Ja, echt iets voor ons idd. Ben er ook heel blij mee, ga morgen eens kijken wat er zoal meer is. Nou morgen is het D-day, wat zal de arbo-arst gaan zeggen? Ik ben zo bang dat hij me weer volledig aan het werk wil hebben. Maar 3 andere deskundigen hebben dat al afgeraden. Zou dat invloed hebben? Hoop stiekem maar dat ik morgen weer goed veel pijn heb, dat ik het niet hoef te faken of zo. Nu doet het wel zeer (ijsklontjes komen in zicht ) maar dat kan morgen al weer over zijn. heb wel enrom veel last van mijn rug, maar dat hoort er bij zegt de fysio. Ik moet nu andere spieren gaan gebruiken en daar horen ook spieren in mijn rug bij.
veel succes morgen loeki, ik duim voor je dat je 50% kan blijven werken. nou ik heb de tekst voor de geboorte kaartjes af en ik ga morgen even kijken bij de drukker en vragen voor een proefdruk.
hallo, ben er ook nog eens geraakt! sorry dak even nie reageer op alles, maar ik heb vluchtig alles gelezen. ben vandaag met mijn schoonma en -zus gaan shoppen en ben kapot maar blij dat ze kleren gevonden hebben voor de trouw. Met mijn dochter gaat het stukken beter , ze klaagt minder en minder van hoofdzeer. morgen om 17u45 naar gyn voor 20 weken echo, we verlangen nogal niet te doen! kga nu eerst mijn kids in bed stoppen mss tot straks nog eens, Annabel
Heb even een tip nodig, morgen zijn we een jaar getrouwd, maar geld om echt iets leuks te doen is er niet (want manlief gaat volgende week de nieuwe Nintendo kopen). Ik heb dus niet zo veel zin om morgen ook nog geld uit te geven aan cadeau's. Toch wil ik iets doen, maar wat?
allereerst van harte gefeliciteerd. Altijd lastig om wat leuks te verzinnen als het niks mag kosten, maar daar verzinnen we wel wat op. Je kunt natuurlijk heerlijk romatisch thuis eten. kaarsje aan, romantisch muziekje aan. Daarna kijk je een heel liefdes film, met z'n tween op de bank, tegen elkaar aan hangend. Je kan ook, als het weer een beetje goed is, romantisch naar het strand gaan en daarna ergens warme chocomelk met slagroom drinken. Ligt er wel aan waar je woont, want anders kost het nog een hoop geld. je kan bij close vrienden de avond doorbrengen en dan wat lekkers halen om bij de koffie te eten om te vieren dat je een jaar getrouwd bent. Hebben jullie niet nog een stukje van de bruidstaart bewaard, om nu op te eten? als ik nog meer verzin, dan laat ik het wel weten
lekker samen uit eten. me vriend en ik zijn op dezelfde dag jarig en gaan elkaar echt niet iedere keer een cado geven, zo van nou schat gefeliciteerd met je verjaardag, ja jij ook he, hier heb je jou cado, ja dank je jij ook de jouwe neeeeeee we gaan ook gewoon lekker samen uit eten.
haha,hoe krijg je het voor elkaar Meliske, op dezelfde dag jarig zijn. Nou ik ga naar bed, welterusten allemaal.
En weg zijn ze allemaal weer, Lekker slapen dames. Fijn dat alles goed is met je dochter annabel Loeki: Maak jullie favoriete eten en doe een kaarsje aan. Romantisch en lekker!
Goede morgen dames. Nou ik heb geweten dat ik bij de fysio geweest ben hoor. Ik hoef niets te faken bij de bedrijfsarts, man, wat doet het zeer. Kon gisteravond ook beslist niet slapen, of iemand een sigaret op m'n bekkenrand uitgedrukt had, maar ik heb de ijsklontjes maar even gelaten voor wat het was. Nu heb ik vooral last van de linkerkant van m'n lies, echt heel pijnlijk. Ik ben nu ook al uit een van mijn positiebroeken gegroeit verdorie, ook nog een dure Noppies spijkerbroek. Baal daar echt van. Dus moet vanmiddag maar even op zoek naar iets nieuws, want ik heb nu nog maar een positiebroek die past (en met dit weer aan kan) verdorie. Heeft iemand een tip voor/tegen lekkende borsten. Overdag valt het mee, maar 's nachts wordt ik er gek van, wordt helemaal nat wakker. Ik heb wel van die pads die je in je bh kan doen, maar ik draag 's nachts geen bh. Hoe doe je dat dan? Graag jullie ideeën.
@Loeki,misschien zijn lilypadz wat voor je? http://www.lilypadz.nl/ En ik droeg 's nachts ook nooit een bh ,maar wel hempjes die goed aansluiten aan mijn lichaam en deed daar dan ook die gewone pads in en dat bleef wel zitten. Maar dan moet je hempje niet te los zitten. Ben benieuwd wat de arbo gaat zeggen. Ik moet zo naar de vk,zie alleen tegen die fietstocht op met die harde wind en het is al iets van 20 minuten fietsen. Op de heenweg heb ik tegenwind en de terugweg gelukkig niet dan. En morgen de echo.....zucht.....
MEISJES ROZE, JONGENS BLAUW De gewoonte om een jongensbaby blauwe kleren te geven en een meisjesbaby roze, is erg oud. Het gebruik stamt uit de tijd dat men in Europa geloofde in de macht van kwade geesten. De kwade geesten zouden vooral toeslaan in tijden van grote vreugde en geluk, zoals bij de geboorte van een baby. Jongens werden door de blauwe kleur, de kleur van de hemel, beschermd tegen de kwade geesten. Meisjes, die als inferieur werden beschouwd, zouden deze bescherming niet nodig hebben, de kwade geesten waren vooral geïnteresseerd in de jongens. Door meisjes in roze te hullen zagen mensen, maar ook kwade geesten, meteen of de baby een meisje of jongen was. Loeki, gefeliciteerd met je trouwdag! Heb je al wat leuks bedacht? Vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt. Zorra, kan me voorstellen dat je bent geschrokken in het zwembad. Sorry, verder weet ik het niet meer. Ben de laatste tijd een beetje druk.
Veel plezier bij de echo pientje. Ik heb ontzettend pijn in mijn tepel. Van de week zat er al opgedroogd vocht aan. Geen bloed maar wat je ,als je bijv een puistje uitknijp tot bloedens toe, en dan dat vocht erna. Snappen jullie me? Maar na een douchebeurt was dat weer weg. Nu 2 dagen later doet die tepel echt pijn. Kijken doet al zeer. Zou het een tepelontsteking zijn? Of bestaat dat niet? Moet ik er mee naar de dokter of gaat dat vanzelf weer over?
goeiemorgen, proficiat loeki met jullie huwelijksverjaardag! en succes straks bij de arts het zal wel meevallen. pientje het zal wel dat je er tegen opziet zo waaien hopelijk heb je meewind en niet tegen. Kga nog een beetje aan ons huwelijk verder werken adressen in pc stoppen enzo... deze avond naar gyn verlang al het zal een lange dag worden vrees ik... Annabel