@Bosi, gelukkig gaat het wat beter met je rug. Wandel ze vanmiddag met de hond, zorg ervoor dat je niet weg waait he. @Janne, succes vanmiddag bij de HA
oempje - wat leuk! en ijn dat alles goed was! Gefeleiciteerd met je mannetje! janne - suc6 vanmiddag bij de HA! en nou weet ik het niet meer zal zo blij zijn als ik ook eindelijk me 20 weken echo heb!
Zorra: ik zal proberen op de grond te blijven staan. Is het zulk slecht weer dan? Ik zal eens naar buiten kijken. Vervelend inderdaad dat je steeds een andere HA hebt. Ze hebben dan wel een kaart met gegevens, maar dat is natuurlijk nooit hetzelfde als een arts die gelijk weet waarvoor je komt. Ik ben laatst verhuisd en moest mijn HA die ik al vanaf mijn 8e had achterlaten. Die man is echt geweldig. Maar helaas gingen we verweg, dus moest ik wel wisselen. Ik ben nu bij twee vrouwen. Ik ben er nu 2 keer geweest, en had die twee keer ook een vervanger, , dus de dames heb ik alleen bij het kennismakingsgesprek ontmoet. Het is een klein tasje hoor, een pilotentas om precies te zijn. Ik ben er super blij mee. Was wel weer 40 euro,
Waarom Meliske? Je weet toch dat wuppie nog leeft ( daar ben ik nog steeds erg bang voor nl, dat er geen hartactiviteit meer is). Of luistert je vk niet naar het hartje?
Ach het is beter voor je rug, dus 40,- is veel maar dalijk je beeb pijnloos kunnen tillen is helemaal onbetaalbaar.
ow ja gelukkig klopt het hartje goed en mag ik dara iedere keer naar luisteren bij de VK maar ik had me echo al bij 9 weken en deze dus bij 22 dus daar heeft zo lang tussen gezeten, en ik wil wub zooooooooo graag weer is zien!
Ja je wilt hem gewoon graag zien. Dat vind ik ook altijd leuk! Maar de 20-weken echo is zeker de laatste en dan moeten we zeker weer 20 weken wachten totdat we onze kleine zien? Kenners?!
@Meliske: Nog een weekje en dan kan jij ook genieten! Maar je maakt je toch niet druk he, het gaat toch allemaal goed? Of verlang je er gewoon naar om je kleintje weer even op het beeldscherm te zien? @Loeki: Nou dan mag je in je handjes knijpen, ik wou dat ik mn HA de hele dag kon bellen. @Bosi:Het is buiten helemaal niet koud, best lekker eigenlijk, maar er staat soms een flinke wind (hier iig) @Janne: He niet meer bang zijn voor geen hartactiviteit he, je hebt Frummel pas toch nog levendig zien bewegen? En je voelt het zo nu en dan? Het gaat allemaal goed en het blijft gewoon allemaal goed gaan!
misschien, ik ben er nog niet helemaal uit. Ik vind een 3d echo heel erg gaaf, maar ook heel erg duur. ik moet het nog beslissen
ik ga zo naar de arbo arts, ben gewoon niet lekker vandaag, zit met mijn benen wijd, alles doet zo zeer daar beneden. IJSKLONTJES!
oempie proficiat met jullie jongen, ja jongens aan de top, benieuwd wat het bij ons gaat worden. Het is hier 50/50 de ene helft zegt ge draagt voor een meisje en dan andere ge ziet aan u gezicht dat het een jongen word! loeki succes straks ,meisje toch het zit u echt niet mee... wij laten ook een 3,4en 5D echo doen en dit op 3januari om 10 uur in gent, wij betalen 110 euro voor 6 foto's en een dvd. wel duur maja we zijn ook veel te nieuwwsgierig naar onze pruts. meliske ik begrijp u maar al te goed van het wachten word je zot, bij ons is het nu 6 weken geleden en al veel te lang voor ons... Zorra hoe gaat het met u? Annabel