Nou ik ga ook maar afsluiten. Heb het idee dat ik tegen een muur ( beeldscherm) zit te praten. Duimen jullie voor me!
Ik ben er weer even. Ik heb een zeldzame ontsteking aan mijn buikspieren, veroorzaakt door een verkeerde houding van mijn bekken, tot maandag moet ik rusten en maandagochtend mag ik proberen te werken, 's middags weer naar de fysio.
Janne veel suc6 en plezier zometeen. Ik moet om 1145 vandaag. Had net al mazzel. Moest naar VK vanochtend. Ze is opleiding aan het doen voor 20 wk echo en moest nog een paar plaatjes hebben. Kreeg dus ff onverwacht kleine extra echo. We hebben wel gelachen want de kleine uk was al op balletles. Armen omhoog en benen ook helemaal omhoog, helemaal dubbelgevouwen dus! Alle organen al even snel gezien. Alleen hartje en stand van de voeten heeft ze nog niet echt kunnen beoordelen. Nu heb ik leuke foto van uk die met zijn of haar (daarvoor moeten we nog tot straks wachten) gezichtje tussen armen en benen doorkijkt. Loeki: wat een pech heb jij zeg. Hoop dat je je snel beter voelt. Zal de lijst vanmiddag nog even bijwerken, want ben nu in totaal toch echt 2 hele kilo's aangekomen.
Loeki, krijg je nou echt alles tegelijk? Nou ja, hoef je nog niet af te kicken van het forum... Sterkte meis! Em, wat leuk zo onverwacht nog even naar binnen spieken!
Loeki: nou lekker is dat. Maar lekker rust nemen dus. Em: wat een geluk zeg, erg leuk om nog een keer te gaan. lijkt me ook geweldig. PRDM: wat gek dat hij weer gelooft. Misschien geloofde hij jullie niet toen jullie zeiden dat hij niet bestond. En dacht hij dat jullie sinterklaas alleen maar hielpen met cadeautjes kopen, Dizzy: wat was jij nog laat wakker zeg. Ik meestal ook wel hoor, maar zo laat niet, Dientje: gefeliciteerd met jullie huisje. Janne: nogmaals veel plezier, en laat snel weten hoe het was, we zijn hier helemaal niet nieuwsgierig Ik voel me sinds gister meer zwanger. Ik lette nooit zo goed op, en toen ik gister kleren stond te passen viel me mijn buik ineens op. Huh wat groot eigenlijk, ik zag er uit als een zwangere vrouw, En onder de douche gister dus die navel die aan het verdwijnen was. Ik voelde me ineens wel mooi! En een beetje onwennig, grappig he!
goedemorgen, zo ik ben weer op heb dus bijzonder weinig geslapen, maar zit nog op de roze wolk van gisteren dus wat maakt het uit! Janne ik duim voor je om 13 :30 uur en ook nu voor jouw Em PRDM Ik doe 5 december voor drie kleintjes sinterklaas vieren die hebben wel 6 december vrij dus dat is fijn. heb net de arbo arts ingelicht omtrent de voortgang van mijn zwangerschap en het nog steeds 100 % ziek zijn. Nou Loeki wat vervelend zeg. Jopie wanneer komt je man terug is hij er met de kerst of niet dan moet je ons maar vaak opzoeken. Bosi jij bent laat op en vroeg uit bed geloof ik knap hoor!
Ja hoewel de aandoening zeldzaam ik hoorde ik natuurlijk net weer een verhaal die met zo'n ontsteking in het ziekenhuis terecht gekomen is, dus ik ben nu wel een beetje onzeker.
Loeki geen enkele situatie is hetzelfde, jij heb als ik het zo kan beoordelen een hele goede conditie vooraf aan de zwangerschap en die persoon wellicht niet. Er kan ook iets anders met diegene geweest zijn waardoor ZH opname noodzakelijk was. Denk er maar niet meer veel overna het loopt toch zoals het lopen moet En hou je maar aan het advies om veel rust te nemen. O
Missy, mijn man komt eind februari, begin maart thuis. (afhankelijk in wat voor een staat ik dan verkeer...) Ik reken dus wel op jullie steun tijdens de feestdagen
loeki, het schiet voor jou niet op he. je weet nu wel wat er aan de hand is, maar dan ben je er nog niet vanaf. janne, heel veel succes en plezier met je 20 weken echo. zet je wel een foto in je album? nou mensen, de rest weet ik even niet meer. werd wakker gebeld door mijn schoonvader, die stond ineens voor de deur, dus ik schrok me kapot. maar hij komt beneden klussen met mijn zwager(die krijg ik als buurman). ik ga ze even van koffie voorzien. gr tascha
Jopie: ben je alleen met de feestdagen dan? Nou ja, zonder man? Erg herkenbaar toen mijn vriend nog bij de marine zat. Je bent van harte welkom bij ons hoor, beide dagen,
janne en em - heel veel plezier vandaag met naar jullie frummeltje kijken! loeki - das niet niks, hou het meer lekker rustig en niet eerder werken dan dat het een heel end beter is. jopie - hoelang heb je je man dan niet gezien? ga je wel naar familie met de feestdagen?
