Nee hoor Dientje je kunt de kleine geen pijn doen op die manier. Ik lig ook half op mijn zij, half op mijn buik(je) en dat is echt geen probleem.
ik slaap ook niet meer op mijn buik. maar dit is niet omdat ik bang ben dat het niet goed meer is, maar omdat het niet lekker meer ligt. ik heb dan het idee alsof ik op een grote bal lig. loeki, maak je niet druk meid, ze zoeken het maar lekker even uit. moet je vandaag nog gaan werken of niet?
Nee, op woensdag werk ik thuis, maar op dit moment ligt mijn opdracht bij de screeners en dan heb ik er weinig werk van.
Oke ik heb niets gezegd Zijn er dan niet meer die van het lijstje kunnen? Zal eens kijken. Het kan geen kwaad hoor om op je buik te liggen. Bij mij zit het tussen mijn oren En nu vind ik het ook niet echt lekker liggen op een basketbal.
bianca van harte welkom bij de april mama's en weet hir kan je altijd van alles kwijt. Enja het ziet ernaar uit dat de jongens aan de winnende hand zijn, maar het voornaamste is dat we allemaal ne gezonde baby krijgen Annabel
ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik een meid krijg, net zoals bijna alle mensen in mijn omgeving, dus de meiden stijgen waarschijnlijk wel weer hahaha
Nou volgens mij hebben de meeste moeders het tot nu toe bij het rechte eind gehad. Als ik het lijstje kijk van degene die het wel willen weten/vertellen klopt het tot nu toe allemaal. Denk dat moeders dat ook wel aanvoelen.
Maar roomkaas, geitenkaas en notenkaas ed mag weer wel. Of ook niet? En hoe zit het met vissalades? Paling en zalm uit een vacuumpakje mag weer niet he.
Janne: ik weet dat ook niet zo goed, met die kaasjes. Ik denk een jongen, omdat ik een paar keer bij een " paragnost" ben geweest. Of ik er helemaal in geloof, maar mede daarom denk ik een jongen. Mijn gevoel gaat naar allebei uit. Ik heb voor zowel een jongen als een meisje hele leuke namen. En ik heb echt helemaal geen voorkeur. Ik ben echt heel benieuwd wat het gaat worden! Gezond natuurlijk altijd!
@Annabel: Gefeliciteerd met je goede echo en natuurlijk met jullie kleine man. @Pientje: Succes vandaag he, geniet er maar van! @Janne: Lait au Cru mag idd niet @Bianca: Leuk dat je ons gevonden hebt en met ons mee komt kletsen @Loeki: Ja dat zal lekker zijn dat jij daar maar verantwoordelijk voor bent, dat is idd iets dat de school meteen in de kluis moet opbergen (meestal hoort de systeembeheerder dit te regelen, hij gaat over de programma's) Wat betreft je vissen; je nitraat of nitrietgehalte zou te hoog kunnen zijn, ververs je elke week 20% van het water? Even meteen 20% van het water verversen. Je kan het water ook eerst laten testen bij de dierenwinkel of aqua zaak mocht je zelf geen testset hebben. Dan kunnen ze je vertellen of het een nitriet of nitraatpiek is of dat je CO2 misschien te laag of te hoog is. Ook kan je een PH val hebben, en dan kunnen je vissen ook dood gaan. Er kunnen dus meerdere oorzaken zijn, een druppel testset is daarom erg makkelijk om zelf in huis te hebben.
@ Zorra, bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken http://www.zuivelonline.nl/?PageID=115 voor de kaasliefhebbers.
Alle zachte kazen mogen niet, maar wel weer als ze gepasteuriseerd zijn. Dit hoort er dan op te staan. Bij de AH snijden ze de geitenkaas vers en stond het er niet op, maar mn vriend had t gevraagd of het gepasteuriseerde kaas was en ze zei dat ze het toevallig voor een andere zwangere had uitgezocht en dat ze alleen maar gepasteuriseerde kazen verkochten (of dat bij elk filiaal is weet ik niet)