Jeetje, en jullie vinden het knap van mij? Mijn man is tenminste thuis als hij thuis is. Ik zie hem dan wel een poos niet, maar als hij thuis is is hij ook 24/7 thuis. We eten dan elke dag samen (hij kookt!) en 's avond gezellig samen. Meiden nou zal ik eens een keer zeggen wat ik altijd hoor: "ik zou het niet kunnen".
Oooo heerlijk zo'n man Jopie. Ruilen? ( nee hoor doe maar niet, ik ben voor de rest wel erg tevree met mijn manneke)
Ik zou met niemand willen ruilen hoor hé ik snak de laatste dagen verschrikkelijk naar melk, kan een liter achter elkaar opdrinken, kan dat kwaad denken jullie?
Ik heb ook al een paar weken een karnemelk verslaving. Drink in een half uur een liter weg. Ik weet niet of het kwaad kan. Volgens mij niet.
Kan vast geen kwaad hoor Loeki, je zal denk ik alleen wat minder snel trek in eten hebben omdat melk best vult. Dus ik ben niet de enige met zo'n man. Die van mij schrijft trouwens zn overuren niet, kan ik soms zo boos om worden, maar die discussie heb ik maar opgegeven. Voor de rest ben ik ook erg gek met hem, hou ontzettend veel van hem en hij is een hele lieve papa die echt gek op zn dochter is. Alleen zouden we hem wat vaker willen zien, het is zo leuk als hij er is. Ben benieuwd waar hij binnenkort naar toe moet, hij was vorige week voor het laatst bij een klant anderhalf uur rijden vanaf hier, hopelijk nu iets dichterbij en dan een niet al te druk project
Janne, en dan zit ik met zo'n man die er nooit is.... Dacht het niet Nee hoor, ben ook erg tevreden met mijn man. Loeki, volgens mij kan melk geen kwaad. Ik dacht dat wat extra melk juist goed was voor de ontwikkeling van de botten van je beeb. Ik drink de laatste tijd ook erg veel melk. Had net weer ingeschonken toen ik je berichtje las
Ik heb net mn glas melk naar binnen, ik kreeg er opeens zo'n trek in dat ik van je melkverslaving las Loeki
De mijne woont slechts 20 minuten van zijn werk af. Erg luxe. Alleen hij krijgt zijn overuren niet uitbetaald. Ze vinden dat dat bij zijn functie hoort. ( en ik vind bij het salaris , want het is niet echt een hele grote zak met geld die hij elke maand krijgt), maar wat ik zeg ze: zijn wel makkelijk met mijn bezoeken aan de vk en dat vind ik eigenlijk belangrijker en dat hij het naar zijn zin heeft en dat heeft ie. Dus iedereen blij ( behalve ik om 17.45 ) Maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben. Ik had echt het idee dat dat alleen bij ons gebeurde. Nu denk ik voortaan gewoon aan jullie als ik alleen ben. En dan ben ik toch niet alleen. Snappie?
blehhh ik lust geen melk! Mijn man werkt wel veel,maar dat is allemaal voor zichzelf en niet voor zijn baas. Dus het brengt wel veel geld in het laadje. Door die extra's kunnen we veel nieuwe dingen kopen. Net dus een kerstboom gekocht met balluh! En nu heb ik eigenlijk weer wat nieuws bedacht...ik wil een bakfiets! Maar die is iets van 500,- Maar ik heb dus nog geen rijbewijs en maak me soms zorgen hoe ik het ga doen met een baby en Jennifer naar school brengen,lopen is te ver en de baby kan niet mee op de fiets. En als het slecht weer is,wil niet dat Jen zeiknat op school komt. Dus mijn oplossing is een bakfiets! Denk dat dat een hoop stress voor mij scheelt en dan kan ik in de zomervakantie nog lekker de hort op met mijn kinders,anders zo sneu voor Jennifer als we niks leuks gaan doen. Nu mijn man nog overhalen om zo'n ding te kopen.
