April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hebben zeker ook last van het onstuimige weer Loeki, :)

2. Niet meer actief

Hahaha, en ben je nu nog op school?

Ik zag trouwens ergens op internet kaarten van dezelfde slag als jouw avator Loeki

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Pientje: Je hebt ook van die snoep wandelstokken, ook erg leuk om in de boom te hangen (en lekker :) ) Die bakfiets vind ik trouwens super! Ik zag er van het weekend nog 1 rijden en toen zei ik het tegen mn vriend dat ik er zo een wel graag zou willen, maar we hebben een vrij kleine schuur dus dat zal wel moeilijk worden.
    @Loeki:Hopelijk viel het mee bij de fysio, en sterkte vanavond bij de vergadering.
    @Meliske: Ik zie toch echt wel groei in je buik hoor, echt heel mooi!
    @Mirtje, Pientje, Eyerish en Miranda: Super dat jullie goede echo's hebben gehad! (ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen)
    @Dizzy:Ben je nou eigenlijk ook nog steeds misselijk? Of is het zo dat je het eten heel slecht binnen houdt? Lijkt me heel vervelend om het nog steeds te hebben, ik hoop echt voor je dat het snel over gaat.

Zover ging mn geheugen :)
    Vanmiddag naar het stadhuis om de baby te erkennen, we zijn (nog) niet getrouwd dus ja dan moet dat wel even goed geregeld worden.
    Voor de rest alles goed hier. En ik kijk ook erg uit naar april :D Vriendin van ons die kan vanaf nu bevallen (37 wkn +) dus erg spannend!

4. Niet meer actief

Dus een feestje vanavond Zorra?

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De fysio viel mee, ze heeft me niet meer zo hard aangepakt nadat ik melde dat ik er maandag veel last van gehad heb. OP school moet ik nog 16 uur les geven + 1 mentor uurtjes (nog twee weken na de kerst komt daar een vervanger voor)

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja want hij is vandaag nu wel een keer vroeg thuis :) Oooo je bedoelt voor het erkennen? ;) :) Nee, hoor, dat stelt echt helemaal niks voor, binnen 5 minuten sta je weer buiten. Maar zal wel blij zijn als het geregeld is, kan ik eindelijk iets van mn lijstje afstrepen :) Ja ik ben er een van lijstjes :oops:

7. Niet meer actief

Zorra ja die misselijkheid is er nog elke dag, ik voel me een buitenbeentje daarmee de meeste zijn er toch echt met 3/4 maanden vanaf en ik heb het nog elke dag. :(

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    En daarna nog die vergadering Loeki? Of ben je om 17 uur klaar?

9. Niet meer actief

:) :) :) :) :)

Ik ben ook een lijstjes iemand.
    Makkelijk hoor, zo hou je overzicht.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: Ik vind het ook echt rot voor je. Ik ben bij mn dochtertje 4 mnd 24/7 misselijk geweest (zonder overgeven gelukkig) en deze keer was de misselijkheid ongeveer 3 mnd maar wel heviger (weer zonder overgeven) Maar ik voelde me zo rot door alleen al die misselijkheid dus ik kan me echt heel goed voorstellen dat je het nu toch echt zat bent om continue misselijk te zijn en dan ook nog eens je eten niet binnen te houden. Ik wou dat ik kon toveren dan had ik het meteen bij je weggetovert. Ik hoop echt dat het snel weg gaat, is niet leuk zo :(

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Janne: Mn vriend moet er altijd om lachen als ik weer aan een lijstje begin, zo heb ik een lijstje met alle klusjes in huis die nog gedaan moeten worden (niet dat hij daar nou op kijkt :rolleyes: :) ), een lijstje voor de baby, een lijstje voor dit en een lijstje voor dat...... :)

12. Niet meer actief

Ja dat zou wat zijn als het ineens weg was, maar gelukkig heb ik wel de humor gehouden die ik had en daarmee haal ik het wel tot april, bijv gisteren gekookt eten geprobeerd, binnen 2 minuten alles in de wc, Mijn man was nog niet eens begonnen, we moesten er maar weer om lachen samen :) en in april is het leed geleden en krijg ik er iets geweldigs voor terug daar doe je het voor :)

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat hebben jullie dan toch allemaal zoal op jullie lijstje staan #-o ik heb geen lijstje maar ik kom niet verder dan erkennen, geboortekaartjes

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @Zorra, ja in onze schuur gaat het ook niet passen vrees ik,dus heb al bedacht dat ie dan maar gewoon in de tuin moet staan,of de voortuin.
    Met een zeil eroverheen ofzo tegen slecht weer en goed op slot ;)
    Misschien niet zo mooi maar ik ga wat dit betreft toch liever voor gemak en comfort.

Ow ik ben ook zo'n iemand met lijstjes hahaha
    ook met een weekmenu hihihi.

@Dizzy missy,sjonge vervelend die misselijkheid.
    eet je nu nooit warm? of probeer je het wel? en hou je het dan ook soms binnen?

15. Niet meer actief

O, dingen die je moet kopen, aanmelden bij de zorgeverzekeraar, bij de begrafenispolis ( al willen we daar nog helemaal niet aan denken)

Wat mee te nemen naar het ZH, zulke dingen.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja dat ken ik wel, de zw. schap van mn dochtertje liep ook niet op rozen en vooral het eind heb ik enorm veel pijn gehad dat mn lever en nieren niet meer functioneerde, maar toen ik eenmaal dat kleine mensje zag maakte dat alles zo goed. Heerlijk, ik kan niet wachten om dit kleine mensje te zien, en hopelijk nu wel meteen vast kunnen houden.

17. Niet meer actief

Dizzy ik heb je een PB gestuurd, maar ik weet niet of je dat gezien hebt.

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow ja natuurlijk, pff zover denk ik niet :(
    moet ook maar is aan die lijstjes gaan beginnen :)

19. Niet meer actief

Ik maak ook idd een weekmenu en wat er die week in het huis en aan boodschappen moet gebeuren.

20. Niet meer actief

Ik krijg geen mail meer als er gepost is of als iemand mij een pb stuurt. Hebben jullie dat ook?

Een uur geleden had ik het nog wel.

Deel Deze Pagina