nee bikini lijn epileren of harsen lijkt me te pijnlijk, gewoon met een scheermesje. ik wil gewoon thuis bevallen in bed. wilde eerst in bad maar dan moet je weer een speciaal bad huren en heb er boven geen plek voor dus die moet dan beneden en dat vind ik niks. dus lekker in me eigen bedje.
@Janne: Ik heb dus die winkeltroep gebruikt om mee te harsen, verschillende zelfs, en idd je trekt alleen je huid ermee kapot. Om het door een ander te laten doen zie ik niet zo zitten, mn benen zou ik niet zo erg vinden, maar van onderen? Nee dan maar even tanden op elkaar met epileren Die baarkrukken in het ziekenhuis worden heel goed gereinigd hoor, ze hebben zelfs een soort van wasstraat voor de bedden, daar worden ze gewoon uitgekookt, voor de kleinere spullen zullen ze ook wel zoiets hebben. Of elk ziekenhuis trouwens een baarkruk heeft weet ik niet. @Dizzy:Ik moet in het zkh. bevallen, maar hoe dat weet ik niet, zie ik dan wel. Misschien wordt het wel weer een keizersnee. Zoveel vrouwen om me heen die allemaal bedacht hadden hoe ze wilden bevallen, en eigenlijk is het bij iedereen anders gelopen, op het moment van bevallen heb je misschien helemaal geen zin om in een bad te gaan liggen. Maar als je thuisbevalt kan je dat natuurlijk op het laatst zelf beslissen.
sjonge krijg al pijn als ik aan het epileren van de bikinilijn denk joh! [-( En als ik mijn benen epileer,komen ze weer net zo snel terug als met scheren,dus dan ga ik niet voor hetzelfde resultaat pijn lijden als het ook anders kan. Als ik ooit een miljoen of 20 win zou ik het wel permanent weg willen laten halen. Ik "moet" ook in het ziekenhuis bevallen...van mij man,dat was de voorwaarde van mijn man toen we voor de 2e gingen. Maar zo'n baarkruk lijkt mij dus echt helemaal niks! Geef mij maar een bed. Klinkt misschien gek,maar nu ik de baby voel na de echo,voelt het nog specialer. Elke keer als de baby schopt word ik helemaal vertedert,voelt nu anders. Voelt echt als een band. Denk dat ik zelf nu meer durf te hechten aan ons kindje. Vind het dan ook zo leuk dat als ik mijn hand op mijn buik leg de baby bijna altijd meteen begint te schoppen. Net als gisteravond,toen ging ik helpen de school van Jennifer versieren,kwam laat thuis en had de baby door die drukte niet gevoeld. Toen lagen we op bed en legde hubbie zijn hand op mijn buik en hopla ons kindje reageerde! leuk leuk leuk ja ben mega verliefd en dat wordt steeds meer
O bij mij blijft het met epileren echt langer weg dan scheren, als ik mn benen net zo glad zou willen als bij het epileren dan moet ik wel elke dag gaan scheren. Het groeit zo snel, maar mijn "gewone" haren groeien ook erg snel. Ja het schoppen van de baby vind ik ook erg speciaal, soms ben ik de hele dag druk geweest en niet bewust bezig geweest met het zwanger zijn en dan schopt de baby en dan is het echt genieten, vertederd me ook.
goeiemiddag zal ik maar zeggen, amaai wat een hoop om bij te lezen en wat raadt je natuurlijk de helft al vergeten é. Ben net terug wakker, was deze morgen opgestaan kids naar scholl gevoerd en dat terugthuis pijnlijke syeken in mijn rechterzij en keihard...voelde me er echt niet goed bij. Ben dan maar wat op bed gaan liggen en ben dus als een blok in slaap gevallen en heb zo'n goeie 3uur geslapen toen ik plots mijn vader hier beneden hoorde roepen, verschot nogal. Zeer gaat nu redelijk! Denk zelf dat ik gisteren teveel willen doen heb. Heb stof afgedaan, badkamer helemaal afgewassen en dan heel mijn huis gepoest en dan nog kerstboom gezet...zegt genoeg zeker... Ik scheer mijn benen en oksel gewoon met gilette en gel maar het groeit wel vlugger terug, bikinnilin doe ik enkel nog als we gaan zwemmen ofzo geraak er moeilijk bij met buik. Annabel
Nou dat is eigenlijk heel sneu verlopen.Ik was dinsdag zo moe dat ik een diepvriesmaaltijd opgewarmt heb en ik ben eigenlijk heel vroeg naar bed gegaan. Niets bijzonders dus. Volgend jaar beter denk ik dan maar. Heb wel een heeeel lekker luchtje van hem gekregen van Hugo Boss en hij heeft van mij 2 rompertjes met (B)engel gekregen, die moet de kleine straks als eerste aan.
Hallo dames @Prdm Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van het hemeltje! @Vonkje Ik ben blij om te horen dat je lekker geniet van je zwangerchap! @Loeki Leuk auto stoeltje! @Tacha Ik moet ook vrijdag van 10.00 tot 11.00 misschien zie ik je nog dan! @Dizzy missy Ik wilde eerst thuis bevallen in bad maar ik wil niet dat me kind in zwanenburg word geboren daarom ga ik naar het ziekenhuis in amsterdam. WBT het scheren ik sheer gewoon met een scheermesje aan epileren moet ik niet denken.
Ik ben net bij Gardo geweest voor de beugels van het autostoeltje, het was een fabrieksfout, de nieuwe beugels moeten besteld worden. Nou ja, als ik maar de goede krijg uiteindelijk
Lekker hoor, zitten we hier gezellig te beppen, zie ik onderaan ineens een advertentie staan van "echtscheiding online snel" Denk niet dat we daar echt op zitten te wachten
Ik hoop het toch echt nog heel wat jaartjes met mijn man uit te houden hoor. Met kerst al weer 7 jaar samen.
Ja die reclame van echtscheiding online heb ik al eerder gezien, vind het een beetje vreemd om dat op een zw. schapsforum te plaatsen, ook al vinden er wel scheidingen plaats tijdens zw. schappen maar doe dan reclames gericht op zw. schappen. Loeki, ze hebben nog even de tijd om de juiste beugels te bezorgen, dus dat komt vast goed.
De advertenties reageren om bepaalde woorden die wij typen. Als we het nu een pagina lang over onze katten gaan hebben, dan krijg je waarschijnlijk een reclame van de Whiskas of zo.
Meen je dat nou Loeki , maar dan zou er dus op het forum veel negatief over de mannen gekletst worden? Ik dacht dat het elke keer gewoon afgewisseld werd, dat ze een aantal sponsors hebben en dat er om de zoveel tijd een andere advertentie geplaatst wordt.
Loeki, Het ging over baarkrukken, harsen en wat je had gedaan op je trouwdag.... niet echt een touw aan vast te knopen volgens mij
In principe leverd Google gewoon de Ads aan en Google werkt met bepaalde zoekwoorden. Zo zou je bijvoorbeeld in de Lounge hele andere Ads tegen kunnen komen als hier.
Zorra ik doe alleen mijn bikinilijn hoor. Voor de rest niet. Pientje ons kindje wordt juist stil van een hand. Ik heb ook het idee dat ik nu meer een band durf te hebben.
Geen idee Jopie. Google zoekt door het hele forum, dus verzorging zal ergens anders binnen het forum wel besproken worden. Natuurlijk gaat het hier veel over kids e.d., maar ook over andere dingen. Ge grote Ads worden vaal wel gericht ingekocht, maar de kleinere Ads zijn random.