Gaat het een beetje met je Janne, we maakten ons al ongerust over je. Missy, ik begin straks ook vroeg. Normaal start Mensdieck met 26 weken, maar ik ben dan pas 23 weken, als ik de volgende cursus neem eindigt die pas op 26 maart en dan zou ik al bevallen kunnen zijn.
Ik wil ook wel op die lijst..heb geen idee wat het gaat worden de ene keer denk ik een jongen en dan weer een meisje...moet alleen mn buikomvang meten maar heb geen meetlint haha..als ik dinsdag bij de vk ben geweest weet ik ook gelijk wat ik weer ben aangekomen Ik geef dan gelijk alles door is dat ok? Loeki het is idd wel vervelend dat mensen nog niet echt zien dat je zwanger bent..maar voor mn gevoel groeit mn buik nu met de dag heb ik het idee,,het kan natuurlijk ook ineens heel hard gaan..
Ja Pascha, we kunnen je wel op de lijst zetten, geef al je gegevens maar even door dan is er altijd wel iemand die het bijwerkt. IK merk ook dat mijn buik nu hard groeit, misschien dat daar die pijnen ook wel vandaan komen.
Pascha tuurlijk is dat Oke, geef dan ook even door wanneer je kleine komt, was ik je vergeten te schrijven. We horen graag van je, enzetten je dan op de lijst. is leuk kun je precies zien wie er om je heen gaan bevallen en wie te vroeg of te laat is straks.
Pascha en Loeki, het is niet leuk dat je buik nog niet groeit, maar als ie zo hard groeit als de mijne is ook niet altijd leuk hoor. Ik krijg elke keer te horen dat ik dik wordt
hey janne, rustig aan he en we willen je inderdaad wel horen hoor vanavond of morgen en laat je vanavond maar lekker verwennen
He Jopie wat raar ik vind je foto in album helemaal niet te dik prachtig zelfs, of ben je ineens 30 kilo aangekomen : En wie zegt dat dan, weet je zeker dat het geen tweeling wordt hihihi. Het valt me op dat bij ons groepje geen tweeling zit :
Dames hebben meer van jullie het gevoel van blauwe plekken in je buik, mijne doet nu echt wel een beetje zeer, maar het is maar een klein verdomd plekje en de dokter kon vanmorgen ook niets vinden.
hey jopie ik vind je buik ook prachtig hoor meid. het is wel vervelend ja. aan mij vragen ze ook waar miujn heupen zijn gebleven
Loeki ik heb dat rond mijn navel zeer gevoelig en lijkt wel beurs. echter niets te zien? ook vreemd maar Vk zegt dat die voorbode is op grote groei en adviseert smeren
Hahaha, die had ik al Ik heb geen blauwe plekken(gevoel) op m'n buik. Misschien komt het nog, maar ik heb de placenta aan de voorzjide liggen. Dat scheelt ook met voelen. Ik voel Uk voornamelijk aan de rechter zijkant.
Ik vind ook dat j een mooi buikje hebt hoor Jopie. Loeki is het ook zo dat je navel gaat glimmen? Ik heb dat nu heel erg en ook daar steken. Hopelijk is het de groei. Dizzy van mij mag je smeren, maar smeren helpt niet tegen striae hoor. Striae is littekenweefsel en dat komt van binnen uit.
Missy, volgens mij helpt smeren idd niet straie voorkomen, zoals Janne zegt, maar ik denk dat het wel lekker is om je huid soepel te houden. Dus toch maar smeren.
Gelukkig gaat het met Janne weer wat beter, hopelijk is zo dr man thuis en kan hij voor dr zorgen. Jopie, je hebt een mooie buik hoor, en voor de rest ook helemaal niet dik, dus degene die je dat probeert aan te praten is gewoon jaloers Loeki, ik heb geen last van beurse plekken in mn buik, ik zou dus niet weten wat het kan zijn. Misschien heeft de baby veel op die plek geschopt en is het van binnen wat gevoelig? Of gaat idd je buik groeien?
Het was ook meer dat ik zou gaan smeren tegen uitdrogen huid en om onderliggend weefsel soepel te houden. Gek verschijnsel er zou veel minder striae voorkomen bij 30 + ers, zit ik dus goed!