April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Foei Janne :)

nee 3 kaiserbroodjes met aïoli zijn goed zoor de lijn, NOT.

2. Niet meer actief

Janne als de Sint je maar niet ziet, anders krijg je voorlopig geen lekkers meer :) :) :)
    het valt toch wel mee, het zou wat anders zijn als je elke dag een zak chips at

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Dizzy: leuk lijkt me de cursus. Vooral voor mijn vriend. Een praktische jongen, dus lijkt me het ook erg handig voor hem.

Janne: lekker dropjes en schuimpjes, :) Ja dat is wel een beetje een vreetbui

Eefje: ik groei ook snel hoor, ;) Ik durf nu al bijna niet meer op de weegschaal te staan. Even iets positiefs: een vriendin van me was 22 kilo aangekomen, en alles was er heel snel weer vanaf. Wel ging ze lekker veel sporten en verstandig eten. Maar ze is nu weer zoals ze eerst was.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    mag een zakJE wel :oops:

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    MIjn zusje kwam meer dan 30 kg aan en was het ook in no-time weer kwijt, maar die kreeg PNS en at soms dagen helemaal niets, lijkt me ook niet de juiste weg.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Maar mijn smaak is erg apart en vaak vin ik dingen van andere totaal NIET mooi. laatst was ik bij het nichtje van me vriend en die had echt precies wat ook mijn smaak is, maar zij had ook zoveel gekregen wat e haar oontje dus gewoon nooit aantrekt, en als ik iets krijg wat ik niet mooi vind, doe ik het echt niet aan. Maar idd er zal vast wel iets bijzitten wat ik wel leuk vind. Maar ik kan niet stoppen met zelf kopen ](*,)

nou hier ook de kilo's hoor! morgen zal ik weer is het lijstje aanpassen, maar geloof dat ik inmiddels ook al aan de 6 (misschien zelfs wel 7) kilo zit :oops:

ach heb niet het idee dat het ergens anders zit, maar alleen me buik.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, we gaan nu hard hoor dames, 0,5 kg per week is nu normaal. Dus zeker nog zo'n 10 kg tot de bavalling.

8. Niet meer actief

Loeki wat is PNS?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ja ik ook. Misschien ook een beetje bij mijn borsten, maar verder zie ik er prima uit, :p

Loeki: een zakJE mag hoor, :)

10. Niet meer actief

Ik heb idd ook mijn buik en mijn borsten.

Ik zit kerstkaarten te schrijven en dus ook gelijk kijken wie er in april een kaartje mag ontvangen.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer.

Ik heb gisteren iets stoms gedaan, ipv een broodje in de oven te doen, had ik de magnetron aangezet en ik had niet door dat dat ding dus enorm lag te verbranden, nu heb ik gisteren alle ramen al open gehad, maar ik krijg de lucht niet weg. Wat een stank zeg. gelukkig kan ik met dit weer gerust de ramen open zetten beetje fris, maar goed. Maar de keuken blijft maar stinken. Niet fijn.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Post natale stress (of depressie in haar geval dus PND)

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat is niet fijn hoor loeiki, is ze er weer van herstelt

14. Niet meer actief

Ja dat dacht ik al, maar PNS ( stress had ik nog niet van gehoord.

Anders moet je een citroen in de magnetron doen, dit wil ook nog weleens helpen tegen de stank.

15. Niet meer actief

Ladies ik ga het forum verlaten, duim voor me vanmiddag om 16 uur dat er alles op en aan zit.
    ik meld me later weer vandaag, ga nu ook naar buiten is idd prachtig weer.
    en Loeki volgens mij is iedereen die ik ken met een combi oven dat al eens gebeurd maar wel vervelend die stank nu maar lekker luchten; :p

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dan zal het wel PND geweest zijn, mijn geheugen is niet meer wat het geweest is. Oh citroenen, daar zeg je eits, wel alles voor het avond eten in huis, maar ben de citroen voor bij de zalm vergeten Stomstomstom.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel erg veel plezier Missy, ga er van genieten en maak je niet te ongerust.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nou we zijn als het goed is over de namen uit \:D/ Net naam nr. 3 bedacht en doorgemaild aan mn vriend en het lijkt erop dat het ém gaat worden. Net ook mooi geboortegedichtje gevonden en die vond hij ook erg mooi, en de adressenlijst gemaakt. Voor mn gevoel iig weer een stapje verder :D

Gelukkig drinken we sinds een paar weken niet meer van die siropen, dus dat scheelt.

Een babykleertjes verslaving heb ik nog niet, ik heb nog niet de tijd gehad om lekker te shoppen, veel binnen gezeten met mn dochtertje. Vandaag nog even thuis blijven en dan morgen weer school proberen. Dan kan ik nog even Sinterklaascadeautjes kopen voor haar en mn neefje. We vieren het nl. zaterdag al. Gelukkig weet ik wat ik voor mn neefje moet kopen maar voor mn dochtertje nog niet.

Dizzy heel veel plezier vanmiddag bij de echo.

Nog een nachtje slapen Janne.......

19. Niet meer actief

:) :) :)
    Kan je gelijk een schijfje in de magnetron leggen :) .

Dizzy ik denk aan je.

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    veel succes dizzy

Deel Deze Pagina