April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, dat klopt. In de maxicosi zit de kleine achterste voren in de auto.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dames ik ga even lekker in bad! Misschien nog tot straks.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    geniet er van Jopie, ik mag van de fysio niet meer in bad :cry: het is te zwaar voor mijn bekken om er uit op te staan verdorie. Nou ik moest het iig heel voorzichtig doen omdat ik alleen nog maar zijwaards mag gaan liggen en opstaan, en draaien gaat een beetje moeilijk in bad. Bij mij tenminste wel.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik zet de maxi cosi ook niet voorin. ben ik zowieso niet zo'n voorstander van

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mooie foto's Janne, je voelt je zeker nu helemaal blij he. Afgelopen dagen zo druk gemaakt, en nu kan je alle spanningen lekker weg laten gaan.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hihhihihi Tascha, Jopie bedoelde met achterstevoren tegen de rijrichting in.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooie foto's Janne, nu mag je echt gaan genieten hoor. Las dat vanaf week 20 bloedverlies ook niet meer duid op een mmiskraam, dus je hoeft je ook daar geen zorgen meer over te maken.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    loeki: jij bent toch wel een fanatieke sporter, zouden je klachten daar verband mee kunnen houden?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat zou heel goed kunnen natuurlijk, maar het zal wel een combinatie zijn. Ik heb tot vorige week nergens last van gehad. Meestal geeft je lichaam dit soort dingen wel aan, maar ik heb tijdens en na het sporten nergens last van gehad. Ik heb de 4 dagen voor de pijn begon zelfs niet meer gesport en ik heb al bijna 4 weken niet meer hardgelopen, dus de link met mijn sporten is niet zo voor de hand liggend als het lijkt.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn fysio was heel verbaasd dat ik geen echo heb gekregn de afgelopen week, zou ik dit nog bij de VK aan moeten kaarten, of zal ik het gewoon even afwachten. De kleine is druk genoeg om mij iig gerust te stellen, maar is het verstandig om toch om een echo te vragen.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    ja misschien heeft dat er ook helemaal niks mee te maken, en heb je gewoon pech.

Misschien kun je het vragen. Wellicht zien ze toch een medische indicatie en kun je de baby een keer extra zien.

vragen staat altijd vrij natuurlijk.

12. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond iedereen,
    allé ne goeie toch niet zo echt voor mij. Amaai wat een dag heb ik achter de rug ben er nog van aan het bekomen.
    Deze middag eerst telefoon dat ik mijn zoontje van school moest halen ie had pijn aan zijn oortje. Arts doen komen en ie heeft een zware middenooronsteking!
    Tegen 15u30 gaat de telefoon terug nu de directeur van mijn dochter haar school..zegt ie zo van mevrouw het het niks erg maar u dochter is gevallen en de 100 is op weg om haar naar het ziekenhuis te voeren, ik zo van nie erg en de traantjes rolden. Ge moet u geen zorgen maken kom je naar hier, ik zo van ja ben al op weg. Kom toe in school daar zit mijn kleinne meid helemaa in bloed met een kanjer van een gat tussen haar oogjes mijn pink paste er helemaal in. Mijn dochter was echt in shock.
    Ze had bloed overgegeven kan u verzekeren voeld me echt nie goed. Dan naar spoed ct scan genomen van haar hoofdje gelukkig niks erg hersenschudding. Dan hebben ze de wonde genaaid 10 hectingen erin. het gaat dus echt door merg en pijn haar gehuil. Heb haar dan na 3 uur terug meegekregen naar huis en nu is ze al bekomen wel doet het licht pijn aan haar oogjes en klacht ze van hoofdpijn. We moeten haar vannacht nu om de 2uur wakker maken om haar in het oog te houden.
    dus begrijpen jullie nu waarom het zo hectische dag was.

kga nog een beetje in de zetel bij haar zitten en mijn zoontje want zo is het hier direct een kliniek op zijn eigen.

Sorry dat ik nu even niet reageer op jullie maar mijn hoofd staat er niet naar.

Annabel

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    :confused: wat erg zeg! En dat op 1 dag.

Hoe gaat het nu met de twee zieken?

Ik hoop dat je dochtertje weer een beetje is bijgekomen van de schrik.

14. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    met mijn zoontje gaat het redelijk goed af en toe een huilbui als het oortje steekt maar de medicatie werkt goed.
    Met mijn dochter die is nu goed aan het bekomen van de schrik en is zéér nerveus en verteld voortdurend over het ziekenhuis denk dat het haar manier is voor het verwerken. Ze ziet wel nog vré bleek en je ziet aan haar oogjes dat ze op is maar nie kan slapen van nerveusiteit.
    bedankt om het te vragen bosi333

Annabel

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje Annabel, wat zal je enorm geschrokken zijn. Als ze aan de telefoon beginnen met 'u moet niet schrikken, maar...' dan trek je denk ik al lijkbleek weg en natuurlijk moet je je dan groot houden voor de kleine meid.

Ik hoop dat ze allebei snel op zullen knappen. Je gaat nog een hectische nacht tegemoed, heel erg veel sterkte en beterschap voor de kleinen.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dames, ik heb vanavond last van onverklaarbare kramp in mijn buik, gisteren ook gehad. Het lijkt wel of mijn darmen ergens tegen protesteren, maar ik hoef niet naar de wc. Het komt ineens op en verdwijnt na een paar seconden weer, zijn dit harde buiken of moet ik me zorgen maken?

17. Niet meer actief

Jeetje Annabel. Schrik ervan.

Veel sterkte de komende nacht.

Meiden ik ga zo ook lekker douchen en afsluiten, want een goede nachtrust heb ik wel verdiend na deze afgelopen loodzware nacht.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Annabel, heel veel sterkte voor je kindjes. Ik hoop dat ze allebei gauw weer opknappen. Is wel schrikken zo'n telefoontje.

Loeki, als dit aanhoud zou ik morgen toch even de VK bellen. Ik geloof nooit dat harde buiken aanvoelen protesterende darmen.

Janne, welterusten! Ik hoop dat je lekker slaapt.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb het alleen aan het einde van de avond, zo rond een uur of negen. Na een paar keer is het over en trekt het gewoon weer weg, maar ik weet nu toch al niet meer wat ik van mijn eigen lichaam moet denken. Het geeft zulke mixed messages dat ik soms helemaal gestoord wordt.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Even navragen kan geen kwaad.

Wel jammer dat je niet meer in bad mag. Het is zo lekker ontspannend. Ik ben trouwens wel erg blij met m'n grote bad, want als ik uit bad wil, draai ik me altijd eerst om zodat ik op m'n knieën zit en dan sta ik pas op. Ik heb nogal zwakke knieën en ik kan er anders ook niet goed uitkomen. Denk toch dat ik m'n pa maar eens moet vragen om zo'n beugel aan de muur te maken, zodat ik me beter uit bad kan hijsen ;)

Deel Deze Pagina