Bosi, ik ben idd alleen zonder man, maar niet alleen! 2e kerstdag was mijn opa jarig, dus ik ga altijd nog naar m'n oma, als het weer het toelaat. Dan ga ik meestal ook gelijk even langs m'n ouders en m'n zus. Eerste kerstdag naar m'n schoonouders. Oudejaarsdag is m'n zwager jarig, dus dan ben ik ook voorzien en nieuwjaarsdag is m'n oom jarig. Ik hoef me dus niet te vervelen. Ik ben blij als ik even tijd heb voor mezelf! Meliske, dan is mijn man een half jaar van huis geweest en heb ik hem ruim 4 maanden niet gezien (ben in oktober nog een dagje aan boord geweest.) Maar hij heeft dan wel lekker veel verlof en is hij na de bevalling nog een poos thuis. Met een beetje mazzel tot half juli.
Jeetje Loeki, da's ook wat. Vandaar dat je ook zo'n last van je buikspieren had. En wat Dizzy al zegt, geen enkele situatie is de zelfde. Als je nu maar goed rust neemt. Moest je geen antibiotica slikken? Of gaat het vanzelf over? Janne, heel veel plezier vanmiddag,ga er maar lekker van genieten. Em, wat gaaf dat je nog even een echo kreeg van de VK. Eef, ons kleintje ligt al een aantal weken met de billen naar beneden, ligt dus in stuit, maar er is nog genoeg ruimte om te draaien maar tot nu toe vind hij dit het lekkerste liggen. Jopie, we zullen er voor je zijn met de feestdagen hoor PRDM, ik heb het wel vaker gehoord dat kinderen opeens weer gaan geloven, ze vinden die spanning dan nog zo leuk en omdat iedereen het er maar over heeft dat de Sint bestaat gaan ze er toch zo weer in mee. Als er straks in de klas meerdere kinderen zijn die niet geloven en het ook niet stoer vinden, moet je zien hoe snel ze die Sint niks meer aan vinden Wij vieren het trouwens a.s. zaterdag, net wat je zegt kunnen ze de vlg. dag lekker met hun speelgoed spelen en even bijkomen voordat school weer begint. Maar wel balen dat je vader en broer er nu pas mee komen, kan je het zondagochtend anders niet vieren, hebben ze nog de hele dag om te spelen, maar de sfeer van avond vind ik wel gezelliger. Bosi, apart is dat he, ik voel me ook opeens super zwanger, en gisteren merkte ik dus dat ik al een beetje begin te waggelen Gisteravond mn buik nog even aan mn vriend laten zien of ik het me niet verbeeld had dat het nu toch echt gegroeid is, en hij was helemaal verbaasd. Hij zei: van een bolletje ben je opeens naar een echte zwangere buik gegaan, mooi hoor. Toen keek hij me zo lief aan, om bij weg te smelten, hihihihihi. Gelukkig vind hij me zwanger erg mooi, ik heb ook wel in mn omgeving gehoord dat de man het walgelijk vond, dat zou ik zo erg vinden. Oempje, dat zal wel weer een hele omschakeling zijn geweest om weer thuis te zijn, maar kan me voorstellen dat het wel weer lekker is, je eigen omgeving, je eigen spulletjes en ritme. Maar lijkt me een mooi land om te bezoeken.
Fijn gevoel zorra, dat je man zo lief kijkt naar je. Dat geeft weer een extra dimensie aan het zwanger zijn, maar dan echt samen zwanger zijn. Ja echt mooi. Dat gevoel van zwanger zijn komt bij mij nu pas echt. Ik voel de baby nog niet zoveel, maar ik zie er wel uit als een zwangere. En waggelen, dat doe ik ook al een klein beetje. En steunend opstaan, ha ha Jopie: nee ik dacht al dat je zeker niet alleen zou zijn. Ik herken het heel erg. Mijn vriend heeft 7 jaar bij de marine gezeten en was soms ook wel 4 tot 6 maanden van huis. Maar ook ik ging wel lekker naar hem toe. Naar bijvoorbeeld New York, of Athene. Dat is dan weer een voordeel,