Ik ga dit weekend even een kerstboom halen bij de Praxis, die hadden vorig jaar hele mooie bomen dus die moet het weer worden. Als ik jullie berichtjes lees krijg ik weer zin in melk Hmmm, zo lekker. Voor het slapen gaan nog een beker warme melk en dan hoop ik sneller te slapen dan gisteravond. Ik ga zo lekker even in bad, manlief staat nu onder de douche, want die is net terug van tennissen (ja was al laat voor het eten en daarna gelijk weer naar de tennisbaan). Daarna met een ijscompres naar bed brrrrrr, maar is wel het enige dat de brand een beetje kan blussen. Ik sta gewoon in de fik van onderen.
oja ik had je die tip gegeven van die lilypadz,ze leken me heel handig,maar heb ze nog nooit gebruikt. Toen bij Jennifer was dat heel handig geweest want ik lekte altijd door. Zag laatst pas dat die dingen bestonden. Maar hoe zit dat nou? Heb je niet vies warm kleef gevoel ervan? Want het zijn toch van die siliconen plakachtige dingen? Zit het lekker? Dan ga ik ze tzt ook kopen.
Ik heb er vanochtend ook een bij de Praxis gehaald. Super he! Ik moet ook een nieuwe fiets Pien. Vorig jaar wilde ik met mijn neefje gaan fietsen. Als ik het fietsstoeltje vastklemde kwam ik er zelf niet meer tussen. Ik had nog iets van 20 cm over. Dus ik denk dat ik maar een moederfiets ga kopen.( nou ja volgend jaar, want deze zomer wordt het toch nog geen fietsen)
Ja dat probleem had ik ook met zo'n voorzitje en ik ben vrij klein dus kwam ook al niet met mijn voeten op de grond,dus ik kon dan niet stoppen hahaha. Dus heb ik er een ander zadel opgezet die korter was en toen ging het gelukkig wel. Maar vond het wel doodeng,was echt wennen. Oja de gyn vroeg nog of we wilden weten wat het wordt dus manlief en ik in koor NEE. Toen zei ze dat ze even naar het blaasje ging kijken en dat het geslacht dus in beeld kon komen. Maar wij leken zagen niks hoor... Zag alleen de billen en verder kon ik er toch geen wijs uit maken en beebje lag ook niet bepaald stil. Vind de echo foto's echt gaaf,gewoon 7 foto's! ook 1tje dat je die 2 voetjes naast elkaar ziet,zo schattig. En 1 waar geduimd wordt en gespeeld wordt met het handje. leuk leuk leuk
Die Lilypadz zitten erg comfortabel. Ik draag ze nu alleen 's nachts, want overdag valt het wel mee en ik ben een beetje bang dat ze gaan irriteren als je ze 24/7 draagt, dus eerst even voor de nachten. Ze plakken erg goed en houden het lekken ook volledig tegen. Heerlijk om weer droog wakker te worden. het is idd een siliconen plakding, maar ik ervaar het niet als vervelend, nat wakker worden vind ik vele malen vervelender.
Hahaha die Pientje, die is helemaal verliefd op dr kleintje, hier nog zo een hoor, echt genieten zo'n echo he? Wil je trouwens echt een bakfiets, dus zo'n bak aan de voorkant van de fiets of zo'n fietskar? Want in een bakfiets worden ze toch nog steeds nat? Ik vraag me dat ook wel af hoor hoe ik dat volgend jaar ga doen met het naar school brengen, lopend is net te ver en met de fiets kan dus niet. En om nou elke dag met de auto op en neer te rijden vind ik ook niks. Zo'n fietskar zou misschien dan nog iets zijn, maar vind dat wel eng iets achter mn fiets hebben hangen. Van het weekend lekker de kerstboom opzetten, of misschien vrijdag al samen met mn dochtertje, ze is dan vrij van school en ik vind dat wel gezellig om dat samen te doen. Meteen chocoladeballen erin hangen, kijken hoelang die er in blijven
Nou ik sluit af voor vandaag morgen om 8.30 uur naar de fysio en dan een lange dag voor de boeg, want na mijn lessen zijn er tot 17.00 uur rapportenvergaderingen en daar moet ik toch bij zijn. Denk echter dat mijn fysio weer gaat zeggen dat ik niet mag werken, want de pijn is niet leuk meer,
Pientej kan je de echo's in je album plaatsen? Sterkte morgen Loeki. Meiden ik ga ook afsluiten nog even lezen en dan slapen. Trusten