Tascha als je van te voren hebt gezegd, nee dan moet je het ook niet doen. Ik had ook sie twijfels hoor, maar ben nu eigenlijk wel blij dat we het niet weten.
Gehakt ( ongeveer voor 2 ballen ) rul bakken in een pan. Bak er een lekker uitje bij( naar smaak) Dan op smaak brengen met zout, peper en paprika kruiden. De paprika hol maken( dus alles er van binnen uit, maar verder heel laten) en het gehakt met een uitje erin doen. De over voor verwarmen op 175 graden en de paprika('s) er in 20 minuten warm in maken. Ik doe de aardappelkroketjes er altijd direct naast. dan kun je dus gelijk alles eten, en met erg weinig vet! Eet smakelijk. Meliske: dat valt wel mee dus. Ik moet mijn hond soms ook wel een uurtje of 6 alleen laten. Komt bijna nooit voor, maar af en toe wel. Ik was er even benieuwd naar,
tascha - ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en het dan toch heeeeeel graag willen weten. je kan het ook op een blaadje laten schrijven en in een envelopje doen, zodat als je het echt wilt weten, je altijd kan kijken.
ja ik vind het ook altijd erg zielig als honden de hele dag alleen zijn. wij hebben echt pas gewacht met een hond totdat ik minder ging werken. en dan hebben we er expres 2 gekocht zodat ze dan iig toch samen zijn.
Daar zit ik dus ook aan te denken meliske. Om straks nog een tweede te kopen. Ook dat hij dan een maatje heeft, en ook omdat ik me dan ook minder schuldig hoef te voelen als ik met de baby bezig ben steeds. Lukt het met twee honden? Meer werk? Sorry voor alle vragen,
Daarom hebben wij dus katten. We nemen pas honden als de kids daar oud genoeg voor zijn. Dus nog een jaar of 10 wachten denk ik.
wij hebben wel hele kleine hondjes he, maltezer leeuwtjes. maar de oudste kochten wij toen ie 9 weken was en die kan zoiezo heel moeilijk alleen zijn, veel piepen snachts, dus toen hebben we er na een maand nog 1 bij gekocht, en ach het is wel iets meer werk, maar valt best mee. deze ruien niet veel, worden best wel snel vies dus ik doe ze om de week zondags in bad. Laat ik het bad vol lopen, nouja vol....een laagje en zet ik ze er allebei in, beetje hondenshampoo en ze zijn weer schoon. nu piept de oudste niet meer omdat ze samen zijn. maar echt veel meer werk is het niet. vind het heel gezellig, vooral als ze aant spelen zijn dan vliegen ze achter mekaar door de kamer en idd wat je zegt als straks de kleine er is hebben ze wat aan elkaar en hebben ze toch iets minder aandacht nodig van jou. wat voor hond heb jij?
Een kruising boerenfox ( staat in mijn album) Hij is erg op mij gericht. Hij kan prima alleen, maar dat is natuurlijk niet altijd leuk. Met de baby zal het best wel goed gaan, maar ik denk dat hij dan een heel stuk moet inleveren. Ik zit er best wel mee eigenlijk,
Ik ga gewoon pasta maken denk ik, zal het zelf wel niet meer hoeven als ik het klaar heb, maar dat ben ik ondertussen wel gewend. Ik moet er trouwens op gaan letten dat ik voldoende eet, want ik bedacht me om 17.00 uur dat ik vandaag pas 3 Wasa-crackers gehad heb en een brownie en meer niet, geen eten en ook niet gedronken. Ik ben ook zo verschrikkelijk moe van alles
nou weet je wat het is, ik zou als ik jou was even wachten met een hond erbij kopen. eerst is aankijken hoe het straks gaat met de kleine erbij. Heel belangrijk om hem overal bij te betrekken. Laat em lekker snuffelen aan de kleine, verschoon de luier op de bank zodat hij er bij kan om te ruiken. dan heeft je hond het gevoel dat hij er toch bij betrokkken is en dat hij niet weg wordt gejaagd. als je hond er gewoon goed mee omgaat zou ik er, tenzij je zelf graag wilt natuurlijk, geen hond bijkopen, als je hond eenzamer lijkt als voorheen, kan je altijd nog beslissen om er een bij te kopen.
loeki - dat is idd niet erg veel. ik eet vanavond lekker verse erwtensoep door me moeder gemaakt, mmmm moeders eten blijft toch altijd nog het lekkerste
Dank je voor je tip meliske. Ik zal eens contact opnemen met mijn oude hondenschool, misschien hebben die tips voor me, Loeki: dat is niet goed. Straks maar even alles inhalen,
Nee, heb nu een groot glas melk en 2 krentebroodjes gehad, maar het blijft erg weinig. Ik eet ook niet veel, want ik heb het gevoel dat mijn maag 10x zo klein is als anders. Is ook wel een beetje waar, maar ik krijg overdag dus gewoon geen honger. Ja nog het laatste stukje chocoladeletter gegeten, maar dat was het dan. Misschien dat ik daarom ook steeds zo moe ben, ik weet het niet. Volgens mijn fysio zou ik nu moeten barsten van de energie en ik kan alleen maar op de bank hangen en moe zijn. Sorry voor mijn klaagzag hoor dames. Ik ben nog steeds heel blij dat ik zwanger ben, maar ik voel me helaas door nog heel veel mensen onbegrepen (present company not included )
op dit moment hen je het ook niet makkelijk hoor loeki. maar je kan het er bij ons beter uit gooien, daar heb je meer aan. wij zijn er voor je. ff een cyber knuffel van mij
Dank je Tascha, ik vind het alleen zo vervelend om alleen maar lopen klagen op het forum. Ben het met je eens dat het oplucht, maar nu nog de energie vinden om weer eens iets leuks te vertellen. Oh, wel een leuk nieuwtje, mijn beste vriendin vertelde me vandaag dat ze zwanger is, half augustus komt de kleine als alles goed gaat, ben zo blij voor haar. Ze heeft baarmoederhalskanker gehad en het was maar de vraag of het uberhaupt zou gaan lukken zonder medische hulp. Dus wat zit ik dan nog te zeuren.
he loeki kom op meid! je mag best zeuren en klagen hier, wij horen je wel aan, we zijn allemaal kneusjes ( ) en niet iedere zwangerschap verloopt zonder pijn en klachten. Maar gefeliciteerd meid je vriendin! wat leuk zeg, samen zwanger zijn en wat fijn voor haar dat het toch gelukt is!
Ja, maar ze is zo verschrikkelijk nerveus, dat het misschien mis gaat hè, ze moet nog bijna 8 weken voor ze door de kritieke fase is, maar ik kan haar zo moeilijk geruststellen.
Nee, nog niet eens, 4 weken en 2 dagen als ik het goed begrepen heb, maar ze is er niet helemaal zeker van want ze was niet regelmatig geloof ik. Ergens rond 12 augustus is ze dan uitgerekend zei ze, dus echt nog maar net zwanger. Ze wist nu alleen niet zo goed wat ze doen moest, dus belde ze mij. Oh voor de tip over de Lilypadz, weet niet meer wie ze aangeraden heeft, maar bedankt, ze werken super goed.