April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo, :)
    Kijk dat is weer een voordeel als je nog weinig buik hebt kom je overal gewoon nog aan. :)
    Ik heb gisteravond meet mijn man nog een kerstboom gehaald, zodat we dit weekend die ook kunnen opzetten, wordt druk weekend (althans voor mijn man dan)kamertje opzetten, kerstversieringen aanbrengen, tuin opschonen, en boodschappen doen.
    maar dan is het zondag wel ineens allemaal klaar voor de komende weken.
    Ik slaap nu ook heel veel terwijl ik overdag bijna niets doe ivm met alle klachten en ik ben in totaal dus nu na het afvallen 2 kg bijgekomen eigenlijk raar dat je niets bij komt terwijl ik de hele dag eigenlijk niet echt beweeg tov voor de zwangerschap (was ik lekker actief). De kleine eet me op en neemt alle energie van me af, moet toch een sterk mensje worden dan haha :)
    Ik ben wel een beetje crea maar val altijd in het niet bij mijn schoonfamilie dat zijn alle 8 alleen al van beroep kunstenaars, kok, beeldhouwers, en een heeft zelfs een complete uitgeverij met allemaal de creatijdschriften. :) :)
    Dus ik val in het niet hierbij.. alles wat ik doe lijkt zo knullig en nu na 13 jaar doe ik bijna niets meer en krijg ik via hun de leukste dingen. :( :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat gaan jullie snel?!?

Ik heb totaal geen moeite om bij mijn tenen te komen of sokken aan te trekken. Ik balanceer nog steeds gewoon op een been en trek dan mijn sokken aan ;)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi dan ben ik wel benieuwd naar je buik loeki ;)

kreeg van de week trouwens op me kop van de VK dat ik te vlug op wil staan en eer op me zij moet gaan liggen voordat ik op sta en niet van uit ruglligging zeg maar.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, ik denk dat ik dat ook makkelijker vind dan op m'n bed zitten en dan proberen om m'n sokken aan te trekken. Ik heb nogal een laag bed. Ben alleen bang dat ik val als ik net met een sok half over m'n tenen zit ofzo...

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :oops: scheer me nooit van onderen, alleen mijn oksels en benen, gaat altijd jeuken als ik mijn bikinilijn scheer, wordt helemaal rood, is toch ook geen gezicht. :oops:

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, Daar is een oplossing voor en die heet Sudocrem!

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: Dat is wel frustrerend, dat haalt meteen de lol van het creatief zijn af. Een vriendin van me is dus overal heel goed in, alles waar ze aan begint doet ze gewoon zo goed, heel irritant :)
    @Meliske: Ik ben ook te snel hoor, ik rol me ook niet eerst om en dan uit bed, vind dat zo lastig. Waarom mag het ook alweer niet dat snelle opstaan?

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Loeki: Had ik ook altijd last van, en het groeit dan helemaal als kool als je gaat scheren. Sinds een tijdje een epileerapparaat en het is even tanden op elkaar (vooral de eerste keren) maar dan blijft het ook langere tijd weg en geen jeuk en irritaties meer :D

9. Niet meer actief

Loeki na een paar keer dan is de irritatie weg en gaat het net zo makkelijk als je oksels of benen, maar er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden :D

10. Niet meer actief

Zoora dat vind ik lef hebben chapeau hoor :) :)

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: Ik schoor me al vanaf dat ik haren daar kreeg, maar die irritaties bleven hoor. Tig verschillende mesjes, en schuims geprobeerd maar niks hielp. En die ontharingscreme van Feet of welk ander merk dan ook doet dus echt helemaal niks bij mij :(

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb harsen een keer daar geprobeerd, maar dat is echt een keer en nooit meer. Haar was wel weg, maar m'n vel ook. Auw!

13. Niet meer actief

Tja als het blijft dat is vervelend maar epileren lijkt me eng. :eek: zorra,

Jopie nog zo'n eng verhaal. nee gelukkig dan maar het scheermesje pijnloos en snel, moet er wel bij zeggen dat ik gelukkig niet zo behaard ben, op benen nog steeds blonde haartjes na al die jaren scheren.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: I love pain :) Nee hoor, ik vond het echt verschrikkelijk aan het begin, je hoorde me dan elke keer au au au roepen. En mn vriend maar lachen, die noemde me sadomasochist :) Maar het wordt steeds minder gevoelig daar, dus steeds makkelijker. Maar mn oksels scheer ik wel, dat vind ik nog gevoeliger en daar lukt het me niet bij om mn tanden op elkaar te houden :)

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zorra - je heb rechte en schuine buikspieren geloof ik en voor 1 van de 2 is het niet goed..... maar welke :rolleyes:

16. Niet meer actief

Dus hoe moet ik dan uit bed opstaan :(:

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, ik gebruik tegenwoordig ook gewoon een scheermesje en dat bevalt toch het best.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Jopie: Harsen heb ik meerdere keren geprobeerd (misschien toch een beetje sado :) ) maar dat spul bleef dan alleen maar aan mn huid kleven en ik trok meer dat kleefspul en mn huid weg dan haren, zelfs mn vriend laten proberen omdat ik dacht dat ik het misschien fout deed, maar ook dat was alleen maar heel pijnlijk en daarna kon ik die troep er vanaf wassen :)

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb wel aan epileren gedacht, want idd iedereen zegt dat het na een paar keer makkelijker gaat, maar ik durf niet....

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: Eerst op je zij rollen, en dan op je handen steunend rechtop gaan zitten en dan opstaan. Het is dan blijkbaar slecht voor je rechte buikspieren, want de schuine mag je wel blijven trainen.

Deel Deze Pagina