April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik had al geantwoord bij het NOD forum, maar hier nogmaals: Fijn dat hij zo geinteresseerd was. Nu moet je alleen nog wel lang wachten voor je echo he? Vond ik bij mn 1e ook zo lang duren, het is die eerste 3 maanden allemaal zo onwerkelijk, je voelt de baby nog helemaal niet dus is het zo raar om echt te geloven dat er daadwerkelijk iets in je leeft. Deze keer mag ik al met 8 weken, ik ga proberen om het voor die tijd niet te zeggen tegen mn ouders. De vorige keer is het vrij snel misgegaan dus dan weet ik dat ze nu toch niet enthousiast durven te zijn. Dat ze toch zoiets hebben van; we wachten wel af. Ik heb niet zoveel zin erin dat ze mn enthousiasme gaan temperen, ik wil er nu gewoon lekker van gaan genieten zonder dat anderen me angstig gaan maken. Dus eerst maar een kloppend hartje zien en dan krijgen ze het pas te horen :D

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn dat de HA je zo'n goed gevoel gaf. Hij wist toch dat jullie bezig waren omdat je van hem moest tempen toch??

Het wachjten op die echo vind ik ook erg lang. Wil gewoon weten of het goed gaat! Wat ben ik ook een zeur. eerst wil je weten wanneer je zwanger wordt en dan wil je weer weten dat alles goed zal gaan. Allemaal van die dingen waar je helderziende voor moet zijn....

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik moet deze week de vk bellen en dan hoor ik wel wanneer ik een echo krijg. Hij wees me ook op de mogelijkheden dat het mis gaat, maar moest me daar niet te druk om maken, als het mis gaat, is het nu al mis en kun je het niet tegen houden. Ik moest er van gaan genieten zei hij.

Ik ga nu een dagboekje bij houden, was ook een tip van de ha.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Goede tip inderdaad. Dat als het mis gaat dat het nu al mis is heb ik inderdaad ook gelezen. Dat boek wat ik gekocht heb geeft echt goede tips en uitleg!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb van mijn zusje al een half jaar geleden het boek
    zwanger van je eerste kindje gekregen, zij had het toch niet meer nodig, idd erg fijn om te lezen dat wat je voelt heel normaal is.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Weten jullie misschien hoe je in de NOD lijst zwanger achter je naam krijgt? Of word dat door de moderators gedaan?

7. milou

milou Niet meer actief

hier nog zo'n buitengewoon onzeker typje ;)
    woensdag: getest, +
    donderdag: gevoel zegt niet meer zwanger
    zaterdag: getest +
    vandaag: getest + gevoel zegt voel me raar whatever that may be.
    ook nog naar de huisarts geweest voor bloedonderzoek, maar hij wist niet of 88888887 dat wel kon en/of zinvol was (er bemoeit een kat zich met het forum....) dat hoor ik morgen pas.
    maar vanmiddag voor het eerst sinds vorige woensdag weer rare dingen, zoals geen trek, vol gevoel, honger, duidzelig.
    dus......heel onzeker en dat komt allemaal omdat ik 2 keer eerder naar nu blijkt heeel kort zwanger ben geweest en na 2 dagen overtijd niet meer.

ik heb nu 3 testen gedaan en heb er net weer 3 gekocht (de digitale van CB, werkt echt perfect en de strips kun je na afloop bewaren voor...). ga zaterdag op vakantie (fietsen) dus hoop niet dat vermoeidheid 1 van de symptomen wordt, en zowel dan wordt het wat minder fietsen en meer of ook minder. ik merk het wel. maar goed, nog 3 testen voor onderweg dus ;)
    en dan wil ik als ik terug ben eigenlijk wel heel snel weten of er een werkend hartje is. kan dat bij de VK?

heel verhaal, maar ik ben dus ook ergens in april uitgeteld!

8. milou

milou Niet meer actief

stond het er ook nog 2keer. pfff, zou ik soms zwanger zijn??

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    kies voor wijzigen en dan kies je bij het aantal rondes voor Zwanger!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou Milou, volgens mij ben je gewoon zwanger! Wanneer ben je uitgeteld?

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heb me trouwens ook net voor Moeders voor Moeders opgegeven. Ben benieuwd of ik mag meedoen....

