tascha - fijn dat alles goed was met je kindje. lijkt me erg leuk om alles zo duidelijk te kunnen zien.
Janne ik vond om de 4 weken ook lang, maar als controle freak vind je alles lang denk ik. Ik heb best moeite gehad om te accepteren dat ditproces zich door mij niet laat beinvloeden, alleen dat ik wel alles doe wat ik denk dat goed is. Maar vaak wordt er toch bewezen dat alles zijn eigen weg zoekt kijk maar naar de kindjes in arm afrika en bij heroine pros. die eten echt niet zo gezond en leven er ook niet na en die kindjes wordenover het alg. toch gezond geboren.
Meliske van het weekend was ik bij familie en ik was al trots dat mijn buik toch echt wel verandert is maar iedereen zei gelijk he nog niets te zien, dus voor de buitenwereld nog geen resultaat, draag dus nog eigenkleren en in de broeken heb ik zelfs nog ruimte over, ben eerst 6,5 kilo afgevallen en nu sta ik vanaf het nieuw nulpunt dus op +2 kg (eigenlijk dus ong -4 maar ik was wel iets te flink vond ik.) Ik kocht wel altijd kleren iets ruimer want heb hekel aan strakke broeken om de taille ofzo. ik kocht 42 en paste dan ook in 40 maar vond dat nite zo mooi uitzien, je lijkt vind ik dan breeder
Tascha: leuk he! je kindje zo mooi te zien. Missy: jij ook een control freak?, hier nog eentje, Maar sinds ik zwanger ben gaat het beter. Ik moet nu weer na 5 weken naar de VK. 11 januari weer. Mijn vriend ik elke dag, om 17.35 thuis. We eten elke dag samen. Ook gaan we samen tegelijk op bed. Dat laatste al dik 6 jaar elke avond, . Behalve natuurlijk toen hij moest varen, maar als hij thuis is wel. Saai he!
Ja Missy daar heb je gelijk in. Maar na 3 mk-en en deze keer weer veel bloedverlies en stolsels heb ik gewoon telkens de bevestiging nodig. Gelukkig had ik een lieve gyn en nu een lieve vk. Tasha mooi he. Weer een verliefde erbij?
Dat snap ik Janne, maar ik hou me dat zelf voor als ik me zorgen maak. mijn vk is ook superlief en heeft me ook al extra laten komen omdat ik zo onzeker ben.
Missy, dat heb ik nou ook vaak: ik helemaal trots dat je toch wel iets aan m'n buik ziet veranderen.....maar met kleren aan ziet eigenlijk niemand dat ik zwanger ben. VK zei dat ik waarschijnlijk geen zwangerschapsbroeken nodig ga hebben. Mijn broeken zitten vrij laag en ik word niet breder, krijg alleen een heel klein bolletje als buik en die komt er gewoon boven uit. Heb jij eigenlijk al een update buikfoto gemaakt?
@Janne Fijn dat het al wat minder wordt! @loeki Werk ze! @Miranda Gefeliciteerd met jullie meisje! @Meliske Je buikje is weer lekker gegroeid leuk hoor! @Jopie Werk ze! @Tascha Fijn dat alles goed is ! bedankt voor je tip voor die gratis echo ik had hem hier ook al een x geplaatst en me toen ik 12weken was al opgegeven maar er was toen iid geen plek meer, maar ik heb nu voor 15 december daar een echo 1 uur lang
Hoi , Em ik noet er nog een maken maar de voige die in het albul staat is van 20 weken dus nog recent, rond de kerst maak iknieuwe denk ik en dan zal je het verschil wel zien. Ik heb een zwangerschapsbroek gekocht enkele weken geleden maar ik ben bang dat ik die of heel kort aan kan of niet, zonde van het geld , een hemdje en truitje heb ik ook maar die draag ik binnenkort denk ik wel eens. Ik kan voorlopig ook vooruit met eigen kleren dus. Ik denk dat het net als bij jouw een bol erop wordt
Dames wie wil er een gratis echo? PB mij dan even dan zal ik datum en plaats en telefoonnummer doorgeven.
allemaal hartstikke bedankt. gelukkig is het bloeden opgehouden. moet ook eerlijk zeggen,dat dit een erg druk meisje is. zodra ik teveel sta,gaat ze met volledige kracht duwen en doet me goed zeer. vind het wel fijn,dat ik haar voel schoppen enzo,maar zij maakt er echt een spelletje van. maar ben blij dat ze gezond is. zijn er nog meer mensen,die eigenlijk nu al een beetje te veel last hebben? probeer er echt van te genieten,maar de rugpijn en die drukke meid maken het me niet makkelijk.
Ik lach me rot. Het regent hier best wel hard, al vanaf vanochtend vroeg, en ik krijg mijn hond maar een klein stukje buiten. We zijn de steeg nog niet uit of hij wil alweer hard terug rennen. Hij plast even snel in de steeg en vindt het dan wel weer leuk geweest. Ik ga nu in plaats van 1 keer 45 minuten en 1 keer 15 minuten, vandaag maar in korte keren van 5. Arme hond,
Vonkje: ik ben blij dat het bloeden bij je is gestopt. Je meid laat flink weten dat ze er is lees is, Lastig voor jou inderdaad, maar je weet in elk geval dat je dame er is! Ja hondenweer,
ja,dat is waar. ze laat zeker weten dat ze er is. kan niet wachten tot april. dan kan ik haar tenminste vasthouden. haha,word nu al ongeduldig.
ik heb ook last van mijn rug en stuitje, maar niet continue, de gyn. zei dat ons kindje ook heel druk is, en ik voel dat ook goed ga zo even de was doen en bed verschonen huishouden roept me