April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik wacht altijd met eten. maar als hij laat thuis komt is het niet van het werken, maar van de sportschool of een sollicitatie gesprek of iets anders en soms wordt je er echt moe van. ik moet nu nog eten.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: Ik ben bang dat de oude filtersponzen te lang uit het water zijn geweest en de bacterien dood zijn gegaan, maar dat weet ik dus niet zeker. Maar aangezien je al een nitrietpiek hebt gehad en er nu misschien te weinig bacterien in het water zitten heb je weer kans op een nitriet stijging. Morgen anders even bij je aqua zaak vragen of ze wat watten met bacterien voor je hebben. En misschien kan je ook bacterien toevoegen dmv een vloeibaar middeltje, bijv. Sera Nitrivec filterbacterien. Hopelijk gaat het gewoon goed en heb je niet teveel schoongemaakt. Als je trouwens snelgroeiende plantjes in je aqua zet heb je trouwens minder nitraat in je water, nitraat kan dus bij teveel nitriet worden en dat is dus dodelijk voor je vissen. Mocht je meer vragen hebben PB me maar :D

3. Niet meer actief

Oh Pientje heerlijk he dat gevoel. Ik ben ook verliefd.

Zorra dat ga ik klaar maken, het klinkt heerlijk.

Meliske ik heb 1 vriendin/nicht met kinderen en voor de rest niemand in mijn omgeving die ook bezig is en ik ben toch echt al wat ouder.
    Ik heb een vriendin die ook net zwanger is maar die woont helaas ver weg. Maar ik vind het wel leuk om samen zwanger te zijn met haar.

4. Niet meer actief

Ja maar dan eet je en dan ga je bijna gelijk naar bed?
    Ik heb dus ook geen zin om MIJN eten te laten verpieteren, omdat hij te laat is.
    Ik ga dus wel eten, maar ja alleen is niet zo gezellig he.

Ik heb een hekel aan de was vouwen die uit de droger komt. Als ik het opgehangen heb vind ik het minder erg om te vouwen dan vanuit de droger. Misschien omdat het dan in 1x veel is. Ik weet niet.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Zorra, ik had dus wel Nitriet in het water, maar het Nitraat gehalte was bijna 0. Toch bedankt voor de tip, zal morgen even bacteriën gaan halen.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja janne dat klopt. het is eten nog even wat drinken en dan ga ik naar boven

7. Niet meer actief

En ondertussen lig je al vanaf 17.30 aan de geehonger.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik heb gewoon voor mezlef een tijd dat ik ga eten, is mijn man er om 19.00 uur nog niet, dan heeft hij pech en eet ik alleen. Dat weet hij ook.

Dat vouwen van was uit de droger is idd een ramp, vooral omdat ik in huis eigenlijk geen was kan drogen ben ik 's winters echt aangewezen op de droger en dan heb ik wel 3 wassen op een dag. Pfff, dan is vouwen en evt. strijken een crime die ik graag aan mijn moeder overlaat ;)

9. Niet meer actief

Ja maar vind je dat dan niet ongezellig Loeki?
    Ik eet alleen op zaterdag en zondag samen.