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bij mij zijn ze vanavond al geweest van Moeders voor Moeders, ze belde vanavond dat ze bij me in de buurt was en of het uit kwam dat ze even langs kwam. Dat kon. Of ik dan alvast in een potje wilde plassen, gelukkig moest ik net plassen dus kwam goed uit :D Nou ze deed een test en eerst was er een heel vaag streepje te zien, maar die kwam al steeds beter op; ik was dus echt zwanger volgens haar (stom om die bevestiging van een vreemde te willen hoor :oops: ) Ik kreeg nog een test zodat ik zaterdag nog een keer kon testen zodat ik voor later een hele mooie vette 2e streep heb, vind ik echt super. Leuk cadeau mogen uitzoeken en vlg. week woensdag worden mn eerste flessen gebracht :D

Ik snap jullie onzekerheid echt hoor, heb dat ook. Als ik iets voel lopen denk ik meteen dat ik ongesteld ben geworden, terwijl dat van die witte vloed is. En afvegen vind ik ook nog wel eng, bang dat er bruin bloed bij zal zitten. Maar ik wil echt gaan genieten dus probeer mezelf elke keer weer op te peppen, en dat gaat tot nu toe goed.

Die test van MvM gaf me toch wel meer vertrouwen dat het toch echt raak is, de huistesten meten een hcg waarde vanaf 50 en de MvM testen vanaf 500 :confused: Dus mn hcg is in die paar dagen flink gestegen :D Echt een geruststelling. Hoop voor je dat jij ook snel mee kan doen ME2

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    oh, mijn nichtje overviel me met de uitnodiging voor een sauna bezoek (nee zeggen was té opvallend geweest want ik ben dol op de sauna) Hoe red ik mij hier nu weer uit?

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan je niet zeggen dat je ongesteld bent? Lijkt me niet dat je nichtje van je verwacht dat je met een tampon in gaat lopen :) Of geef aan dat je helemaal vergeten was dat je dan een afspraak hebt. Maar ja dan heb je wel kans dat ze je een volgende keer toch weer belt of dat ze nu meteen een andere afspraak wil plannen. Misschien dat het financieel even niet uitkomt? Of vertel het haar met de vraag of ze het wel voor haar wil houden (ik weet niet of ze een kletskous is?)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, nou ik denk dat ongi de enige oplossing is. Ik zal het haar toch wel zeer binnenkort vertellen, want ik ga volgende week met haar op vakantie dus ik denk niet dat ik het een hele week voor me kan houden. Maar ik wil het mijn ouders eerst vertellen snap je. Ze was ook mijn getuige.

Oh ik heb toch kramp vanavond, echt niet leuk meer. Zo maar een paracetamolletje nemen. Pffffff, mijn darmen zijn zo van streek, had geen hachée moeten eten denk ik ;)

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mijn buik is ook helemaal opgeblazen, zit veel lucht in mn darmen die er niet uit komt :) Ik lijk al wel 4 mnd zwanger hihihihi.

Wanneer ging je het je ouders nou vertellen, op de verjaardag van je overleden oma toch? Wanneer was dat ook alweer? Deze donderdag toch? Voor deze week je nichtje maar om de tuin leiden, zeg je gewoon dat je net ongesteld bent geworden en dan kan je vlg. week een leuke verrassing vertellen :D

17. milou

milou Niet meer actief

ik wil graag meedoen met MvM, maar ja, ga nu op vakantie, dus kan pas daarna. wat erg toch 8)
    ga me nu dus ook nog niet aanmelden, maar straks graag.

he zorra, hoe ga je de flessen op laten halen?? als je ze voor de deur zet weet iedereen dat je zwanger bent (volgens mij anders ook, maar ja). of heb je een achterom?

18. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Dag meiden!!

Van harte met jullie zwangerschap hoor! April is een heerlijke maand om in te bevallen, een lentekindje is een cadeautje. (ik ben een april 2006-mama) In het zachtje zonnetje voor het eerst wandelen met je uk, voorzichtige bloemtjes etc. Kortom: Alles in groei en bloei!

Een zeer gezonde, gelukkige en voorspoedige zwangerschap gewenst, ik zal jullie regelmatig volgen!

Groeten Carmen

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Carmen

@ zorra, ik zou het volgende week gaan vertellen en daarna ga ik met mijn zusje, mijn nicht(je van 32) en mijn neefje (van 2) op fietsvakantie.

@ Me2, ik zou ook graag mee doen met MvoorM, maar die komen niet verder dan Zwolle helaas.

20. Niet meer actief

Wilde ook graag meedoen met MvM, maar wij zitten tot december midden in een verbouwing en mn mannetje vond t geen goed plan dat het huis vol staat met grote flessen urine terwijl het huis wemelt van de bouwvakkers!
    Haha, ik ook niet trouwens hoor!

Ik heb ook zoooooooon dikke buik, echt het lijkt ook wel of ik 4 mnd ben. wel geinig hoor, maar doet wel pijn!! M'n onderrug doet zo'n pijn, ik kan niet eens zitten.

Hebben jullie dat ook?

En wat kan je doen aan die darmen?

Deel Deze Pagina