toen ik voor het eerst hier kwam, waren jullie nog bij pagina 312 of zo en moet je kijken waar we nu al zijn
Ja, maar het gaat soms ook helemaal nergens over en al die banners van ons nemen nogal wat ruimte in zeg.
Ik vind dat we voor de 1000 pagina's moeten gaan hoor! En Loeki, net wat Jopie zegt, 16 dagen te vroeg of te laat en je zit al in maart of mei. Je mag met 37 weken thuis bevallen, en ik heb hier al verschillende vrouwen gezien die pas met 43 weken ingeleid werden (ik dacht altijd max. 42 weken)
Gewoon lekker zwammen. Ik merk wel dat wij alles aan elkaar vragen en niet gelijk een nieuw topic openen. En die banners? Die hebben ze toch ook in andere topics.
Ik heb bij Lundia vandaag een super leuke zitzak gekocht in (zacht)geel. Staat super leuk in de babykamer. Was eigenlijk te duur, maar had van mijn schoonouders geld gekregen om iets 'voor mezlef' te kopen, nou ja, ik ga er straks zelf op zitten. We hadden al eenzelfde zak ik het zilver voor in de woonkamer, dus ik weet dat ze heel erg fijn zijn. Ben er zo blij mee.
Helemaal nergens over Loeki , we hebben vandaag al hele belangrijke onderwerpen besproken hoor: scheren/harsen/epileren
Janne, we doen iig goed ons best. Ben blij dat ik vanavond thuis niet alles hoef terug te lezen. 't Lijkt me wel erg lastig als je er een tijdje tussenuit bent.
weten jullie dat ik vertelde dat sinterklaas wel mee viel. nou gisteren ben ik er achter gekomen dat er een grote ruzie is geweest om mij en mijn man
Idd Jopie. Loeki, kan je op die zak ook voeden? En zit hij ongeveer net zo lekker als bijv een skippybal? Die zijn zo heerlijk als je rugpijn hebt. Ik zit er op de fysio altijd op.