ik ga zo douchen, ben benieuwd of vandaag weer mijn hele maaginhoud naar buiten komt. Ik heb nu eerst rustig gegeten, tijdje laten zakken. Nu maar hopen dat het goed gaat.
Harley, ik ben erg benieuwd hoe het bij de gyn. is geweest. Ik hoop echt dat je een mooi hartje hebt gezien Wat betreft de sex, ik vind het ook erg eng, helemaal omdat ik voor mn zw. schap een recent onderzoek ben tegengekomen op internet dat sex tijdens de 1e 3 mnd wel degelijk voor een MK zouden kunnen zorgen. Ik ga toch eens kijken of ik dat onderzoek nog ergens kan vinden, want dat spookt dus wel door mn hoofd. Ben benieuwd wie dat onderzoek heeft uitgevoerd en wat er nou precies in staat. Ik laat het jullie wel weten!
slik is dat echt zo over sex en miskraam, brrr, geen zex meer van mij de komende maanden.... ok dank je ga snel een paracetamolletje pakken!!!!
ow ik heb honger joh......maar ik heb trek in een whopper..... Ik heb echt rare trek gekregen joh. Hebben jullie dat ook? Soms schieten er dingen in mijn hoofd en daar heb ik op dat moment dan echt trek in,maar natuurlijk niet in huis en na een paar minuten heb ik er al geen trek meer in.
Zo lang over mn berichtje gedaan dat er alweer andere berichtjes tussendoor zijn gekomen Maar idd Pientje na een MK word je gewoon voorzichtiger. En ik zou me ook dan elke keer afvragen of de MK is gekomen door te sexen. Ik wacht gewoon wel even af hoor, beter het zekere voor het onzekere
Hahahaha, ik had gisteravond trek in een Mac Bacon, maar aangezien dat vlees niet altijd super doorgebakken word, durfde ik dat niet (die onzekerheid toch tijdens een zw. schap ) Maar een uur geleden heb ik dus gegeten, geen trek, en wat misselijk, nu heb ik opeens zo'n hongergevoel, maar toch ook weer wat misselijk om te eten Raar lichaam!!! Verspreken jullie je ook zo erg? Ik zeg dus echt de meest rare dingen! Kan niet op woorden komen, haal woorden door elkaar, haal gezegdes door elkaar, had ik al een aantal dagen voor mn NOD en toen was het voor mn vriend ook duidelijk dat ik zwanger ben.
ja idd zorra dat heb ik ook, ik verspreek me ook regelmatig en zeg ook gekke dingen, of een zin gewoon helemaal door de war, begin gewoon af en toe te stotteren, dat heb ik nog nooit gehad..... en een puisten die ik krijg.... dat is nog het ergste van allemaal!!!! grrr weg met die stomme dingen!!!
owja dat heb ik ook!!! Ik heb 1 mega puist op mijn kin,die is echt biggie.....en afschuwelijk!!! en pijn dat die doet....hoop niet dat ik er nog meer krijg!!! Dat verspreken heb ik (nog) niet. Oja nog een vraag, Als ik ongeveer 11 weken zwanger ben gaan we op vakantie naar Turkijke. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Moet je je inenten? Staat me iets bij van een reclame en risicolanden en hepathitus ofzo???
Ik verspreek me (nog) niet echt, maar ik moet wel oppassen tegen wie ik wat zeg. Omdat je het binnenshuis al zo veel over het kindje en de voorbereidingen hebt, zit het erg in je hoofd. Dus ook als je met andere mensen praat, die het nog niet weten, moet ik soms erg uitkijken. Ik moet vanmiddag weer voor het eerst werken. Hoop dat ik me niet verspreek of moet overgeven...
pientje - toen ik naar turkije ging hoefde ik me niet te laten inenten, maar was toen niet zwanger, weet niet of dat verschil maakt, zou wel heeeeeel goed op letten met het eten daar, want ze weten daar niet wat fatsoenlijk doorgebakken vlees is.....
op zich gaat de tijd ook best wel snel hoor, ik weet nog als de dag van vandaag dat ik op een woensdag ochtend ineens een positieve test in me hand had....en dat is morgen alweer 2 weken geleden!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HARTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry moest er even uit hihi! Alles is goed en ik ben iets verder dan ik dacht ipv 7w5d ben ik 8w2d! Dus zo ff mn banner aanpassen. Pukkie is nu ongeveer anderhalve centimeter groot, aan het eind van de week moet dat al weer 2 cm zijn. WOW! Het is zo magisch om het hartje te zien kloppen. Ik heb het helaas nog niet gehoord, misschien de volgende keer. Over 4 weken moet ik weer dan krijg ik weer een echo en als dan alles goed is kan ik er vanuit gaan dat alles echt in orde komt. Dan hoef ik ook niet meer naar de gyn en kan ik een vk bellen. Ik heb ook gevraagd over sex en mken. Hij zei wel dat ik er voorzichtig mee moest zijn maar na de 12 weken hoefde ik me er niets meer vanaan te trekken. Ook sporten mag gewoon maar wel rustig aan. Niet oververhit raken. Ik heb nog wel aspirine voorgeschreven gekregen. Er loopt een onderzoek dat aspirine een mk helpt voorkomen en ik heb een hele lichte stollingsafwijking in mn bloed dus vandaar. Kan geen kwaad voor het kindje. Ook paracetamol mag gewoon maar dan maar 4 per dag en er moet een paar uur tussen zitten. Dus dan weten jullie dat ook gelijk. Nou dan ben ik dus uitgerekend op 1 april dat verzin je toch niet hihi!
Dag allemaal, ik kom hier af en toe eens kijken, tot nu toe beetje weinig tijd om veel te posten hier. Maar heb me weer even bijgelezen. Ik vond het wel herkenbaar over het sex hebben. Dat heb ik ook heel erg. Ik heb het ook alweer een tijd niet meer gedaan, en eerlijk heb ik er ook niet echt veel zin in. Mijn man vind het zelf ook best eng, en begrijpt het allemaal. Die arme mannen! Gelukkig is ie de vorige maanden helemaal moe door gemaakt hahahah... dus voor hem is het ook even rust! Ik heb dat ook: ineens trek in iets hebben en het gewoon moeten eten! Had laatst erg veel zin in een Turkse pizza, ik stond het echt als een hongerig paard buiten te eten. Maar zal het wel laten de komende periode, vertrouw die sla niet helemaal op de pizza. Ik weet namelijk niet of die wel goed wassen is. Ik heb last van rare geuren die ik absoluut niet kan verdragen! :x Verder nog steeds pijnlijke borsten, misselijkheid met mate...
He Oempje leuk dat je weer ff komt kijken. Mooi dat het goed gaat! Ik heb dat ook van dat eten. Dan heb ik ineens zo'n trek in iets en dan moet ik het gewoon hebben hihi. Mijn borsten doen echt megapijn, misselijkheid valt mee gelukkig.
Ojaa en ook last van verstoppingen, vannacht was het weer raak. Ik kreeg echt van die steken, ik dacht wat is dit nou?? Maar kwam bij de darmen vandaan... vanochtend een tijdje op het toilet gezeten
Goh, als ik dat allemaal zo lees, ben ik toch wel erg gelukkig. Heb zo goed als nergens last van, maak me geen zorgen en heb gewoon sex (is manlief wel erg blij mee, moet ik zeggen hihihi!). Morgen voor de eerste keer naar de VK. Geen echo nog, maar best spannend!