April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wat zijn lilypadz

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Leuk loeki, van je vriendin. Ik ben ook tegelijk met een vriendin zwanger. Ze is ein januari uitgerekend.

Lilipadz zijn borst maandverbandjes, :p

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    oh ok bedankt voor de uitleg

4. Niet meer actief

Nou Loeki dat klagen valt toch wel mee ;) , wel hebben allemaal wel wat hoor, en jij hebt ook genoeg andere dingen te vertellen alleen nu even niet..
    mijn vriendin is half mei uitgeteld, ook leuk.
    heb de ovenschotel klaar, veel werk gehakt rul bakken, witlof koken aardappels schillen koken en pureren en dannog in laagjes de oven in met kaas en nu is manlief niet thuis, later van zijn werk. KOOK IK OOK EENS IN DE 5 MAANDEN :) :) :) :evil:
    ach Ja het wordt dan weer opwarmen en ik wilde net een voedzame maaltijd voor hem omdat hij al zo vaak minder goed spul moet eten nu.
    tot later.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ken dat dizzy, manlief belde net dat hij de tijd een beetje vergeten was, hij is wat later.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik was ook een korte tijd gelijk zwanger met een vriendin. zij is 5 weken gelden bevallen van een zoontje.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leuk hè, samen zwanger zijn, vind het nu al leuk en spannend.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    al mijn vriendinnen zijn er nog niet mee bezig :(

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dames, doe nou eens een klein beetje rustig aan! Er zijn ook nog mensen die de hele dag moeten werken ;)

Loeki, wat vervelend dat gezeur weer op je werk. Denk je eindelijk dat het beter wordt omdat je maar halve dagen hoeft te werken, krijg je dit weer.

Voor iedereen die een goede echo heeft gehad: gefeliciteerd! Veel jongens erbij weer, als ik het goed heb onthouden.

Pientje hoe is het bij jou gegaan vandaag? (jij was het toch die de echo had vandaag?)

Ik heb op m'n werk sinds vrijdag een nieuwe collega die een deel van mijn werk gaat overnemen, zodat ik straks part time kan gaan werken. Wat blijkt, is het een neef van m'n schoonvader :-s Hoe klein kan de wereld zijn?

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, als je ouder wordt zul je sneller hebben dat er meer van je eigen leeftijd zwanger zijn, geen veroordeling hoor, maar een feit.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, wat fijn dat het toch allemaal een beetje is meegevallen met je schoonouders! Leuk dat je zoveel kadootjes hebt gehad.

Loeki, gefeliciteerd met je vriendin. Gezellig samen zwanger!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jopie - jee das ook toevallig!

loeki - ja klopt is ook zo, veel van me vriendinnen zitten allemaal nog op school en wonen nog thuis.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: Je kan beter niet je filterssponzen schoonmaken, hier zitten goede bacterien in die je planten en vissen echt nodig hebben en het watermilieu in stand houden. Als je koolfilter en witte wattenfilter vies zijn kun je deze het beste in een bakje met aqua water omspoelen. Witte wattenfilter kan je een aantal keer hergebruiken en op een gegeven moment moet je een nieuwe er in (ze geven in de winkel al elke week maar dat doe ik niet en dat gaat goed, ik spoel het dus wel af en toe) Maar de andere filters zoveel mogelijk met rust laten.
    @Janne: Spruitjestaart recept; 5 plakjes bladerdeeg in een ingevette ovenschaal doen zodat de bodem bedekt is. Spruitjes vantevoren gaar koken, daarna goed uit laten lekken en over de bladerdeeg bodem. 1 rode paprika in stukjes en een bakje hamblokjes er over heen, aard. puree voor de oven (van Maggi) erover, zakje geraspte kaas erover. Oven voorverwarmen op 200 graden, daarna ongeveer 30 a 40 minuten in de oven (wij hebben combimagnetron)

Nou voor de rest weet ik het niet meer. Vanavond weer veel geld uitgegeven :( , onze wasmachine centrufigeert niet meer en pompt het water ook niet meer af. Het is al een oudere wasmachine dus repareren vonden we zonde van het geld, dus op zoek naar een nieuwe. Aangezien we ook nog steeds een vrieskastje wilden besloten we maar om er een deal met de verkoper van te maken, en zijn we a.s. zaterdag de trotse eigenaars van een nieuwe wasmachine en vrieskast. Wasmachine kan trouwens 7 kg. in, heerlijk, ik heb er nu nog een van 4,5 kilo en dat vind ik eigenlijk te klein voor een gezin. Dus straks met plezier de was doen :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hmm, Zorra, de andere filters zijn helaas al weg. Kon niet eens meer zien wat voor kleur ze ooit gehad hadden, want alle filters waren zwart, muv het wattenfilter, want dat maak ik eens in de week schoon.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bianca, welkom hier en klets lekker mee!

Zorra en Bosi, klinkt errug lekker!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ben even in de vuilnisbak gedoken en heb de filters er weer uit gehaald (buurman stond me even heel raar aan te kijken, heb ik weer hoor). heb nu van de groene en de blauwe filters allebei één oude en één nieuwe. Zou dat nog wel goed komen denk je Zorra, ik ben echt een leek op dit gebied, dus alle hulp is welkom.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zorra - dus jij staat vanaf het weekend iedere dag met veel plezier te wassen :) welk merk heb je?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De was draaien vind ik nooit zo erg, maar strijken opvouwen en opruimen blijft er meestal bij. Heb daar zo'n hekel aan.

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zoooooooooo daar ben ik eindelijk!

De echo was goed :) :)

Wauw was echt super!
    was zo zenuwachtig,valt nu een last van mijn schouders!
    De echo mevrouw was erg lief en gezellig.
    We hebben maar liefst 7 foto's meegekregen!
    En ze bleef maar zeggen dat het een mooi en prachtig kindje is en praatte ook een beetje tegen de baby :D ja erg leuk mens was dat!

Ze zei ook dat we nog een extra echo mogen laten maken voor een extra screening van het hartje omdat mijn zus een kleine hartafwijking heeft.
    Maar het hartje zag er goed uit.
    ow die voetjes en handjes,neusje en mondje,was zooooow lief!
    Je zag het lekker bewegen....ow zucht ik ben verliefd!

Zoow dan ga ik lekker een muziekmobieltje voor de baby kopen en beginnen met het kamertje verven!

20. Niet meer actief

O heb ik dus niet als enige zo'n man. Ik zit ook elek avond alleen te eten en baal daar behoorlijk van.
    Wat doen jullie eraan?

Deel Deze Pagina