April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Nienke70 ik wens je een hele goede zwangerschap! En ik hoop natuurlijk dat je er snel van kan genieten. Vooral na wat zich heeft voorgedaan. Wel goed dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Het zal je waarschijnlijk ook meer geruststellen.

Lisje ik hoop dat je gerustgesteld zal worden en dat je iets heel moois mag gaan zien ;)

Annabel ik snap jou verhaal niet zo goed?? Jij hebt dus al een dochter en jullie schelen 21 jaar? Misschien ligt het aan mij, maar ik vat het niet zo goed...

2. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he he ja vind het heel spannend.. maar inderdaad volgens mij zijn alle aanstaande mama's een beetje nerveus.. nooit gedacht dat ik daar zo veel last van zou hebben... jullie horen morgen van mij het nieuws over de echo!!! Brrrrr jullie ook allemaal veel succes en geniet van jullie zwangerschap.... en succes met de aankomde echo's!

Liefs

3. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    enne, meiden heeeel erg ebdankt voor deze steun en lieve woordjes!!!!

Kuzz

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk dat annabel bedoelt dat ze precies op de dag af 21 jaar ouder is dan haar dochter.
    annabel is op 19 februari 28 geworden dus is haar dochter op 19 februari 21 jaar jonger geworden, dus 7. snappie?

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!

Nienke ik ben zelf 2 weken voor m'n eigen verjaardag uitgerekend, dus ik hoop (als alles goed gaat) dat die kleine uk niet te lang blijft zitten!

6. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Meliske, hahaha oh wat erg, ik vat het nog steeds niet echt... wel dat haar dochtertje dan 7 is.

Ooh wacht heb het nog een keer gelezen. Zij kreeg haar dochter dus op haar 21ste verjaardag ... hihi zeg dat dan... het kwartje is gevallen hoor... sorry voor mijn trage hersentjes :rolleyes: zwangerschapskwaaltje?

7. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hahaha, ja zo is het verhaal, ja zwanger zijn é.... :D
    heb net een broodje gehaald en ik moest uit de winkel kwam gewoon slecht daar binnen voelde me letterlijk wegdraaien...
    nu beke eten mss was het van flauwte.
    en me dan klaarmaken om te gaan werken jakkes.
    tot vanavond iedereen
    Annabel

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Welkom Anoniempje, Fluikdes en Nienke, gezellig dat jullie mee komen kletsen. Nienke wat verschrikkelijk om met 5mnd zw. schap je baby te moeten verliezen, ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu allemaal erg eng vind. Wat grappig dat je uitgerekend bent op de verjaardag van je man, ik zelf ben 2 dagen na mn verjaardag uitgerekend, maar misschien besluit ukkepuk wel op mn verjaardag te komen.

Lisje, wat fijn dat je morgen al mag komen, na het zien van het hartje zal je vast en zeker wat geruster zijn. Succes en laat ons weten hoe het geweest is he :D

Meliske, ik hoop dat je snel een echo krijgt!

Hier gaat alles prima, ben alleen zo ontzettend chagie elke keer, mn vader word niet goed van me :oops: (hij is samen met mn vriend de badkamer aan het verbouwen) en hij snapt er ook helemaal niks van, volgende week woensdag zal hij na de echo wel een: "oooo vandaar" moment hebben :) Ik ben afwisselend ook wat weeig in mn buik en dan weer hongerig. Maar ik heb alles over voor het goede doel :D

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Spannend Lisje! Ik hoop dat je wat gerust gesteld wordt! Wij zijn ook allemaal onzeker!

Harley: WOW mooie duidelijke echo!! Ik wil ook!!!

Nieke: fijn dat je zo goed wordt gecontrolleerd! Het is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Dat het hartje klopt is een goed teken. Weten jullie wat er de vorige keer is gebeurd als ik vragen mag?

Oempje: nu al zwangerschapsdemensie? :)

Zorra: knap dat je nog steeds niets gezegd hebt! Ik ben ook zo opvbliegerig, echt niet normaal..Ik voel het dan ook echt opeens opborrelen. Ik vind het echt een beetje zielig voor m'n man....

