Ooh ja Pientje als je naar Turkije gaat, kun je misschien beter ook geen melk drinken. Ik ga naar Marokko over ongeveer 2 maanden en het drinken van melk daar raadde de VK me af. Ook oppassen met groente en fruit, vooral wat aangesneden is etc.
harley - wat fijn zeg dat het allemaal goed was bij de VK!! En hoe voelt het als jet het hartje ziet kloppen? Ik ben donderdag volgens mijn eigen berekeningen 6 weken, dus dan ga ik ook maar de VK bellen, heb het steeds uitgesteld omdat ik bang ben dathet mis gaat, maar daar ga ik maar niet meer van uit. volgens mij doet iedereen mee met MvM... behalve ik. Kindje op komst is idd een hele leuke site! Ook die andere site is erg indrukwekkend!
Fantastisch dat je een hartje hebt gezien Harley, zal vast een heerlijk gevoel zijn geweest. Ik kan ook haast niet wachten tot 30/8 Vandaag wezen shoppen met mn moeder en mn dochtertje, ze is weer flink gegroeid en had dus weinig kleren meer die ze nog goed past. Meteen een mooie winterjas voor dr gekocht, want die zijn vaak al snel uitverkocht. Mn moeder vond dat ik de laatste tijd nogal een erg kort lontje heb, ik was ook behoorlijk op medeweggebruikers aan het vitten Mn vader vond ook al dat ik erg kribbig was, ik hoop maar niet dat ze vermoeden dat ik zwanger ben, ik wil ze zo graag volgende week woensdag verrassen met een echo foto
Zorra wat goed dat je het nog voor je kan houden! Zag je moeder niets aan je dikke buikje, of had je het goed verborgen?
ik word nu ook wel erg benieuwd naar de echo. moet wachten tot 4 sept. werd vannacht wakker, misselijk. manlief naar beneden gestuurd om kleine soepstengels te halen. dat werkte. tot ik weer wakker werd. weer soepstengels. ik moet dan ook vooral stil blijven liggen. vanmiddag turkse pizza op, jammie. ik heb nog geen andere bh nodig, maar las ik dat jullie zwangerschapsbh's kopen. is er niemand die gelijk een borstvoedingsbh koopt? dat kan toch ook nu al, en dan heb je hem al voor straks.
ja knap dat je nog niks vertelt. Ik zal wel moeten, want we gaan best vaak bij mijn schoonouders slapen. Dan neem ik altijd gezellig ( ) een wijntje en een koppje koffie etc... Ik denk dat ze het al gaan vermoeden. Ik kan natuurlijk ook net alsof doen dat ik ziek ben. Oempje: ik heb ook erg last van mijn darmen. Ik dacht dat het misschien mijn baarmoeder was, maar het zijn tocg echt mijn darmen. Pijnlijk! Ik heb er normaal ook wel last van, prikkelbaar en lucht, maar nu best veel! Ik ga denk ik ook meedoen met MvM. Ik moet alleen nog even informatie opvragen. Ik denk dat ik morgen bel. Waar haal je trouwens een meegroei bh? nergens kunnen vinden net in de stad. Wel een voeding bh
Hoi Nou ik voeg me hier ook maar lekker bij Ben rond 29 april uitgerekend volgens de berekeningen van de ha en daar komen we zelf ook op uit
ramona - heel veel plezier hier en een fijne zwangerschap! ja hebben ze die dingen bij de hema?? ow dan ga ik binnekort is even kijken! Maar daar kan je volgens mij niet passen he, dat vind ik zo lastig! Mo heb je dan gewoon je eigen cup-maat gepakt?
Ooh jaa dat is een goede een meegroei bh... zal er ook eens naar uit kijken. Ik heb vandaag voor het eerst overgegeven en had erg weinig eetlust vanavond. Voor mijn man wel gewoon gekookt, maar die lucht was niet te verdragen. Heb zelf alleen maar rauwe worteltjes en een tomaat gegeten met een bamiblokje... rare trek maar ja er zit iets binnen.
@Meliske... Ik heb maar een cupmaat groter genomen, heb normaal 80c en nu 100d genomen, dacht kunnen ze lekker groeien! hahaha. Nou niks verkeerd aan gedaan hoor! bh zit heerlijk!!!! En ik kan nog een heel eind groeien kan ik je zeggen!!!
gefeliciteerd ramona!! Ik ga morgen ook nog even kijken bij de hema. Ik heb ze zeker over het hoofd gezien. Oempje: ik hoop dat je misselijkheid snel over is. Ik ben tot nu toe nog niet misselijk geweest. Tenminste niet echt heel erg.
Hoi Ramona, leuk dat je hier mee komt kletsen en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Meegroei bh's kan je bij de meeste lingeriezaken kopen, en prenatal. En ja het is best lastig om mn mond te houden, vooral ook omdat mn schoonzusje van de week aan mn ouders en ons verteld heeft dat ze zwanger is. Mn schoonzusje weet het dus wel, maar ik weet dat mn ouders erg afwachtend zijn en toch nog niet enthousiast durven te zijn, bang dat het weer misgaat. Dus om hun ook wat kopzorgen te besparen leek het me leuker om het vlg. week woensdag te vertellen. Wel een hoop gedoe, mn MvM flessen verstoppen, mn buik verstoppen, hihihihi. Maar ze zullen hopelijk volgende week wel heel verrast en blij zijn als ze horen dat ook ik zwanger ben en ze dus in 2007 in 2 maanden tijd van 2 kleinkinderen opa en oma worden (mn schoonzusje is eind maart uitgerekend )
dat is wel heel erg leuk!! Samen zwanger en binnen 2 maanden( hopelijk, ) 2 kleinkinderen. Misschien moet ik ook maar even wachten tot de echo. Dat is 12 september. Ongeveer 2 weken dus... ( en ietsje meer)
Milou, ik heb twee meegroei beha's en een voedingsbeha (die ook nog kan meegroeien ) Ik heb ze bij wehkamp besteld en mijn moeder heeft er een uit Engeland meegenomen (daar zijn ze een stuk eleganter dan hier!)
zojuist is mvm langs geweest. veel info en zo gekregen. morgen worden de flessen al afgeleverd (tot de echo alles via achterom). kan ik ze al flink gaan vullen want ik ben deze week nog lekker thuis. me2, dan ga ik eens op engelse sites surfen op zoek naar mooie voedingsbeha's. normaal hoeft het wat mij betreft allemaal niet zo mooi, maar ik wil straks wel overal borstvoeding gaan geven, dus dan mag het er wel mooi uitzien.
hallo, Zag vanmiddag pas dit forum maar de verbinding was een beetje raag vandaar nu mijn verhaaltje. ik ben rond 12 april uitgerekend, spannend, heb weinig klachten moet wel vaak naar de wc, ben dorstig en sinds vorige week moe, mijn borsten doen al zeer vanaf het begin van de zwangerschap. ik heb pas in mijn 12de week, (20 sep) mijn echo en tevens het eerste bezoek aan de veloskundige.. O;ja, ook zitten mijn broeken niet meer lekker en heb gisteren mijn 1ste zwangerschaps bh gekocht en idd ook bij de hema!!