hey meiden, ik heb even een vraagje. het is niet helemaal mijn dag vandaag. ik heb enorme kramp in mijn buik en last van mijn onderrug. dit heb ik ook altijd als ik ongesteld moest worden. weet iemand wat dit is. ik bloed niet, maar ik maak me toch een klein beetje zorgen. heb ook de beeb nog niet gevoel en dat hoeft op zich geen probleem te zijn, maar dat helpt ook niet echt tegen min onzekerheid. kan iemand mij helpen.
VK bellen Tascha, heb ik vorige week ook gedaan, al werd ik daar niet veel wijzer van, maar heb iig even naar het hartje mogen luisteren en dat stelde me wel gerust.
Balen Dizzy dat je leuke collega weggaat. Loeki, wel apart verhaal hoor, want uit welke test komt de Traveller dan wel slecht naar voren? Ik zal eens op zoek gaan, ben wel benieuwd. In ieder geval heeft de Traveller wel het ece veiligheidskeurmerk dus voldoet het iig wel aan de veiligheidsnormen. Almira, gelukkig heb je geen zw. schapsdiabetes, en is je blaasontsteking over. Leuk is dat he als je kan voelen hoe de baby ligt, die van mij blijft het lekker vinden om met zn billetjes naar beneden te zitten, zo ligt/zit hij de hele dag. Mn dochtertje was echt een draaikont, deze is erg plekgebonden, hihihihi. Tascha, ik heb ook een aantal keer die krampen gehad en pijn in mn onderrug, bij mij kwam het dan uiteindelijk van mn darmen. Het rare is dat ik altijd wel voel wanneer het mn darmen zijn maar dat het nu tijdens de zw. schap als menstruatie achtige krampen aan voelt, waarschijnlijk omdat je baarmoeder door je darmen geprikkeld worden? Als je je erg onzeker voelt bel je toch even je VK, misschien kan je nog even langskomen om het hartje te luisteren.
Nou ik denk ook dat het onwil van de verkopers is hoor zorra, maar ik kan iig wachten tot het model van 2007 er is, de prijs is toch overal gelijk.
In de testen van de ANWB en Consumentenbond van 2006 staat ie iig niet, ik weet niet of er nog meer testen worden verricht? Het zou idd ook onwil kunnen zijn, wanneer komt het nieuwe model eigenlijk uit?
Ja, jammer dat ze niet getest zijn. Oh wat ben ik moe van het zwemmen, maar moet zo naar de kapper en kan niet weer de afspraak vergeten. Dus nog even wakker blijven.
Loeki, leuke doos he van babydump. Oempje, wij gaan in het ZH bevallen. We hebben een heel fijn ZH en ik voel me daar prettig. Tascha, gewoon even de VK bellen hoor. Zorra, achos is je meis net beter van het een loopt ze met een bult. We gaan zo voor behang kijken! Doei
Ja de inhoud viel me zeker niet tegen, vraag me alleen af vanaf welke leeftijd ze uit een beker gaan drinken, want die kan ik wel aan mijn neefje van 2 geven
@Janne: Ja dat dacht ik dus ook meteen, van ziek zijn naar een dikke bult, gelukkig viel het allemaal mee. Gisteravond hebben jullie toch al behang gekeken Ik dacht ook dat jullie er al over uit waren? @Loeki:Verschilt heel erg per kind en ouders, de ouders moeten het kind nl. wel een beker aanbieden en soms kunnen kinderen van 2 nog niet uit een beker drinken. Mijn dochtertje dronk iig voor haar 1e verjaardag uit een beker, zodra ze zelfstandig kon zitten heb ik haar een beker aangeboden, maar ik wilde haar ook zo snel mogelijk van de fles af hebben, vrienden van ons gaven hun kinderen van 3 en 4 nl. nog steeds een fles melk of pap en dat vond ik persoonlijk helemaal niks, het is zo slecht voor de stand van de mond en tanden en daarnaast hebben ze sneller kans op caries, en een fles vind ik ook iets voor baby's Trouwens toch maar eens langs de babydump, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt
ik moet ook nog even naar de babydump toe om die doos te gaan halen. ik denk dat het inderdaad mijn darmen zijn. ik ben even languit op de bank gaan l;iggen en het gaat wel wat beter hoor. ik zal in ieder geval blij zijn als ik dinsdag naar de vk mag en donderdag mijn echo heb gehad. hoe is het verder met iedereen?
Ja nog een paar dagen wachten Tascha en dan kan je weer van je kleintje op het scherm genieten. Gelukkig gaat het met je buik wat beter, je kan idd erg veel last hebben van je darmen als je zwanger bent. Me4t mij en onze kleine jongen gaat alles gelukkig goed.
Ik geloof dat ze idd met 1,5 al uit een beker moeten kunnen drinken. Klopt Zorra, het behang was wel leuk, maar ook wel erg druk. Dus waarschijnlijk gaan we gewoon de nuur saucen en als de meubels er zijn kijken we wel of er her en der nog een beer oid komt.
Janne: Je kan het kamertje idd. altijd nog opfleuren met leuke schilderijtjes en accessoires. Morgenochtend heeft mn dochtertje haar 1e zwemles, wat wordt ze toch groot, zucht......
Ja, ik heb vandaag mijn bestelling bij onze sociale werkplaats opgehaald, een meetlat, een mobiel en een kapstokje met zon, maan en sterren. Ik heb ze de vrije hand gegeven met dit thema en het is echt super. De mobiel is een grote houten maan, met een gebreide must op en wat kleine sterren er om heen. De kapstok en de meetlat zijn mooi blauw met gele manen en zonnen er op. Zo verschrikkelijk leuk en ook nog precies de kleur blauw als de kasten, helemaal super.
Loeki, ik weet niet of je al een lamp hebt, maar bij de Formido verkopen ze een lamp in de vorm van de maan en de lamp zelf is het mannetje op de maan. Toen ik hem zag moest ik gelijk aan je denken!
hallo iedereen, hier ben ik dan, de nacht is redelijk goed verlopen maar wel enorm zwaar, iedere keer als we wel en goed terug lagen te slapen ging de wekker weer af om ons Janna wakker te maken. Het is redelijk goed gelukt maar zelf vond ze het niet zo leuk wat normaal is é. deze morgen heb ik ze dan laten doorslapen. ze heeft nog last van fel licht maar anders gaat het redelijk goed. Ze verteld nog steeds honderd uit over gisteren denk dat ze het zo wat verwerkt. haar gezichtje staat nogal gezwollen vandaag en slaat lichtjes blauw uit zo rond haar neus en boven haar mond. Mijn zoontje zijn oortje is geklakt deze nacht en daarmee is de druk ook weg en die heeft van gans de dag nog niks geklaagt. Ben wel doodmoe nu en 't zal zeker niet laat worden. loeki amaai wat een verhaal u darmen houden nogal te zot met u! kan het nogal geloven da je u zorgen maakte. Maar zolang u kleinne meid nog goed beweegt zal alles wel goed zitten. zorra het was gisteren precies de dag van de ongelukken, hoe gaat het nu met u dochtertje? en de rest sorry ben ik vergeten nogmaals iedereen bedankt dat jullie aan ons gedacht hebben. Annabel
Annabel, fijn dat het weer wat beter gaat! Loeki, ik zag net in je album dat je al een lamp hebt, dus laat maar.