordkaap nogmaals geblokkeerd wordt, wil je dat dan even melden, dat weet ik dat in in Kristiansand ook niet meer met mijn Visa kan tanken ;)

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hahaha, nou dat valt ook wel mee hoor. En van peesontstekingen heb ik niet veel verstand, maar wel weet ik dat als je niet voldoende rust houdt je er maanden mee kan lopen (oud collega van me had het en die heeft toen 2 dagen rust gehouden en dacht dat ze wel weer alles volop kon, daarna een half jaar in de ziektewet gezeten omdat de ontsteking behoorlijk was verergerd en het bleef elke keer terugkomen)
    Je kan trouwens op www.uitzendinggemist.nl wat tv kijken, misschien heb je leuke programma's gemist?

@PRDM:ja vreemd is dat he, je denkt dat die banden wel weer wat strak zullen trekken maar toch soepel genoeg blijven om bij een vlg. zw. schap zonder problemen op te rekken. Vrouwenlichaam is toch iets raars he?

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi meiden,

nou ik hoefde me over het bloed geen zorgen te maken dus dat scheelt.
    ik moet wel over 2 weken weer terug komen om een nieuw bloedonderzoek te doen zodat we kunnen vergelijken.
    ik baal alleen ontzetten, want de huisarts heeft gezegd dta dit waarschijnlijk nu wel zo blijft en dat ik me niet meer beter ga voelen totdat ik bevallen ben. de zwangerschap vergt te veel van mij lijf. Ik heb net ook mijn werk gebeld en die gaan nu ook klagen. ik werk natuurlijk thuis, doe hartstikke mijn best, voor zover kan vanaf afstand en nu vinden ze dat ik prutswerk aflever. zo dat mensen alsnog dingen voor mij moet doen. ze gaan het nu met mijn leidingevende bespreken en ik ben dus benieuwd wat daar uit komt. ben op dit moment ook erg teleurgesteld in mijn werk en ben ook enorm verdrietig :cry: ik benblij dat mijn bloed goed was, maar ik voel me op dit moment erg k***e. sorry hoor meiden maar ik moet even mijn frustraties kwijt.
    zit op dit moment ook lekker te janken voor de pc. slaat natuurlijk helemaal nergens op. :(
    nou ik ga maar weer stoppen met deze klaagzang.

liefs tascha

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja gisteren wilde ik de uitzending van ons concert terugluisteren en dat wilde niet en vandaag is de link ineens foetsie verdorie.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tascha, gelukkig dat je bloed goed was, huil maar lekker even uit en stort je hart maar uit hoor meid. Als de dokter zegt dat werken er even niet meer in zit is dat jammer voor je werkgever. Je hebt nu werk dat je thuis kunt doen, maar als ze dat niet goed vinden dan kun je je bij de bedrijfsarts gewoon 100% af laten keuren en dan ben je er tot na je verlof helemaal van af.

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey loeki,

dankjewel hoor. zo voel ik het op dit moment ook, vinden jullie het niet goed genoeg, meld mij dan maar voor 100% ziek en dan hebben jullie rust en ik rust. ik zie het op dit moment gewoon even niet meer zitten

Deel Deze Pagina