April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik denk dat geboorte kaartjes ongeveer tussen de 100 en de 150 euro zullen gaan kosten.

De drukkerijen vragen best veel drukkosten en dan moeten er ook nog postzegels op,

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Lekker dat dat al geregeld is Bosi, hoef je je daar geen zorgen om te maken.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is heel mooi Bosi. Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen, het ziet er naar uit dat mijn zusje zeer binnenkort (voor januari) al naar groningen verhuisd en dan wil ze wel 2 dagen op de kleine passen. Ik werk dan zelf 3 en mijn man 4 dagen dus dan zou het KDV niet nodig zijn. Inschrijven kan natuurlijk altijd, maar ik hoop het gewoon niet nodig te hebben.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat denk ik ook wel bosi, ik moet er al 60 hebben

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar ik verstuur ook meer geboortekaartjes dan kerstkaarten

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    oh ok, ik ga naar dezelfde mensen een geboortkaartje sturen als naar wie ik een kerstkaart stuur

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik heb tantes die ik nooit iets stuur, maar ik zal ze wel een geboortekaartje sturen (als ik het adres kan vinden) dat stellen ze wel op prijs en meer van die familie die ik nooit iets stuur, maar geboortekaartjes vind ik iets anders.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Loeki: als het niet hoeft, en je kunt het door familie laten doen, dan is dat natuurlijk altijd fijner.
    Mijn zusje heeft spw gedaan en is kraamverzorgster, maar woont helaas niet meer in de buurt. Nou ja, ik woon niet meer in de buurt.

Mijn tante wel en is gewoon thuis. Misschien dat ze ook eens een middagje wil doen. Maar dat wil ik niet opdringen.

Zorra: voor de kerst voor ons dit keer ook standaard kaarten hoor, en lekker goedkope. Ik vind het altijd een hoop gedoe.

Tascha: ik heb er nu 50, maar dat vind ik eigenlijk wel wat veel. Misschien iemand schrappen?, :(

Kerstkaarten stuur ik ook naar dezelfde mensen als de geboortekaarten, maar nog wel een paar meer. Ik denk voor geboorte nog wel 25 meer. Mijn vriend heeft een hele grote familie.

Ik heb wel zin om de boom neer te zetten. Mijn vriend en ik hebben allebei heel veel met kerst. De traditie. Balkenbrei eten, kerk ( alleen met kerst, :oops: ) gezellig eten, kerstliedjes, lichtjes etc... Heerlijke tijd. En nu hoop ik ook nog op sneeuw, 8)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik hoop ook wel op sneeuw hoor. Hele familie komt dit jaar bij ons, dus moet wel het huis aankleden. Vorig jaar waren we niet thuis, toen heb ik niet eens de moeite genomen iets te versieren.

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wij hebben ook een hele hoop met kerst, maar ik wacht wel tot na de sinterklaas. hij moet alleen wel voor mijn verjaardag staan dus ik heb na de sint nog maar een paar dagen de tijd. dat is bij mij traditie. toen we geen sinterklaas meer vierden wilde ik graag de kerstboom op mijn verjaardag en dat mocht altijd en dat doe ik nu zelf ook.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zal het forum missen als ik morgen weer aan het werk moet zeg. Dat wordt afkicken.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja erg he, ik lees ook de hele tijd

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ha ha,

Ik ben nu aan het werk, tussendoor dan

Ik ben nu een 3 jaren plan aan het schrijven. Een beleidsplan dus, :p

14. Niet meer actief

hallo ik kom me ook weer even melden... :D

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou met 30 kids in een klas gaat dat me niet lukken denk ik.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Ayyildizf, alles goed met je?

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Hoi Ayyildizf, gezellig dat je er ook weer bent, :p

Loeki: nee met 30 leeringen kun je niet even relaxen achter de pc, :)

18. Niet meer actief

Ik ben ook weer wakker. Was in slaap gevallen op de bank. :oops:

Leuk Pientje dat het kamertje er is. Maarre niet zelf sjouwen he.

Bosi wat is balkenbrei klinkt niet echt lekker.

Wij versturen een kaart of 50,=.
    Onze trouwkaarten kostten destijds ca. 2,= per stuk. Dus ik ga daar nu ook maar weer van uit.

19. Niet meer actief

Nou nu ben ik wakker en dan is iedereen weg. :cry:

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb ook even op de bank gelegen, dat zal ik de komende dagen ook weer moeten gaan missen.

Deel Deze Pagina