hallo iedereen, ben terug van de laatset sinterklaas inkopen te doen want vrijdagavond komt die hier langs voor de kids.. wij hebben onze kaartjes al besteld om een beetje zo vroeg door de trouw als we het samen deden zat er misschien een korting in..dus hopen maar. Wij gaan zondag onze kerst inkopen doen want vorig jaar zat ik midden in verhuis en heeft er geen kerstboom gestaan en dus gaan we dat nu zondag allemaal gaan kopen. Annabel
zijn jullie ook zo verslaafd aan babyspullen kopen? ik ben vandaag een dagje vrij en zit nu alweer te denken aar ik nu weer is zal gaan kijken straks
goeiemorgen, ben net op.! nadat ik gisteren voor mijn doen drukke dag had en 4 uur op werk was ben ik vannacht in een diepe slaap geraakt. Nou die vruchtensap drink ik ook lekker dan.. zal toch wel meevallen. Loeki maar goed dat ik jouw boek idd niet had, was nu al erg overstuur ervan. Het gekke is dat de kleine daarna ontzettend druk is tnt zelfs. vanmiddag om 16 uur de echo ben zo benieuwd vandaag verder niet veel op programma, even naar apotheek zo meteen en verder beetje opruimen en zo. Leuk bloemschikken zo'n workshop dat heb ik ook een aantal jaar gedaan met mijn nicht en moeder, was super gezellig tot de juf ermee ophield. Nu doen we het zelf thuis voor de kerst met een aantal ook heel leuk.
dizzy missy: je hebt het vast als ergens geschreven, maar ik mis vaak dingen, Hoe was de cursus samen bevallen? Meliske: ik heb 1 straat bij me vandaan een super leuk babywinkeltje met zowel nieuwe als tweedehands spulletjes. Van meubeltjes tot kleertjes en textiel etc.... Dus ja, erg verslaafd, Ik heb nu al veel kleertjes, en dat wordt alleen maar meer. Ik verkoop het wel weer denk ik maar.
geeft niet bosi, en terug zoeken is hier geen optie, geen beginnen aan he Eigenlijk was het een introductie op de volgende lessen, kennismaking de film wonder van het leven, houdingsoefeningen en afspraken maken, De inhoudt lijkt me wel zinvol en ook leuk voor de as vaders. De cursus die ik doe is in combinatie met stichting heel de mens en zou volgens de leidster iets uitgebreider zijn op het vlak van emoties (en beetje zweverig gedoe vind ik) maar verder zou hij landelijk toch wel hetzelfde zijn. er zit ook rondleiding in ziekenhuis bij zodat je mocht het nodig zijn al vertrouwd raakt met begrippen als keizersnede, vacuum ed (moet er even niet aan denken) maar ze laten je daar dan alles zien ook blijkbaar heel interessant voor de vaders zodat ze dan niet dichtslaan maar opkomen voor hun partner is de bedoeling oa van die avond Ben benieuwd!
hihi ja heb me voorgenomen om geen kleertjes meer te kopen totdat ik weet wat het wordt. Ik heb al best veel kleertjes, neutrale kleuren, dus straks nog wat rose of blauw erbij en dan moet ik echt ophouden met kleertjes. Vind het gewoon jammer als ik straks alles heb
Tjonge jonge, ik heb een vreetbui. Net al 2 boterhammen op en mijn buik knort nog. Onze weegschaal is kapot Normaal ben ik er niet rouwig om, maar nu vind ik het toch wel jammer. En hij is net nieuw.
Ik ben ook helemaal verslaafd hoor Meliske, maar mijn banksaldo laat het deze maand zeker niet toe om me te buiten te gaan aan babyspullen, alleen nog een autostoeltje, maar die krijgen we van mijn schoonouders. Kleertjes koop sws niet, want die krijg je straks ook heel veel, let maar op, mijn zusje hoefde het eerste jaar helemaal geen kleertjes te kopen voor de kleine.
Ik zit maar te denken aan de echo van vanmiddag ben zo benieuwd, heb de afgelopen dagen alleen maar namen zitten te verzinnen, meisjes naam is compleet maar ik denk zelf nu dat het jongen word en die naam heb ik nog niet..
jeetje, ik zie net in d elijst dat ik het meeste ben aangekomen van iedereen die er in staat al 9 kilo... maar moet er wel bij zeggen dat ik vlak voor ik zwanger werd heel veel ben afgevallen.
Noem je 2 boterhammen een vreetbui? Ik ben al aan mijn 3e kaiserbroodje bezig en het is nog niet eens lunchtijd. Je mag overigens nu zo'n 300 kcal per dag meer gaan eten om aan de behoefte van de kleine te voldoen, dus iets meer mag, alleen inhouden met snoepen.
Dizzy missy succes straks met de echo en hou ons op de hoogte é! Nu vlug vertrekken want binnen 10 minuten is school uit en wil niet te laat komen, tot vanavond nog eens..want als de kids thuis zijn is de pc helemaal hun domein Annabel
Eef bij de ene is de spurt in het begin en de ander die groeit later heel veel, ik begin nu met groeien sinds weekend 2 kilo aangekomen maf he.