hebben jullie het nou ook al dat je navel minder diep wordt. ik heb dat wel en dat is dan toch een teken dat mijn buikje goed groeit. hij was in 5 weken dan ook 4.5 cm gegroeid. gaat het bij jullie ook zo hard
ik? Manneke komt idd zo thuis, maar moet vanavond weer weg. Dus ben ik helemaal alleen Nee hoor als het niet gaat bel ik hem en dan is ie zo weer thuis. Tascha, ik weet eigenlijk niet hoe snel mijn buik groeit. Ik was bij 13 weken 97 cm. Maar mijn navel wordt idd ook minder diep.
JA, ik vermoede al dat het de groei zou zijn, merk idd dat mijn buikje gaat groeien nu en dit zou er heel erg goed bij kunnen horen. Navel wordt ook minder diep.
Maar het gaat dus nu alweer beter Janne? Misschien een te lage bloeddruk gehad? Of heb je je druk zitten maken? Tascha, mijn navel is ook al minder diep, hoeveel mijn buik nu in totaal gegroeid is weet ik eigenlijk niet, ik weet niet wat mn normale omtrek is.
Mijn bloeddruk was eerst 65 ( onderdruk) en toen ben ik drop gaan eten. De laatste keer 80 en ik mocht geen drop meer van de vk, dus donderdag maar even vragen of hij kan meten. Het is nog niet helemaal over, mss ook oververmoeid, en spanning voor donderdag.
iknormaal ook niet, maar het leek mij leukl om vanaf het begin bij te houden. week 5: 91 week 9: 88 week 13: 92.5 week 18: 97 dit is mijn schema en meet het ieere maand
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/r ... tart=13:16 Voor ieder die een stukje van het concert van afgelopen zondag wil luisteren. Het was echt super. Wel even doorspoelen naar de muziek.
Onderdruk van 65 is op zich niet echt laag, ik weet niet wat je onderdruk toe nu toe elke keer was? Misschien maak je je onbewust toch druk om die echo donderdag. Ik hoop voor je dat het snel donderdag is. Zo Loeki, 2 cm in 2 dagen, dat is behoorlijk zeg
hey meidne, ik moet even naar breda, mijn hubbie heeft zijn autosleutel in de achterbak gegooid en kan dus nu niet weg. moet even de reserve sleutel gaan brengen. handig he?
Zo vaak als ik mijn man iets achterna moet brengen. Zijn ook zo dom soms. Nou ik voel mijn bekken wel weer heel erg goed op dit moment, zat op de wc en het ging gewoon fout, voel het nu wel heel erg goed waar de pijn zit, wordt alleen maar erger lijkt het, hoop echt dat de fysio morgen belt voor een afspraak.
Ik vind ook niet dat ik dik wordt hoor. Oké, m'n buik groeit misschien iets harder dan verwacht, maar dat gaat zoals het gaat. Het is alleen niet leuk om elke keer te horen: Nou Sonja.... jij groeit ook behoorlijk.. Of gewoon recht voor z'n raap: Je wordt dik. Meestal zeg ik hier maar op dat ik niet voor de complimenten kom, maar een keer iets positiefs zou ook wel leuk zijn Loeki, m'n duimen draaien voor je meid!
Jopie, flauw als mensen zeggen dat je dik wordt. Ik krijg alleen maar commentaar van :'je ziet nog niet veel hè' 'hoever ben je nu?' 'schiet niet op hè' Maar ondertussen loop ik dus al wel met bekkenklachten terwijl dat geassocieerd wordt met een dikke buik, leg dat maar eens uit aan je hardwerkende collega's. Toch ben ik wel blij om donderdag mijn collega's weer te zien hoor, mis de aanspraak.
Ik weet ook niet wat mijn onderduk normaal is. Loeki, dat verklaart een hoop he. Tascha Ik ben ook best al dik en dan zeggen mensen, komt zeker omdat je voor 2 eet. NEE, ik eet juist minder. Stomme lui ( dat denk ik dan he)