April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom anoniempje!
    veel plezier hier!
    en een fijne zwangerschap!!!

2. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    amaai wat is er hier veel afgekletst vandaag...
    Aan de nieuwe zwangeren proficiat en welkom erbij!
    Chantal open maar het nieuwe topic ze volgen er snel bij hoor en dan kunnen jullie gezellig kletsen wie weet kom ik wel over bij u want ik gok nog steeds hoever ik ben..
    De buik die groeit wel goed en 's avonds hoe rapper ik uit mijn broek ben hoe liever want als er dan iets spant k zou gek worden, voel me dan net opgeblazen tonnetje :)

Na het lezen van da sexen denk ik toch van te wachten tot na die 12 weken, ie zal er niet dood van gaan ventje en dan is het verlang zo groot.....
    Annabel

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik wacht denk ik ook tot na de VK. Dan ben ik iets meer zeker. Ik ben nu nog veel te bang dat het mis gaat. Mijn eerste zwangerschap, dus ik weet nog helemaal niks op dit gebied. Maar voor iedereen is het een keer de eerste keer geweest.

trouwens na de 12 weken is seks zelfs goed. Staat op mijn 9 maanden kalender( ;) )het staat geloof ik bij wk 19

4. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    ben net gaan zien op de 2 sites hiervoor aangegeven, welk mooie en intersante site echt de moeite waard om eens te gaan zien...
    mooie foto's en goeie uitleg..
    mijn vriend zat in bad en liet de hartsalg afspelen en die zo van wa was dat??? juist ne sneltrein...
    we verlangen nu nog meer om het hartje te horen vanonze baby...
    kga gaan slapen want ben doodmoe,
    slaapwel iedereen en tot morgen,
    Annabel

5. fluikdes

fluikdes Nieuw lid

22 aug 2006
    2
    0
    0
    wij doen ook maar mee aan de race voor april moeder en kind. Tenminste als m'n kindje maar niet te eigenwijs is, kunnen we hem/haar verwachten op de 13de...

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gefeliciteerd met je zwangerschap fluikdes!
    welkom hier en klets lekker mee!!!

met mij gaat het eigenlijk wel prima, ik moet zeggen dat ik regelmatig erg snel op me teentjes ben getrapt. gisteravond gewoon knallende ruzie zitten maken om niks!!! maar ja hoort er bij he.
    Vanacht ook ontzettend last gehad van me (.)(.)
    toen ik uit bed ging om na de wc te gaan....soooo leek wel of ze gingen scheuren, wat een pijn! Maar verder gaat het ze gangetje.
    hoe is het met de rest?

7. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemorgen,

proficiat en welkom erbij fluikdes!!!

heb deze nacht heel goed geslapen. deze morgen wat last van buikpijn en nu na het drinken van mijn koffie gevoel datie beke blijft zitten in de keel..

't is een mooie zonnige dag vandaag maar 'k moe wereken van 13 tot 20u15 dus veel ga ik er niet van zien... :cry:

Annabel

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow dat is jammer annabel, ik ben heerlijk vrij!!!! ga lekker NIKS doen vandaag, hihi!

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Mogge meiden!
    Meliske het is gewoon magisch om dat hartje tekeer zien gaan op dat schermpje. Echt ik wist niet wat ik zag. Zo mooi!

Nieuwe aprilmama's welkom! Veel plezier met je zwangerschap!

Gisteravond hebben we het aan mn schoonouders verteld. Echofoto in de aanslag. Ze waren helemmal blij gelukkig (met hun weet je het nooit)
    Mn schoonmoeder kwam zelfs meteen met een knuffelaap aanzetten. Die had ze al een jaar geleden gekocht voor mocht het ooit zover zijn. Wat een muts he hihi. Wel lief!
    Ook de buurvrouw kwam gisteren al met een knuffelbeer aanzetten toen ik haar vertelde dat het echt was. Maar ze wist het al want m'n man had z'n mond voorbij gepraat. Zo leuk!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha dus je man had het niet stil kunnen houden??? wat leuk!!!!

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja en hij had het ook al een paar weken geleden aan z'n beste vriend verteld in de kroeg haha en ik wist er niks van. Ik dus geheimzinnig doen terwijl hij het al lang wist. Tjongejonge hihi

Ik heb mn echofoto's in mn album gezet voor als iemand wil koekeloeren.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    tuurlijk willen we die zien!!! wat een klein schattig beebje!!!!! Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi hoi meiden,

spannende dag morgen, ik heb ipv 4 sept. morgen mijn 1ste echo, ivm veel buikpijn en onzekerheid mocht ik morgen komen.... hoop dat ik het kleine wonder dan voor het eerst mag horen!!!

Liefs

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat spanned lisje! Hoop dat alles goed is en dat je een mooi kloppend hartje hoort/ziet!!! en geen zorgen over die onzekerheid, die hebben we allemaal, helaas.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Welkom anoniempje!

16. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    hallo allemaal,

voorzichtig meld ik me dan ook maar aan op deze site, ik zeg voorzichtig want ik ben nog heel onzeker of het deze keer goed gaat omdat het vorig jaar bij ons in de 5e maand is misgegaan.
    ik heb inmiddels al 2 echo's gehad (18 en 21 aug.) en het positieve is dat het hartje klopt!
    sta onder strenge controle want volgende week dinsdag moet ik alweer langskomen (wat ik helemaal niet erg vind, al moet ik elke dag langskomen, heb ik het er voor over)
    ben dus uitgerekend op 11 april, de verjaardag van mijn hubby :D
    (hoe krijgen we dit uitgekiend)

hebben meer zwangeren dit meegemaakt om uitgerekend te zijn op eigen of manliefs zijn verjaardag?

groet nienke

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Spannend Lisje! Succes en veel plezier met naar je beeb kijken!

Meliske mooi he! Ik ben er zo trots op! Maar jij bent vast ook snel aan de beurt en dan zie je vast ook een prachtig klein mensje rondzwemmen!

Nienke wat een spannende tijd voor je zeg. Ik hoop dat je er wel weer van kunt genieten. Heel mooi dat je zo goed onder controle gehouden wordt. En dat hartje is een goed teken he!
    Grappig dat je op de verjaardag van je man bent uitgerekend!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nienke - wat fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! ik geloof dat loeki ook op een speciale dag was uitgerekent maar dat weet ik niet zeker.

harley - ikke ga morgen bellen na de VK, dan ben ik 6 weken en hoop dan te horen wanneer die echo komt, ik hoop heeeeeel snel!

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik duim voor je dat je snel mag Meliske!!

20. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    ja nienke ik heb zo het geluk gehad.
    mijn dochter en ik shelen precies 21 jaar!! bij haar was ik uitgerekend voor 4 maart maar ze is geboren op 19 februari zelfde dag als ik!!
    K moe zeggen das wel een leuk gevoel en de mooiste 21 ste verjaardags cadeau ooit!

lisje morgen zal je een mooi hartje zien kloppen en dan ben direct wat geruster wat goed te begrijpen valt.. mss zijn het gewoon bandenpijn dat je hebt maar nog 1 nachtje slapen dan weet je een antwoord op al je vragen, alvast succes!

Annabel

Deel Deze Pagina