Gelukkig wel Zorra, nog een hele lange nacht. Ik heb net ook de lijst voor de kaartjes gemaakt. Het gedichtje weten we ook al zo goed als. Ik ben er klaar voor. Ik moet zeggen dat ik ook erg relaxt ben. Normaal wil ik alles snelsnelsnel. Ik ben nu in de stemming, komt het vandaag niet dan komt het morgen wel. Maar dat komt mss ook doordat ik nog niet echt op de rose wolk zit. Ik zou gerust met alles willen wachten totdat Frummel geboren is. Maar ja dat gaat nu eenmaal niet.
Doen jullie allemaal een gedichtje op de kaartjes? Ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht. Weet ook niet of wij een gedichtje doen.
Ja wij willen een gedichtje dat verwijst naar onze 3 andere kindjes. Maar wel zo subtiel dat alleen degene die weten van de mk-en het begrijpen. Op de kaart willen we ook sterretjes.
wij doen wel een gedichtje in de kaart, ik weet aleen nog niet welke. het is ook afhankelik van wat voor soort kaart we hebben. dus moet ik eerst de kaart uitkiezen, maar we zijn ermee bezig.
Pfff, ik ben daar dus echt helemaal niet mee bezig dat merken jullie wel, eerst de kerstkaarten maar eens in orde maken.
Ik moet eerst nog een nieuwe printer hebben, want de inkt is op en nieuwe cardridges zijn duurder dan een nieuwe printer tegenwoordig. Daarna kan ik de kerstkaarten gaan printen.
Kerstkaarten had ik begin oktober al geschreven Normaal gesproken maak ik ze zelf met een foto van onze dochter, maar dit jaar zag ik mooie kaarten waarmee je ook meteen het borstkankerfonds steunt dus die gekocht en meteen geschreven, ik voorzag al dat ik er dit jaar helemaal geen puf voor zou hebben om zelf kaartjes te maken. Gedichtjes in een geboortekaartje vind ik persoonlijk erg mooi, en dan hou ik van de "echte" gedichten en niet de rijmpjes.
Dat doe ik altijd wel ja, maar misschien dat is ze dit keer wel laat drukken, dan wel mijn eigen ontwerp, maar zelf printen is meestal duurder dan laten drukken.
hebben jullie allemaal al een kaartje uitgezocht? wij nog niet, ik zie staan dat mensen zelfs al adressenlijsten hebben gemaakt loop ik nou achter?
Och Eef, ik heb nog helemaal geen geboortekaartjes hoor, alleen een tekening uitgezocht die ik er op wil hebben, verder niet. De adressenlijst maak ik gelijk als ik de kerstkaarten doe, want die lijsten zijn bijna gelijk, dus gewoon 2x de etiketten printen en dan ben ik klaar. Ik heb ook helemaal geen haast met de kaartjes, kan ook in februari nog volgens mij, als ik met verlof ga heb ik er tijd zat voor.
Ik heb vandaag toevallig de adressenlijst gemaakt, is dat iig al klaar, maar nog geen geboortekaartje. Maar tot op het laatste moment wachten is niks voor ons, helemaal niet omdat onze dochter er met 34 weken al was en het wel heel fijn was dat alles al geregeld was. Een belletje met de drukker en de kaarten konden diezelfde dag nog opgehaald worden, enveloppen waren al klaar, dus even erin schuiven en op de post. Als ik soms hoor dat er mensen zijn die met 37 weken nog niks geregeld hebben....nee daar zou ik dus echt niet tegen kunnen, helemaal omdat ik zelf meegemaakt heb dat het ook veel eerder kan komen.
nou ik ben ook wel iemand die het geregeld moet hebben. ik wil het toch zeker voor de 30 weken geregels hebben.
Wat bedoelen jullie met adressenlijst? Toch gewoon degene die een kaart krijgt. Het adres schrijf je per slot van rekening toch op de envelop.
ja dat bedoel ik in ieder geval. ik heb mijn adressenlijst voor de trouwerij een beetje aangepast en die kan ik nu gebruiken
@Meliske,wat leuk dat je vriend toch ermee bezig is,leuk heh die bevestiging! Dan word je toch weer helemaal hotel de botel van? hihi verslaafd aan baby dingen kopen? Hier valt het nog reuze mee,ik heb het 1e pakje gekocht en slofjes, we hebben natuurlijk nog een hoop van Jennifer. Jij was toch ook verslaafd aan babysokjes? Wij hadden bij Jennifer ook veel kleren gekregen,maar zat een hoop bij wat ik dus afschuwelijk vond en afvroeg hoe je ooit zoiets kan kopen... Ik had toen zelf ook veel gekocht,gewoon omdat dat leuk is om weer met zo'n lief pakje thuis te komen. Ik was blij dat we zoveel hadden,dan hoef je niet steeds zoveel te wassen. En het komt regelmatig voor dat je je kindje 3 keer op een dag schone kleren aan kan doen! @Bosi,bedankt voor die link,ik heb dus inderdaad siroop die er tussen staat,lekker dan! Al heel veel van gedronken in het kader van bezuinigen. Die gaat dus mooi door de gootsteen! @Dizzy missy,succes straks bij de echo! Laat je gauw weten hoe het was? @Loeki,ow ik dacht dat het 500 caloriën waren,shit hahaha,nee hoor ik eet helemaal niet veel ,maar als ik af en toe snoep denk ik "ach je mag nu evenveel als een man eten" @Zorra,zo dat heb je rap gedaan ineens met die namen,gedichtje en adressenlijst! Ik lees dat je dochtertje met 34 weken is geboren,hoe is dat gegaan? Ze mocht zeker niet meteen naar huis? Merk je iets aan haar dat ze te vroeg is geboren? Iemand nog wat van Dientje gehoord? voor mijn gevoel heb ik al lang niks van der gehoord? Wij hebben ook al een gedichtje,die van ons is net als bij onze dochter een Christelijk versje. En deze past echt bij ons,omdat het niet vanzelf ging en eerder een mk heb gehad. Kaartje heb ik ook al 1 op het oog,dus nu alleen nog bestellen en de namen verzinnen,wat nog een moeilijke opgave gaat worden. De babykamer kan nu elk moment bezorgd worden... Als de kamer klaar is,ga ik maar eens inventariseren wat we nog moeten kopen. Oja ik heb toevallig 2 borstkolven,dus doe er 1tje weg. Dus als iemand hem wil hebben gratis en voor niets. Het is er 1 van Meleda,wel de oude versie van 5 jaar geleden ofzo,maar heb hem maar 2 maanden gebruikt ofzo. Ik ben trouwens nog niks aangekomen,dacht dat er een kilo bij was,maar die was vanmorgen weer foetsie....
Adressenlijst is idd de adressen van degene waar je het naar toe stuurt, maar ik print er etiketten van, dan hoef ik straks niet al die enveloppen te schrijven.