ja annabel erg he! maar jij ziet je kleintje ook weer over een paar weekjes hier kost een 2d +3d + 4d + dvd +foto's 75 dus dat wel eigenlijk wel mee.
meliske ik zie vanavond mijn kleintje terug heb mijn 20 weken echo vandaag. janne een 5d echo is nog duidelijker of een 3,4d echo dat is iets nieuws dat ze er hier sedert dit jaar nog bij doen. op de volgende site zie je het mooi welke foto's het zijn, www.studio9months.com nu ga ik een beetje eten, buikje grolt tot straks nog eens, Annabel
ow ja natuurlijk annabel daar had iklangs gekeken, veel plezier vandaag! ik heb er ook vast langs gekeken maar willen jullie weten wat het word?
hoi annabel. ik heb even gekeken op die site, maar ik kan niks vinden over 5d. misschien kijk ik erover heen hoor. heel veel plezier vanavond met de echo en wil je inderdaad weten wat het wordt.
@Oempje,wat fijn dat alles goed was! En weer een jongen! Leuk zeg! @Meliske,wij gaan 8 Januari een pretecho laten doen,mits de echo morgen natuurlijk goed is. Is wel prijzig maar ik vind het het geld wel waard. Hoe vaak ben je immers zwanger,ik vind het heel bijzonder. Bij Jennifer hebben we het ook gedaan dus zou lullig wezen als we het bij deze kleine niet zouden doen. Wij betalen 100,- en las dat het bij jullie maar 75,- is,scheelt gewoon 25 zeg! @Annabel,hihi wat een leuke uitspraak "buikje grolt" Nou na hard fietsen (en mega zweten) ben ik weer terug van de vk. Alles was weer goed. De vk zei wel dat het een erg druk kindje is,vooral omdat ik hem/haar al zo snel en goed voel....vind ik niet erg hoor
Zo, daar ben ik weer! Weer terug van de VK en even alles bijgelezen... dat waren veeel blz. @Tascha, om met jou verhaal te beginnen, ik vind het echt een naar verhaal en erg jammer dat je schoonouders zich zo moeten gedragen. Misschien heeft het heel even tijd nodig, omdat het even een schok was dat je zwager problemen heeft met zwanger worden. Ik moet trouwens ook nog beginnen met alles, helaas wordt het voor mij geen hele babykamer, omdat ik een klein huisje heb. Ik moet alleen kijken voor een bedje en een commode, geen kast. Maar gelukkig hebben we nog even... en hoop dat het meevalt met eventuele levertijden. @Loeki, heb het erg met je te doen. Al die klachten en gedoe met werken en arboarts. Hoop dat je goed nieuws hebt gekregen. Gefeliciteerd met de verhaardag van jullie huwelijk, hopelijk gaan jullie toch iets leuks doen. By the way, een nieuwe nintendo, is je man ook zo gek op computerspelletjes? Mijn man is soms echt een klein kind is erg gek op online-spellen op de pc, en speelt dit met wel vier vaste vrienden. Waarvan er ook drie een partner hebben, wij vrouwen worden dus weleens gek van onze mannen hahaha... Wens je verder veeel sterkte met de pijn, en doe het rustig aan! @Pientje, je hebt zeker geluk gehad met jullie mooie bugaboo, hij is prachtig! Ik hoor vaker via marktplaats, maar ik vraag me dan wel af of je garantie hebt? Blij te horen dat alles goed was bij de VK. @Jopie, leuk een eigen gebreien dekentje, ik heb breien ook geprobeerd met een hele gang-bang vriendinnen, allemaal breinaalden en wol gekocht en één vriendin die er supergoed in is ons leren, was zeker lachen. Helaas ben ik de volgorde van steken weer vergeten...vond het wel leuk. @Melsike, misschien een stomme vraag van een zwangere dame, maar wat betekent het dat je baarmoeder N+1 is? Ik heb hier namelijk nooit van gehoord? Moet de VK dit zeggen? @Zorra wat een stomme badjuffen, het ontbreekt hen erg aan verantwoordelijkheidsgevoel. Hou ze in de gaten! En idd, ik wilde ook het geslacht weten, omdat je dan meer een beeld hebt van je kind. Als ik naar jeugdfoto's kijk van mijn man, hoop ik stil dat ons kleintje er een beetje op lijkt, wat een knapperdtje was t.. hihi @Dizzy missy een stoere kamer voor een meisje vind ik ook wel leuk, en je akn het altijd aanvullen met leuke assesoires, ik zou ook voor de kleur oranje kiezen voor erbij of geel. @Eef25, jij krijgt ook een jongen, maar wilt het nog een keer