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames

Ik ben nandine 20 jaar en weet sinds vorige week vrijdag dat ik zwanger ben ik wist alleen niet dat er een forum was voor april mammas ik ben uitgerekend op 29 april!!!

groetjes nandine

11. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Me2 stom he... het kwartje viel gewoon niet, ik snapte gewoon niet wat ik las. Maar kan ook een andere oorzaak hebben dan zwangerschap, ik lees de laatste dagen erg veel teksten misschien daarom...

Ja die echo is inderdaad wel duidelijk, je ziet echt het kleine baby'tje al zitten.

Zorra, ik vind het erg knap dat je het nog steeds voor je kan houden, vooral als je anders bent dan normaal en mensen dat merken.

Annabel werkse!

Dientje gefeliciteerd meid, en gezellig dat je ook meebabbelt! Ik ben ook een van de jongste hiero. Wordt het je eerste kindje?

12. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik zie het al, het wordt ook, net als ik, je eerste en je woont ook in Amsterdam leuuukk!

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    ja word idd me eerst wel leuk hoor dat je ook in amsterdam woont!!!

14. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Noord, Zuid, Oost, West?? Ik woon zelf in Oost.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is echt heel spannend allemaal!

Moet 18 sept naar de VK kan echt niet wachten hihihi!

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Amsterdam west!

17. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaah, echt dat is normaal. In het begin was ik zelfs een beetje angstig, zo van gaat alles wel goed etc... toen ben ik naar de HA geweest en die heeft me wat gerustgesteld. Ook ben ik toen gaan denken van, ja als het misgaat, dan heb ik het niet in mijn handen, dus waarom druk maken. Dat heeft toch geen zin. En nu geniet ik er dus erg van... Ik ben 15 aug naar de VK geweest, was idd ook erg leuk zo de eerste keer. Ze heeft me veel uitleg gegeven over deze periode, wat wel en wat niet aanbevolen is. En een hele vragenlijst met haar doorgenomen, vooral over ziektes etc. die in de familie voorkomen. Gelijk daarna moest ik naar het ziekenhuis voor een bloedtest, maar had erg weinig gegeten die ochtend, dus kreeg een lichte flauwte. Dus meid, als je bloed moet prikken, lekker eten van te voren ;)
    Ook heeft de VK mijn bloeddruk gemeten, en die was prima. Verder kon ze nog niet heel veel doen en is het gewoon afwachten. Ik heb 20 sept mijn eerste echo, dan zal ik over 12 weken zijn, ben erg benieuwd!! Als ik zo al die verhalen hier lees over het zien van het kloppend hartje. Lijkt me erg mooi!

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    ja best wel een beetje angstig ma ja ik probeer er lekker van te genieten!

Leuk dat je 20 sept je eerste echo hebt echt spannend lijkt me idd ook geweldig om het hartje te zien kloppen!

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoi Dientje, welkom bij de april mama's en nog gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Het verzwijgen gaat me eigenlijk beter af dan gedacht, als ik nieuws heb dan is mn moeder naast mn vriend de eerste die het hoort, en nu heb ik het alweer 3 wkn voor haar geheim kunnen houden. Het was vanmorgen wel even spannend, de MvM chauffeur zou om 8 uur mn kratjes op komen halen, maar om half 9 was hij er nog niet, mn vader zou om 9 uur weer komen om te klussen, dus het was wel even spannend, maar hij kwam gelukkig iets over half 9 :D

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Oeh Zorra was je bijna gesnapt!

Dientje welkom! :D

Me2 nog maar een paar daagjes en dan zie jij ook vast een pracht van een kindje. Dus nog even volhouden! Ben benieuwd hoe jou echofoto's eruit zien. Ik vind het altijd zo leuk om die te bekijken!

Ik zat net in een tijdschrift te lezen. Er stonden voorin intervieuwd met gezinnen vlak voor de bevalling. Heel leuk om te lezen hoe ze er naar toe leefden en nu stond helemaal achtein hun bevallingsverhaal en hoe ze het ervaren om ouders te zijn. Werd ik me toch helemaal emotioneel! Nu ik dit schrijf voel ik de waterlanders al weer prikken. Dit is voor het eerst dat ik zo emotioneel word. :D ben zwanger! haha zo af en toe overvalt het me nog een beetje.

Deel Deze Pagina