Ik vind dat geen basis voor een gezin. Het word dan echt een weekendpapa.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Meliske: hahahaha, nou misschien aan het begin maar het zal snel veranderen hoor, en ik heb ook meer een hekel aan opvouwen en strijken.
    @Pientje: Fijn dat alles goed was, lekker om je kleintje weer te zien he.
    @Janne: Nou hier nog zo'n man hoor, hij is projectmanager en zit dus soms een aantal maanden bij die klant en dan weer bij die klant. Maar vaak zijn het bedrijven die meer dan een uur rijden van ons huis af zitten, met files erbij zit hij vaak al aan een reistijd van minimaal 3 uur per dag. Dus ik eet vaak samen met mn dochtertje en hij warmt het op. Echt niet leuk, en meneer wil graag een MBA studie gaan doen maar daarvoor moet je dus 1 a 2x naar de avondschool of via thuisstudie en dan 4 uur per week studeren. Ik zou niet weten waar hij de tijd vandaan moet halen, maar hij wil het heel graag omdat hij het als een investering voor de toekomst ziet, hogere functie en meer geld verdienen. Ik ben best tevreden met zijn inkomen nu en hij doet werk dat hij erg leuk vind, waarom altijd maar meer willen, ik snap dat niet. Als dat dan ook ten koste gaat van je gezin. Gisteravond verschrikkelijk verdrietig om geweest maar hij snapt mij niet en ik hem niet. Dus we zijn er nog niet uit. Een vriend van hem krijgt van zn baas 4 uur per week vrij om zn HBO studie te doen, nou daar zou ik dus geen problemen mee hebben. Maar hij is nu al zo vaak van huis weg. Sorry, het ging over laat thuis komen met eten :oops: Ik moest het even kwijt...... :(

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik verga inderdaad vanaf hal6, 6 uur van de honger

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pas om 19 uur eten dat trek ik echt niet hoor, dan val ik om :) En mn dochtertje gaat om 19 uur naar boven, dus bij mij is vaak de grens 18 uur eten.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Zorra, ik eet meestal om 16.00 uur iets kleins, dus dan trek ik het wel tot 19.00 uur en er is nog geen kleine waar ik rekening mee hoef te houden.

Mijn man is systeembeheerder en ja, als er in de fabriek iets mis gaat moet er onmiddelijk ingegrepen worden.Helaas is hij de enige die tot 17.00 uur werkt, zijn collega's werken allemaal tot 16.15 uur, dus als er op het laatste moment iets mis gaat is hij het bokje. Gelukkig is het bij zijn werkgever nooit een probleem om overuren te compenseren en kan hij de dag er op, of anders de volgende week gerust een dag vrij nemen.

14. Niet meer actief

Bij ons 17.45. Ik kan er idd heel erg verdrietig om worden.

Ik heb alles al geprobeerd; niet zijn eten meer opwarmen, juist aan laten branden ( vlees), niks zeggen als hij eet, tv uit als hij eet, zelf de tafel af laten ruimen. Maar het helpt niet.

Ik heb nog 1 troef ( ja ik weet het ik ben erg) zelf zijn aardappels schillen de dag ervoor. Ik wil ze dan nog meekoken en als dat niet lukt kookt ie zelf maar als ie thuis komt.

Kijken of dat werkt en anders weet ik het echt niet meer.

15. Niet meer actief

Nou dat moet ik er idd wel bij zeggen. Mijn man is ook verantwoordelijk voor het een en ander, maar als we ( net als in het begin) wekelijks naar Zh moeten hij gewoon vrij kan krijgen zonder dat dat van zijn dagen afgaat.

Maar spreek dan niet met mij af om om 17.45 thuis te zijn. Ik reken erop dat het eten op tafel staat, maar dan is hij er niet.

Alleen jammer dat ie geen overuren uit betaald krijgt. We zouden dan wel heel errug rijk worden.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne wat ben jij hard zeg ;)

17. Niet meer actief

:cry: Ik weet het ook niet meer. Ik wil gewoon zo graag saampjes eten.

We zien elkaar al een maand niet. 's Ochtends is het: hoi, werk ze.
    's Avonds hoe was je dag?

En dan moet hij alweer weg ( maar daar is het eind van in zicht) en ik lig alweer in bed als hij om 23 uur thuiskomt.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik ken dat wel hoor en leuk is idd anders, maar zoals je zelf ook zegt, het einde is in zicht.

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow hier ook zo'n man die op zondag het vlees komt snijden ;)
    Maar ik wacht niet op hem hoor,eet gezellig met Jennifer,die moet immers om 7 uur naar bed.

Niet zo gezellig,maarja ik ga iet wachten met eten totdat hij thuis is,die komt vaak rond elven pas thuis.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Och, wat zijn we ZIELIG als vrouwen hè. :)

Deel Deze Pagina