bevestigd zien? Geloof je het nog niet of heb je het nog niet duidelijk gezien. Ik ga er maar van uit dat t een jongetje is... echt zeker weten is moeilijk. Persoonlijk kies ik niet voor een pretecho, omdat ik gelezen heb dat het beter is om zo weinig mogelijk echo's te laten maken ivm de onbekende wetenschap over de gevolgen van een echo. Ik denk zelf dat die er niet zijn, maar vind het niet echt nodig om voor de lol een echo te maken. Heeft ook te maken met de prijs... kan ik wat anders leuks mee doen. Dus voor mij wordt het als het goed is idd 20 weken wachten ... komt trouwens volgens mij ook wel vaak voor dat je voordat je moet bevallen een echo nodig hebt, om te kijken hoe de baby ligt etc. @Annabel gelukkig gaat het goed met je dochter, ze had een rake klap gehad. Wens je veeel plezier bij de echo vanavond! @Bosi333 gelukkig is je rug minder pijnlijk... ik heb er soms ook last van, maar niet veel... heeft te maken met de houding bij mij Zo ik heb de meeste nu wel gehad denk ik hahaha Mijn controle bij VK was goed, weer naar het hartje mogen luisteren, love that sound! Bloeddruk ook in orde... zag er dus allemaal goed uit. Ik heb het verder gehad over thuis bevallen of in ziekenhuis. Kies toch voor het ziekenhuis, of misschien wel kraamhotel, lijkt me echt super relaxed. Ook omdat ik echt geen ervaring heb met baby's en alles nieuw is, lijkt het me ook wel leuk en leerzaam om even 24 uur omgeven te zijn met mensen die er veel vanaf weten. Ik voel de baby veel bewegen vandaag, echt super leuk, omdat ik er nu ook een beeld bij heb. Ik lees dat er een aantal minder zijn gaan werken, zijn er ook nog dames die wel veel werken 4/5 dagen? Van harley las ik dat ze veel werkt ivm eigen zaak, maar zijn er ook die veel werken bij een werkgever en waar het ook gewoon lekker gaat?
Hallo dames! @Loeki Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! @Pientje Fijn dat alles goed gaat met jullie kindje! @Annabel Veel plezier bij de echo vanavond! @Tascha Mooi dat alles goed is! @Oempje Fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met jullie mannetje! @Meliske Wij gaan ook een pretecho laten maken, ik vind de plaatjes niet altijd even mooi maar ja we gaan het gewoon doen.
@Janne: Helaas Janne, de 20 weken echo is de laatste echo die je krijgt. Ik krijg er nog wel een met 24 weken, maar dat is om te kijken of mn placenta een goede doorbloeding heeft. @Oempje: Kon bijna niet anders dat het met de baby goed ging he, vanmorgen nog kunnen genieten van je kleintje op het beeldscherm. @Annabel: Alles gaat goed hoor, wel erg moe en last van mn rug, maar zolang ik geen harde buiken meer heb en geen bloedverlies ben ik allang al blij Veel plezier strakjes he! @Pientje:Mooi dat alles weer goed was met de kleine. Wij gaan ook een pretecho doen, maar meer omdat we dan net als bij onze dochter er een filmopname van willen hebben. Net als Pientje vind ik het zo sneu om bij het ene kind het wel te doen en bij de andere niet. Maar het wordt dan gewoon een korte echo, die kost dan 50 euro (incl. dvd, 2 grote foto's, geslachtsbepaling, en weekendtarief) Net druk in huis geweest en nu ik rustig zit is meneer flink aan het trappelen, zo schattig.
Oempje: n+1 betekent dat je baarmoeder 1 cm boven je navel zit. Harley heeft geen iegen zaak, maar werkt in een parfumerie vandaar dat de decembermaand druk is voor haar. Als je via MP koopt heb je geen garantie. Een kraamhotel lijkt mij ok wel wat, maar ja er zit er niet een echt in de buurt.
Bij ons is bij de 20-weken echo helemaal niet gekeken naar de placenta. Zal ik daar alsnog om vragen dan?
oempje: fijn dat alles goed is. Ik ben fulltime aan het stage lopen ( gelukkig wel veel thuis werken) en vrijdag de hele dag naar school. Wel druk en veel, maar nog wel te doen. Pientje: ook fijn dat alles goed is.
Bosi wat voor stage doe je eingelijk je zit nus zeker in het laatste jaar? Ik moet nog een aantal jaar ik kan niet wachten tot ik stage mag lopen het lijkt me echt leuk.